- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Noul S-Klasse Coupe, impotmolit in zapada
Din cand in cand, inginerii marilor producatori de automobile fac un accident cu un prototip aflat in teste. De data aceasta, vorbim de noul S-Klasse Coupe care a ajuns intr-un sant si a fost tractat de prototipul viitoarei generatii Mercedes ML.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Noul S-Klasse Coupe, impotmolit in zapada
S-a mai vazut un Q7 scos din noroi cu caii.
Mai jos aveti o lectie de AWD..
http://www.youtube.com/watch?v=u9Y7DVEPSSs
Scartaie franele din cauza compozitiei placutelor de frana de la ML.
Este o masina de teste, este normal, pun placute de frana cu compozitii diferite pentru a vedea diferente de comportament la franare si pentru a compara uzura discurilor.
@NewSymbol
esti rupt de realitate, in "istetimea ta" :))) compari soarecele ala de masina a ta cu elefantul. Cap ai minte ce-ti mai trebuie !?
Daca ai vre-o 60-80 de kg te ridic in spinare cu siguranta dar am un prieten de vre-o 140 km pe care nu-l ridic un mm de la pamant.
Poate te ajuta comparatia asta sa intelegi ceva si sa nu mai aberezi pe aici.
Puteau sa foloseasca masini de mii de cai putere, aderenta pe zapada e aceeasi, blondule.
Si ca o informatie pt tine, a mea a intrat toata in zapada, era mai rau ca mertanul din reportaj, si eram si singur.
Asa ca argumenteaza cum trebuie, daca mai acuzi ca aberez, ca sa nu mai zic ca mai bine un soarece ca al meu, dar sa pot sa ies din zapada decat cu un elefant ca-n imaginile alea. te astept sa mi zici ca aberez iar, dar macar fa-o cum trebuie
Era comic daca nu reuseau nici cu 2 masini!
AWD e ceva
ce se arata in clipe e total paralel fata de ceea ce vb dumneavoastra
asa ca mai studiati
in plus aia nu erau elefanti
erau mertane conduse de ingineri nemti
care sunt cam comi din fire
si uitati ceva erau masini in teste
poate ca erau niste simple teste la care noi ne holbam si atat
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai ramas inzapezit cu o masina de 2 tone sa vezi cum iese din zapada/
In cazul de fata a ramas si suspendata pe burta.
Sustin in continuare ca esti blond, probabil nu ai condus in astia 2 ani de soferie ai tai un 4x4 Iarna si nici macar nu ai habar cat de mica este diferenta de aderenta intre o masina de 1300 kg si una de 2500 kg cand sunt pe un carosabil ca cel din fimulet si mai pune mana pe cartea aia de fizica, mai invata cum se calculeaza Forta de frecare si dupa ce inveti o sa taci linistit.
Repet, degeaba ai 1000 CP cand limita de aderenta este mica.
Eu zic sa le trimiti un mail astora de la Mercedes sa le explici ce destept esti tu si cat de prosti si ce masini proaste au ei, nu de alta dar tu ai o masina care-ti carecterizeaza gandirea.
Daca vrei sa ataci persoana mea fa-o cu cap (dar de unde??) ca sa nu-ti mai stearaga postul.
Oricum mai multac sigur tot aberatii erau, nu este vre-o pierdere.
2. Am avut peste 30 de masini personale din care 7 au fost 4x4.
3. Forta de frecare este = coeficientul de frecare înmulţit cu greutatea corpului.
Daca ai un coeficient de frecare maxim 1 pe asfalt curat si cam de 0.2 pe zapada ca sa ai o tractiune dubla iti trebuie o greutate de 8 ori mai mare si nu puterea motorului ami mare.
Prima mea masina a fost prin anul 1999, un Oltcit Club 12 TRS, un an mai tarziu un Ford Taunus 1.6, dupa un Renault 5 Alpine urmat de un Fiat Ritmo 105 TC, dupa o Lancia Prisma, un IMS, etc.
Nu stiu daca ai inteles ceva dar daca nu ai inteles abtine-te la comentarii de gen ca te faci de ras nu de alta.
Numai bine!
.
Exista variante mult mai bune.
Or fi fost variante si mai bune , dar nu si la acelasi pret ( vb de masina noua).
pai presiunea este greutatea din formula incultule si mai si vorbesti :)))))
Normal ca vorbea de variante ami bune la acelasi pret, la pret mai mare intodeauna gasesti varianta mai buna :)))
Si da-mi exemplu de o varianta mai buna la 9200 euro.
Tin sa-ti repet situatia, eu am reusit sa ies singur din zapada, cu o masina proasta, in timp ce o masina ca aia abia a putut fi scoasa de alte doua masini puternice. Si nu mai spune ca puterea nu conteaza, ca nu cred ca mergi la fel, chiar si pe zapada cu o masina de 60 cp si una de 360 cp.
Tu ai venit sa ma iei cu fizica, ti-am zis, ca da accept, fa o demonstratie corecta si gata, u mai mult din post in post mai arunci cate o formula, o injurie, insa nimic concret.
Facem pariu ca, costul total al reviziilor dupa carte in 80 k de km (ghici cat la % reprezinta din pretul masinii) este mai mare decat la un Land Cruiser sau Lexus IS (non f) sau 320d E90, masini de 4 ori mai scumpe la achizitie, cu pretentii mult mai mari decat la un Clio.
De fiabilitate nu mai vb exista Swift, Yaris, chiar si C3 si Panda stau mai bine.
Agariciule - nu mai face pe inteligentul: sa scrii "vre-o" nu inseamna sa fi agramat - ia citeste si invata:
nu te-ai prins??
inainte era: vreau un../vreau o... , dar s-a pus cratima ca sa fie mai comod si a rezultat vre-un/vre-o
ulterior (prin 2003)
s-a scos cratima si s-au bucurat si prostii ca s-a trecut la vreo, vreun.
In dex mai scrie asa: " vreún adj. m. [pron. vreun / în tempo lent vre-un], g.-d. vreúnui; f. vreo (sil. vreo / în tempo lent vre-o), g.-d. vreúnei; g.-d. pl. m. și f. vreúnor"
Asa ca te cam bagi in seama ca "Psittacula cyanocephala".
Revizia la Clio 1.4 se face conform cartii tehnice la 60k de km, este obligatorie ca sa pastrezi garantia si se face obligatoriu la ei, normal.
Costul reviziei de la 60 k de km era 2700 ron, probabil acum e mai scumpa.
Exact cum poti sa cumperi si tu AutoBild nr.1 pe Ian 2010 sa vezi cum o saracie de Megane dCi130 CP costa 20k de EUR are reviziile la 20k de km si costul unei revizii este de 3072 RON cu TVA, conform cu datele specificate de Renault si oferite de AutoBild.
http://www.reno.ro/Clio-f61.html - ia dovada sa vezi ce de probleme si in ce putini km de utilizare, asta pentru ca voiai dovada.
Asa ca lasa-ne cu bolidul tau fiabil si cu cultura ta auto (lipsa)
Tot ceri o demonstratie, dar vrem si noi o demonstratie ca masina ta ar iesi din nametii in care e era mertzanu.Degeaba faci comparatii, nu ai ce compara.In primul rand mertz e tractiune spate, tu esti fatza si greutatea e pe puntea fata la tine.Daca tu crezi ca cuplul si caii putere te scot mai repede din zapada, de inseli amarnic.Oricum ar fi, critici degeaba pentru ca nu stii ce a fost acolo si cat de tare a fost afundata.Si eu am iesit din nameti cu renault 5, cu bmw-ul n-am fost pus in situatie, dar acum nu intru sa laud renault 5-ul si sa zic ca nu stiu ce tractiune sfintita are.Ceea ce spui tu, e ca si cum te-ai uita la un filmulet cu un AMG si dupa ce vezi ca supravireaza in orice viraj sa zici "HA, symbolu meu nu derapeaza, e mai stabil si echilibrat decat mertzanu".Esti mandru si fericit cu masina ta? foarte bine domnule, respectele mele, dar sa nu facem afirmatii exagerate.
Gtrazvan de ce nu a pus in calcul pozitia masinii si tractiunea pe spate? eu l-am lasat sa-mi demonstreze cu fizica lui si cand a vazut ca nu mai stie a inceput sa se lege de masina mea. Eu ii astept in continuare demonstratia, desi cred ca nu o sa apara.
Ps:mi-a placut ca ai raspuns matur spre deosebire de restul "esti un cocalar prost" atat de des intalnite aici.Dar am o intrebare, afirmai ca ai 38 de ani dar la profil ai trecut 20 de ani, e o greseala?
2.Nu are rost sa-ti explic nimic, nu ma apuc acum sa fiu profesorul tau de fizica si nici nu e vre-un forum sa-ti impartasesc escapadele mele de OFF-Road.
Cand o sa ai masini de 1.8 tone cutractiune spate, cand o sa faci off-road cu un 4x4 in noroi si zapada atunic sa faci comentarii gen primul tau comentariu.
Tecrezi atat de superior unor oameni care se ocupa chiar de testele masinilor Mercedes, nu-ti dai seama ac esti penibil?
Masina ta are avantajul de a fi mai buna decat varianta frantuzeasca care este si mult mai scumpa), dar e o masina buna pe o perioada scurta si daca tot o ai de noua sa ne spui si noua garantia trenului de rulare (este trecuta in carte).
E placuta masina la condus, iti urez sa nu ai ghinioane, dar nu te gandi sa o ti o vesnicie si un service privat bun este o binecuvantare pe langa service-urile Renault iar economiile facute fac mai mult decat garantia aia fictiva.
O zi buna!
@gtrazvan
Nu ma cred superior nimanui si nu vad care e mai penibil dintre noi: eu ca am afirmat ca se cam chinuie aia cu supermasinile si eu am iesit cu lowcostul meu singur din zapada sau tu m-ai luat cu fizica si nu ai facut nimic concret, cand trebuia sa spui cuvintele de aur tractiune pe spate si partea din fata bagata in zapada. Din punctul tau de vedere , nu are rost sa demonstrezi nimic pt ca nu stii mai mult decat generalitati. De ce nu recunosti ? Mereu te-ai ferit dand informatii evazive, puteai s-o faci o data si bine. Asa ca m-am lamurit si cu a ta cultura auto, ca imi vorbesti de fiabilitate si imi dai exemplu de masini ce le-as fi putut lua la acelasi pret dar dintr-o alta clasa. Admit totusi ca ai fi putut da doar un exemplu cu aceste masini, dar iarasi nu ai zis zis nimic concret.
O sa ma uit maine in certificatul de garantie sa vad ce zice de trenul de rulare si am sa-ti spun, dar asta vrei sa-mi demonstrezi ceva sau doar vrei sa stii?
Asa ca , crede-ma ca am vazut cu ochii mei ce inseamna tractiunea spate pe timp de iarna si logic ca stiam si de problema asta la mercedesul din imagine si cat de greu iese, dar ti-am mai zis, te-am lasat sa mi zici de legile fizicii, am vazut ca stii in general, dar sper ca te-ai lamurit ca e diferenta intre un corp rotativ si unul nerotativ, care are frecare prin alunecare.
Tu ai macar 10 clase!?!?!? tu nu sti ce e aia fizica, uite ce aberatie poti sa scoti, ce as putea sa vb cu tine!?!?!?
Ce sa-ti explice omul tie ac nu intelegi nimic??? tu nu stii 2 boabe:)))
Ia si tu auto motor si sport pe Noiembrie sa vezi si tu ce clasa este Clio incultule sau crezi ca daca nu este hatchback si este sedan face parte din alta clasa :)))))
Mie-mi este rusine de rusinea tine, bine ca nu mai vad multi prostiile pe care le scoti si perseverezi in ele.
Si se zice corect de rusinea ta.
Cred ca mandria (ce denota din diferenta de varsta) nu te lasa sa recunosti ca nu stii fizica decat la nivel teoretic, in realitate iti mai trebuie si logica. Ai facut o demonstratie corecta pana la capat si am zis eu ceva?
1. formula e simpla doar ca tu nici macar nu o intelegi.
2. Ti-am pus o gramada de intrebari la care nu ai raspuns niciodata.
3.Ce an e Symbolul tau??? si ai uitat sa ne spui de garantia trenului de rulare (de care trebuia sa stii inainte sa-ti cumpoeri masian)
4.Nu exista la frecare diferenta intre corp rotativ si nerotativ, in fizica nici nu exista expresia asta, exista doar suprafata de frecare si formaula este aceeasi indiferent de suprafetele de contact care dau coeficientul de aderenta si de greutate, restul este mult ami complicat ca sa intelegi tu.
5.repet ce ai zis :""dar sper ca te-ai lamurit ca e diferenta intre un corp rotativ si unul nerotativ, care are frecare prin alunecare."
Tin sa te anunt ca NU EXISTA FRECARE FARA ALUNECARE, deci "frecare prin alunecare"
O iota de fizica nu ai invatat.
6.Deci aia au fost prosti ca nu au dat 30 de min cu lopatica zapada la o parte de sub masina si s-au chinuit amaratii 5 min sa scoata masina la sufa, ce prosti, ai si tu dreptate :)))))
7. Tu ai facut vre-o demonstratie in afara de aia pe care o observa toata lumea???
Si Logan e mai mare decat un Focus sedan dar ai cumva impresia ca sunt aceeasi clasa???
2. Ce intrebari?
3. 2009, am uitat sa ma uit ( tu vrei sa-mi spui ca la 19 ani inainte de a fi luat vreo masina te uitai la garantie la trenuri de rulare si alte chestii?)
4. Nu eu ma dau mare fizician ci tu, nu am stat acum sa mai verific datele astea, ti-am zis doar ca logic daca te gandesti, nu poti compara frecarea dintre un simplu obiect si o masina ( de aici ti-am tot zis de celelalte variabile)
5. frecare prin alunecare m-am referit ca si la pct 4, ca masina nu o tarasti ci merge pe roti
6. Daca esti singur , nu trece nicio masina, ce faci, legi sufa de un copac si trage el masina?
7. Tu m-ai luat cu fizica, deci tu esti dator de o demonstratie ( ceea ce vad ca tot nu intelegi, te tot feresti de asta, ti-am spus ca trebuia doar sa-mi zici ca are tractiune pe spata si era afundata in fata, dar ai vrut sa te dai mare destept si m-ai luat cu fizica)
Si tot nu inteleg de ce nu vrei sa demonstrezi prin formulele magice de cata forta era nevoie pt a scoate masina aia, adica daca ar fi putut totusi sa iasa singura
Clasa compacta are 2 subclase, mica si medie si te las pe tine sa -ti dai seama de restul ( nu de alta dar asta vad ca e stilul tau de demonstratie)
Te recunosti? Tu esti.
Cine este oare mai destept, ala care da la zapada 30 de min sau ala care suna niste prieteni asteapta frumos la caldurica 1 ora si dupa scoate masina in 5 min cu putina zapada pe pantofiori.
Adevarul e ca avem nevoie si de voi, sa-mi trimiti CV-ul ca esti perseverent, poate te angajez.
Iti dau o problema de logica si calcul ( e de tenta economica dar iti folosesti logica) :
o persoana trebuie sa se deplaseze din localitatea X in Y. Pt o ora de munca in localitatea Y, castiga 100 um. Ca sa ajunga in localitatea Y, are la dispozitie 3 mijloace de deplasare:: avionul timp 2 ore , cost 200 u.m, tren, 10 ore 100 u.m., 8 ore 80 um cu automobil. Ce mijloc de transport alege? Asta ca sa nu ma iei cu timpul de asteptare, nici in gluma, nici in serios
Sper ca ati observat ca si inginerii de la mercedes dau la lopata, nu se uita la masina si dupa cum fuge de fund ML-ul ala pare sa aiba tractiune doar spate...
De fapt el ti-a cam raspuns la toate intrebarile si chiar filmul demonstreaza ce spune el, numai tu eviti sa-i raspunzi la unele intrebari, vorbesti numai prostii si deviezi aiurea de la subiect.
Uite, raspunde-mi mie la intrebari, de cate ori ai ramas in zapada si noroi, cate masini ai condus, cate masini 4x4 ai condus, cat este garantia la trenul de rulare la masina ta si cat a costat ca sunt curios.
Oricum m-am mai uitat la filmulte odata, cred ca la masina aia si in locul careera statea ala si cu lopatica 1 ora sa sape sa o scoata, asa ca tot cu sufa e mai comod.
Axioma este baza si oricum nu o pricepi la ce comentezi tu pe aici..
Ce voiai sa-ti spuna? Ca masina este afundata cu rotile din fata si ca are tractiunea spate, pai asta se vede foarte clar in film, esti chiar caraghios.
Iti mai zic eu ca masina era neagra ca poate nu stiai.
In film sunt mai multe secvente si a durat mai mult pentru ca protejeaza niste prototipuri, sau nici asta nu ai vazut.
Sa stapanesti sanatos masina.
In rest eu nu am rabdare sa-mi bat capul cu tine ca ori esti bizon si nu accepti ce spun altii ori nu te duce capul.
PA!
Zici ca eu nu accept ce spun altii, pai tu ai accepta daca eu ti-as zice ca inflatia va fi in anul asta 5,56%? sau trebuie sa si demonstrez cu calculele si mai ales cu colectarea datelor?
Si sa nu uit, am raspuns la ce m-ai intrebat? Mai ales la masina (eu am spus si in alt post cat am dat pe ea, dar nu cred ca ai fost atent)
Sa lasam astea la o parte, ai sti sa demonstrezi cu ajutorul fizicii ceea ce te laudai? Acum serios vorbind, poti sau nu?
Si inca o intrebare daca se poate: pt ce au fost create automobilele 4x4?
"3. Forta de frecare este = coeficientul de frecare înmulţit cu greutatea corpului.
Daca ai un coeficient de frecare maxim 1 pe asfalt curat si cam de 0.2 pe zapada ca sa ai o tractiune dubla iti trebuie o greutate de 5 ori mai mare pe zapada decat pe asfalt si nu puterea motorului mai mare."
Alegi o greutate la intamplare (1800 kg de exemplu) inmultesti cu coeficientul de frecare pe zapoada pe care ti l-am dat mai sus
(~0.25) si aflii forta de frecare, iar normal cu cat forta de frecare este mai mare si forta de tractiune (in cazul de fata) este mai mare.
Spre deosebire de mine care am performante notabile la matematica si fizica acum vre-o 23 de ani si tot banale si logice mi se par notiunile astea elementare de fizica, tu esti ala care ai trecut clasa cu un salam si 2 kg de zahar spaga la profesor ca altfel nu-mi imaginez.
Chiar nu ti-e rusine ca nu ai stiut sa bagi 2 valori intr-o formula, una pe care ti-o dadusem pe tava si una in functie de masina aleasa?
Dar am observat ca atunci cand argumentez un subiect tu sari imediat peste el si cauti carcota in cine stie ce cretinism.
Revin la demonstratie, de unde ai scos coeficientul de 0,25? Si cred in continuare ca folosesti o fizica simplificata, doar teoretica. De ce nu dai date complete? Si cu ce te lauzi la matematica ( daca ai titlu de olimpic tot respectul, daca nu...) ? Ma cunosti asa bine de zici ca am trecut clasa cu ce ai zis tu?
Cauta pe internet coeficientii de aderenta ca nu m-ai angajat, trebuie google si putina engleza, doar ca te-am ajutat cu asta: 0.25 este coeficientul aproximativ de aderenta al unui cauciuc bun pe un carosabil acoperit cu zapada batatorita.
Legile de fizica sunt in tot mai baiatule, nu exista simplificate sau complicate, doar poate sunt toate complicate pentru tine.
Scuza-ma ca nu am luat olimpiada pe tara, sunt un prost ca am ajuns acolo si la fizica si la matematica.
Acuma in viata reala vorbind, Cel care are un mercedes nu va sta pe marginea drumului cu lopata in mana.Va suna prietenii sau asistenta, din comoditate si avand (teoretic) alte posibilitati financiare.Dar cel mai bine ar fi sa ne vedem de drumul nostru si sa nu ajungem nici unul in astfel de situatii, indiferent de metoda prin care le rezolvam.
Cel din sant e un Mercedes CL.
Confuzia redactorului a venit de la textul de la inceputul filmului - "Erlkonig Mercedes ML und S Klasse AMG ...".
ML-ul e clar care e, iar S-Klasse AMG e cea de-a doua masina folosita la tras CL-ul din sant.
Nu m-ai jignit? dar cuvintele prost, primata , si multe alte cuvinte frumoase ce au fost? Afirmatia ca mi-am luat o masina proasta intocmai ca si gandirea mea ce a fost? Tu asa vb de zi cu zi? Si de aici vorba unuia mai batran si mai educat : poti sa ai tu cat de multa carte, degeaba daca nu ai cei 7 ani de acasa.
Eu mi-am promis ca daca astazi la 16 30 aflu o veste buna , poti sa spui ce vrei, nu-ti mai raspund decat daca ma iei cu apelative. Nu mi-ai rapsuns pt ce au fost create automobilele cu tractiune integrala, dar nu ma mai obosesc sa mai citesc cine stie ce afirmatii imi mai scrii
Stii sa-ti recunosti greselile? As fi curios si cum si esti cam cu nasul pe sus ( asta cu participarea la olimpiada si ca sa nu te contrazica nimeni e cam deplasata coroborata cu jignirile, in scoala faci doar teorie)
Oricum tu ma distrezi, enervat este muncitorul (membru CNA), ca redactor nu e sigur, care a ajuns sa abuzeze si de amarata meserie pe care o are, omul se crede Supermenul Automarket.
:)))
Asta daca nu cumva sunteti rude.
O noapte buna si sa ai bafta!