- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Noul Cadillac CTS ameninţă blazonul BMW Seria 5 în SUA
Consumer Reports, cea mai prestigioasă entitate americană de testare a automobilelor, ne transmite primele impresii de la volanul noii generaţii Cadillac CTS. Modelul se pare că ameninţă serios sportivitatea clasică a lui BMW Seria 5.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Noul Cadillac CTS ameninţă blazonul BMW Seria 5 în SUA
Ce sa zic....bravo Cadilac. Noile modele sunt cat se poate de premium si frumoase.
Acum, ca a iesit asa...asta e. Inca odata, masina reprezinta o oferta foarte buna din toate punctele de vedere, dar va pierde cu siguranta clientela traditionala americana de varsta a 2a, a 3a (adica exact pe cei cu banu' gros) care cauta suplete, nu sport&drift. Va castiga pe de alta parte clienti din randul avangardistilor tineri, care pana acum cumparau germane premium sau Lexus. Poate o idee buna ar fi sa o incerce si pe piata din Europa. Un CTS cu 2.0 Turbo ar putea prinde. Daca A6 2.0T are succes, de ce n-ar avea si CTS 2.0T?
Bineinteles,romanasii ''blocati'' pe germane vor spune ca triada e mai buna si ca....bla,bla..
daca acum 10 ani Cadillac nu se ridica mai sus de seria 3 uite ca acum se bate cu nemtoaicele la toate capitolele.
CTS-V este la acelasi nivel sau poate chiar peste un M5 sau un AMG......
noul ATS se pare ca(cel putin in teste)e peste seria 3......
Acest CTS pare o masina extrem de buna din toate p.d.v.......si probabil si este.....
BMW,Audi,Mercedes??????au devenit deja chiar boring......nimic special,nimic diferit......parca si-au pierdut stralucirea de alta data.....
Cadillac.....o gura de aer proaspat........
Radem, glumim, dar adevarul este ca, totusi, gena lui Cadillac trebuie sa respire a...superlux, conform traditiei, dragul meu @mntsn, deci tot spre lumea lui RR si Bentley ar fi normal si de bun simt sa aspire! Gandeste-te putin, ca nu dureaza mult: ditamai corporatia (General Opel) sa n-aiba si ea o clasa-regina??? Sa nu invoci situatia lui Daimler, care a concediat Maybach-ul din ratiuni pur economice. Nu este cazul si la GO, care dispune de o forta financiara mult superioara lui Daimler. Aaa, crezi ca trebuie un corespondent pentru Mercedes/Audi? Pai de unde??? In materie de sedane, Chevrolet tinde sa se chinezareasca cu totul (ah, ce-mi place termenul...mersi, @AndreiRN), iar pe Oldsmobile au devorat-o deja viermii uitarii oficiale. Akerson si gasca lui ar fi cei mai indreptatiti sa ne ofere raspunsul adecvat...Dar dansii sunt atat de batuti in cap cu maiul, incat nu-si dau seama sau ignora adevaruri elementare, printre care figureaza si sensul care se cere imprimat muribundului Buick: aceasta marca --- deci nu Cadillac --- s-ar fi cuvenit sa se masoare cu...BMW! Ce naiba, si un pustan de gradinita intelege chestiunea asta.
Ma rog, sa dam Cezarului ce-i al Cezarului: m-a uns pe inima constatarea specialistului care a incercat CTS: "This car drives better" (than...The Trinity, of course). 2000 cc turbo?...Da, de ce nu? Sa lasam V8-ul emblematic sau cilindreea "nesimtita", caci acum ne falim cu asa-zisul BMW al Americii, nu?
@inexorabil
Probabil c-ar fi normal si de bun simt ca GM sa aiba o marca concurenta pt Rolls si Bentley, dar nu cred ca se va intampla prea curand. Iar cu triada, sincer si eu m-am saturat cateodata ca sunt cam singuri in fata, dar daca te uiti pe niste cifre, plictisitoarele dar crucialele cifre, Cadillac este in spate mult fata de nemti chiar la ei acasa, este foarte greu sa se apropie de seria 5, chiar daca la anumite capitole poate fi mai bun, asta cat mai are timp vreo 2 ani ca dupa aia apare o noua generatie de seria 5 si deznodamantul va fi acelasi..."Cadillac, Lexus, Infiniti, Jaguar , Volvo si binenteles Audi si Mercedes spera sa detroneze seria 5, seria 3, etc" , este nevoie de continuitate, iar asta se face in timp, oricum e bine ca iese Cadillac din conul de umbra din ultimii ani, dar neaparat trebuie sa faca o figura frumoasa in primul rand in SUA, in Europa este mai greu.
Asa m-am saturat de managerii lu' peste prajit...As fi in stare sa pariez ca, daca ne-am instala in locul lor toti cei care iubim "americanele" (cel putin grupul de pe AM), in maximum cinci ani n-ar mai exista oras in Romania (nu doar resedintele de judete) fara reprezentante in care sa se regaseasca TOATE modelele GM (eu ii zic in deradere GO, dar, in situatia imaginata aici, ar reveni la denumirea justa...). Asta mi se pare cea mai spinoasa problema a lumii auto de astazi: oamenii pasionati nu (mai) ocupa functii de conducere, ci "specialistii", "competentii", "pertinentii", "scolitii", "elitele" etc. (in plus, ca in politichia noastra, se insinueaza si "fratii", "nepotii", "cumetrii", "prietenii", "cunoscutii"...).
mie-mi place noua filozifie a cadilac ... in trecutul nu prea indepartat erau masini de babalici ...
acum si babalicii o s-o cumpere pe linga cei tineri !!!
de ce ? pai sentimentul de siguranta avut inainte, dat de dimensiunile generoase ale limuzinelor, e suplimentat acum de cel al rezervei de putere si al manevrabilitatii foarte bune !!!!!
si puteti sa ma credeti ca-s foarte multi care nu se pricep prea bine la condus, dar stiind ca au o masina puternica (sportiva chiar), manevrabila, spatioasa, cu un aspect elegant, vor alege aceasta marca/model. soferilor slabi si nepriceputi, cind le e frica, accelereaza !!! si acum au de unde trage !!!
asa ca - gindesc eu - vor avea vinzari bune ...
unde mai pui si "placa" fiabilitatii !!! cum cele 3 mari europene au mari probleme ... americanii se vor intoarce spre produsele domestice.
in europa ... n-ar fi rau sa intre;cred ca sint multi ce le-ar cumpara si de dragul "exclusivitatii" nu numai al calitatilor masinii ...
succes cadillac !
drumuri bune tuturor !
Cu aleasa consideratie !
Traiasca competitia.
Dar e greu de uitat 30 de ani de masini de o calitate inferioara vandute la preturi de furt.
Ar trebui sa treaca macar 20 de masini de calitate la un pret de chilipir pt a recastiga clienti trisati.
Tin minte vb unui inspecto de al meu de 78 de ani.
"Cand am avut si eu bani am luat un Cadillac si a fost cea mai proasta masina din viata mea." Acum conduce cu mare placere o Camry.
Si sa nu uitam ca sunt asamblate in Mexic.
Bine ca proslavesti Toyota cam la fiecare post, care iti ofera de toate, mai putin imaginatia, puterea si confortul "calitatii inferioare"...Eu am dormit la propriu in Toyota si nu o data; intr-adevar, iti creeaza toate conditiile ca sa (a)dormi. Ca un ingeras. Doar motorul zgomotos de Diesel te tine treaz in timpul deplasarii. Cred ca @zarnesteanu nu aiureaza cand pomeneste zeflemisitor de "tayota".
Chiar m-ai suparat cu verdictul tau "implacabil". Vezi-ti de jucariile tale preferate T&T (Toyota si Tesla) si nu mai zgaria hartia site-ului cand nu trebuie...Fii intelept si asculta-ma!
Una este ce observi si judeci si alta e ce experimentezi zilnic.
Da, primul meu camion a gost un GM de prin '78 si ma slujit in drumurile mele interstatale anii buni. Dar asta nu ma oprit sa observ ce se intampla in jurul meu si sa vad cum isi bat joc de clienti cu vopsea si interioare atractive si cam atat in ani '80, '90, '00.
Toyota am avut si era o Corolla "mostenita" asa ca nu am alergat dupa ea. Dar asta nu ma oprit sa observ cum functioneaza la alti si cum raspunde firma in caz de probleme indiferent cat de minore.
Personal am alergat dupa Dodge o perioada si cand am decis sa fug de benzina m-am axat pe Mercedes unde am avut 5.
Toyota sunt unde sunt datorita consistentei.
Tesla este un succes datorita faptului ca Elon refuza sa se supuna monopolului petrolier ca technologia era de ani buni (EV1).
Intelept este cel ce isi expune opinia fara frica si constrangere de consecinte.
Parerea mea.