Voteaza:
14 voturi | 18 comentarii

Noul Cadillac CTS ameninţă blazonul BMW Seria 5 în SUA

Consumer Reports, cea mai prestigioasă entitate americană de testare a automobilelor, ne transmite primele impresii de la volanul noii generaţii Cadillac CTS. Modelul se pare că ameninţă serios sportivitatea clasică a lui BMW Seria 5.

Comentarii (18)

  • la 23.09.2013, 13:36
    Cat imi place mie Cadilac si sunt sigur ca este o masina cel putin la fel de buna ca BMW, seria 5 este un mic 7. Iar Cadilac nu are cum sa faca momentan o masina sa bata seria 7 sau sa o egaleze macar deci nici pe 5 nu are cum. Mai are mult sa ajunga la perfectiunea pe care o are BMW (aici vb de consum, performante, dinamica, atentia la detalii, confort etc). Pot spune ca daca ar fi sa aleg un sedan as face acest compromis pt. ca imi place Cadilac dar numai ca cetatean AMERICAN ! Dar in clasa mare, prefer un break...si cel mai bun zic eu ca este seria 5 touring.
    Ce sa zic....bravo Cadilac. Noile modele sunt cat se poate de premium si frumoase.
    +8
  • razvanis
    la 23.09.2013, 15:04
    Bravo cadillac, foarte tare masina, cel putin asa o judeca toti copchii care stau pe net si n-au pus piciorul in asa ceva in viata lor, mai nostim este cum dau verdicte doar vazand un filmulet, e mai tare ca bmw ... nu ca in ala ar fi pus vreunu piciorul ... :)
    +3
  • la 23.09.2013, 15:36
    CTS-ul e masina faina, fara indoiala, dar e gresita croiala: asta nu e masina pentru drift. Nu e marca pentru drift. Nu trebuia conceput ca si concurent pt BMW, dar nici pt Rolls-Royce cum tot o tine sus si tare @inexorabil, nici pomeneala :)). Marca pe care ar fi trebuit sa o aiba in vizor Cadillac era Mercedes sau, eventual, Audi.

    Acum, ca a iesit asa...asta e. Inca odata, masina reprezinta o oferta foarte buna din toate punctele de vedere, dar va pierde cu siguranta clientela traditionala americana de varsta a 2a, a 3a (adica exact pe cei cu banu' gros) care cauta suplete, nu sport&drift. Va castiga pe de alta parte clienti din randul avangardistilor tineri, care pana acum cumparau germane premium sau Lexus. Poate o idee buna ar fi sa o incerce si pe piata din Europa. Un CTS cu 2.0 Turbo ar putea prinde. Daca A6 2.0T are succes, de ce n-ar avea si CTS 2.0T?
    +7
  • H&M
    la 23.09.2013, 16:04
    cea mai frumoasa din clasa...interiorul e inegalabil mai ales consola aia centrala e......n-am cuvine.
    0
  • beats
    la 23.09.2013, 16:59
    Cu siguranta noul CTS este la nivelul Merc,BMW si Audi,dupa cum spun si cei de la Consumer Reports chiar se conduce mai bine decat modelele germane.Ca aspect exterior,sincer,nu am vazut masina mai reusita in acest segment,cei de la Cadillac si-au facut treaba cum trebuie.
    Bineinteles,romanasii ''blocati'' pe germane vor spune ca triada e mai buna si ca....bla,bla..
    +9
  • la 23.09.2013, 18:47
    e tare interesant cum a evoluat Cadillac in ultimi 10 ani.....
    daca acum 10 ani Cadillac nu se ridica mai sus de seria 3 uite ca acum se bate cu nemtoaicele la toate capitolele.
    CTS-V este la acelasi nivel sau poate chiar peste un M5 sau un AMG......
    noul ATS se pare ca(cel putin in teste)e peste seria 3......
    Acest CTS pare o masina extrem de buna din toate p.d.v.......si probabil si este.....
    BMW,Audi,Mercedes??????au devenit deja chiar boring......nimic special,nimic diferit......parca si-au pierdut stralucirea de alta data.....
    Cadillac.....o gura de aer proaspat........
    +4
  • cata
    la 23.09.2013, 20:11
    Nici nu au copiat farurile mercedes ;)
    -2
  • inexorabil
    la 23.09.2013, 23:20
    Nu-mi vine a crede...@tzenu, ti-e rau? :P Te-ai rasculat impotriva dominatiei "triadei" ?!? Hahahahahaha (apropo, trebuie sa-i platesc drepturi de autor lui @AndreiRN). Nici eu nu m-as fi putut exprima mai elogios la adresa lui Caddy...Insa sper sa nu ma acuze carcotasii ca eu as fi vinovat de "americanizarea" ta :))
    Radem, glumim, dar adevarul este ca, totusi, gena lui Cadillac trebuie sa respire a...superlux, conform traditiei, dragul meu @mntsn, deci tot spre lumea lui RR si Bentley ar fi normal si de bun simt sa aspire! Gandeste-te putin, ca nu dureaza mult: ditamai corporatia (General Opel) sa n-aiba si ea o clasa-regina??? Sa nu invoci situatia lui Daimler, care a concediat Maybach-ul din ratiuni pur economice. Nu este cazul si la GO, care dispune de o forta financiara mult superioara lui Daimler. Aaa, crezi ca trebuie un corespondent pentru Mercedes/Audi? Pai de unde??? In materie de sedane, Chevrolet tinde sa se chinezareasca cu totul (ah, ce-mi place termenul...mersi, @AndreiRN), iar pe Oldsmobile au devorat-o deja viermii uitarii oficiale. Akerson si gasca lui ar fi cei mai indreptatiti sa ne ofere raspunsul adecvat...Dar dansii sunt atat de batuti in cap cu maiul, incat nu-si dau seama sau ignora adevaruri elementare, printre care figureaza si sensul care se cere imprimat muribundului Buick: aceasta marca --- deci nu Cadillac --- s-ar fi cuvenit sa se masoare cu...BMW! Ce naiba, si un pustan de gradinita intelege chestiunea asta.
    Ma rog, sa dam Cezarului ce-i al Cezarului: m-a uns pe inima constatarea specialistului care a incercat CTS: "This car drives better" (than...The Trinity, of course). 2000 cc turbo?...Da, de ce nu? Sa lasam V8-ul emblematic sau cilindreea "nesimtita", caci acum ne falim cu asa-zisul BMW al Americii, nu?
    0
  • la 23.09.2013, 23:56
    Da, pare un model reusit, cel putin la design interior exterior, la motorizari mai trebuie sa-si imbogateasca gama, oricum pare ciudat sa vedem motor de 2 litri turbo la Cadillac, dar n-au facut decat sa se adapteze, trebuie si astfel de motorizari in gama, doar cu V8 nu se poate.

    @inexorabil

    Probabil c-ar fi normal si de bun simt ca GM sa aiba o marca concurenta pt Rolls si Bentley, dar nu cred ca se va intampla prea curand. Iar cu triada, sincer si eu m-am saturat cateodata ca sunt cam singuri in fata, dar daca te uiti pe niste cifre, plictisitoarele dar crucialele cifre, Cadillac este in spate mult fata de nemti chiar la ei acasa, este foarte greu sa se apropie de seria 5, chiar daca la anumite capitole poate fi mai bun, asta cat mai are timp vreo 2 ani ca dupa aia apare o noua generatie de seria 5 si deznodamantul va fi acelasi..."Cadillac, Lexus, Infiniti, Jaguar , Volvo si binenteles Audi si Mercedes spera sa detroneze seria 5, seria 3, etc" , este nevoie de continuitate, iar asta se face in timp, oricum e bine ca iese Cadillac din conul de umbra din ultimii ani, dar neaparat trebuie sa faca o figura frumoasa in primul rand in SUA, in Europa este mai greu.
    +6
  • inexorabil
    la 24.09.2013, 00:30
    Dane, nimic mai adevarat...Poate ca redactorii AM exagereaza...putin. Ce sa "ameninte" Cadillac, daca de-abia se lanseaza?! Si --- hăt! --- pana in Europa mai are de mancat mamaliga, vorba aceea. Insa eu iti garantez ca, chiar si daca, printr-un miracol negandit, ar castiga "razboiul" cu BMW pe taram propriu, capetele cubice din RC tot nu i-ar face vant spre batranul continent...Ce sa ne mai ascundem dupa cires: sunt niste fricosi, carpe de oameni! Are dreptate teribila @mntsn in acest sens...Logic, n-ai cum sa te impui intr-o zona in care te limitezi sa percutezi doar cu hibridul Chevropel.
    Asa m-am saturat de managerii lu' peste prajit...As fi in stare sa pariez ca, daca ne-am instala in locul lor toti cei care iubim "americanele" (cel putin grupul de pe AM), in maximum cinci ani n-ar mai exista oras in Romania (nu doar resedintele de judete) fara reprezentante in care sa se regaseasca TOATE modelele GM (eu ii zic in deradere GO, dar, in situatia imaginata aici, ar reveni la denumirea justa...). Asta mi se pare cea mai spinoasa problema a lumii auto de astazi: oamenii pasionati nu (mai) ocupa functii de conducere, ci "specialistii", "competentii", "pertinentii", "scolitii", "elitele" etc. (in plus, ca in politichia noastra, se insinueaza si "fratii", "nepotii", "cumetrii", "prietenii", "cunoscutii"...).
    +1
  • la 24.09.2013, 03:26
    m-am uitat la test ... cam scurtutz dar concludent ...
    mie-mi place noua filozifie a cadilac ... in trecutul nu prea indepartat erau masini de babalici ...
    acum si babalicii o s-o cumpere pe linga cei tineri !!!
    de ce ? pai sentimentul de siguranta avut inainte, dat de dimensiunile generoase ale limuzinelor, e suplimentat acum de cel al rezervei de putere si al manevrabilitatii foarte bune !!!!!
    si puteti sa ma credeti ca-s foarte multi care nu se pricep prea bine la condus, dar stiind ca au o masina puternica (sportiva chiar), manevrabila, spatioasa, cu un aspect elegant, vor alege aceasta marca/model. soferilor slabi si nepriceputi, cind le e frica, accelereaza !!! si acum au de unde trage !!!
    asa ca - gindesc eu - vor avea vinzari bune ...
    unde mai pui si "placa" fiabilitatii !!! cum cele 3 mari europene au mari probleme ... americanii se vor intoarce spre produsele domestice.
    in europa ... n-ar fi rau sa intre;cred ca sint multi ce le-ar cumpara si de dragul "exclusivitatii" nu numai al calitatilor masinii ...
    succes cadillac !

    drumuri bune tuturor !
    +2
  • Ivanofff
    la 24.09.2013, 18:00
    Pai cum sa nu, ce draq, seria 3 si 5 sunt D-zeu pe pamant. Ascultati-l pe @Dan ca stie el ce spune (oare?!? ) . '' singurul obiectiv cu care ai ce discuta aici este dan-grc '' ......ah stiu, fraza asta nu imi apartine, am plagiat recunosc.
    -3
  • la 24.09.2013, 18:53
    Cum spuneai ca te cheama, Ivanof Dumitru sau cum?:). Mai Robert, de unde mai ai atatea resurse? Nici daca lucrai la Toyota sau la Lexus n-o tineai asa, non-stop, oricum tu esti bun de anti reclama, nicidecum de reclama pozitiva, cred ca lucrezi in secret pt nemti.
    +2
  • Ivanofff
    la 24.09.2013, 19:58
    Suntem 2 '' Ifanofi '' , unu cu un '' f '' si altul cu mai multi '' f '' . Ai inteles domnule Valentin Ghionea ? Trist adevar pt tn insa cel caruia i-ai pus intrebarea cu GT-R nu eram eu.........mai,mai,mai, confuzia asta ce face din om :)

    Cu aleasa consideratie !
    -2
  • AndreiRN
    la 24.09.2013, 20:18
    Cadillac se zbate pt supravietuire si prin asta scot si ei ce pot mai bun.
    Traiasca competitia.
    Dar e greu de uitat 30 de ani de masini de o calitate inferioara vandute la preturi de furt.
    Ar trebui sa treaca macar 20 de masini de calitate la un pret de chilipir pt a recastiga clienti trisati.
    Tin minte vb unui inspecto de al meu de 78 de ani.
    "Cand am avut si eu bani am luat un Cadillac si a fost cea mai proasta masina din viata mea." Acum conduce cu mare placere o Camry.
    Si sa nu uitam ca sunt asamblate in Mexic.
    +1
  • Jean de la Craiova
    la 24.09.2013, 21:24
    @AndreiRN, nu mai zic de Audi si BMW care au fabrici in diverse continente saracacioase si munca este una halandala. Dar problemele de fiabilitate BMW si Audi sunt din cauza nemtilor nu a liniilor de asamblare .
    +3
  • inexorabil
    la 24.09.2013, 22:21
    "Calitate inferioara", "furt", "trisare"...Stii tu sigur, mai Andrei? De fapt, orice parere despre masini poate fi bantuita de subiectivism...Si de prozelitism --- probabil te gandesti asa: "Aproape toata lumea injura GM, deci nu strica inca o voce pe deasupra". Cateodata vorbeste gura fara tine...Totusi, nu inteleg cum de te-ai sucit asa repede in privinta aceleiasi corporatii. Ai grija sa nu te sfarami ca pietrele in desert din cauza variatiilor bruste de temperatura.
    Bine ca proslavesti Toyota cam la fiecare post, care iti ofera de toate, mai putin imaginatia, puterea si confortul "calitatii inferioare"...Eu am dormit la propriu in Toyota si nu o data; intr-adevar, iti creeaza toate conditiile ca sa (a)dormi. Ca un ingeras. Doar motorul zgomotos de Diesel te tine treaz in timpul deplasarii. Cred ca @zarnesteanu nu aiureaza cand pomeneste zeflemisitor de "tayota".
    Chiar m-ai suparat cu verdictul tau "implacabil". Vezi-ti de jucariile tale preferate T&T (Toyota si Tesla) si nu mai zgaria hartia site-ului cand nu trebuie...Fii intelept si asculta-ma!
    +3
  • AndreiRN
    la 26.09.2013, 00:00
    Hahaha ......
    Una este ce observi si judeci si alta e ce experimentezi zilnic.
    Da, primul meu camion a gost un GM de prin '78 si ma slujit in drumurile mele interstatale anii buni. Dar asta nu ma oprit sa observ ce se intampla in jurul meu si sa vad cum isi bat joc de clienti cu vopsea si interioare atractive si cam atat in ani '80, '90, '00.
    Toyota am avut si era o Corolla "mostenita" asa ca nu am alergat dupa ea. Dar asta nu ma oprit sa observ cum functioneaza la alti si cum raspunde firma in caz de probleme indiferent cat de minore.
    Personal am alergat dupa Dodge o perioada si cand am decis sa fug de benzina m-am axat pe Mercedes unde am avut 5.
    Toyota sunt unde sunt datorita consistentei.
    Tesla este un succes datorita faptului ca Elon refuza sa se supuna monopolului petrolier ca technologia era de ani buni (EV1).
    Intelept este cel ce isi expune opinia fara frica si constrangere de consecinte.
    Parerea mea.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru