- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Noua generaţie Hyundai i20 atrage păreri pozitive
Britanicii au testat noua generaţie a modelului Hyundai i20. Subcompacta sud-coreeană este apreciată de jurnaliştii din Regatul Unit pentru echiparea bogată şi pentru spaţiul interior.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Noua generaţie Hyundai i20 atrage păreri pozitive
stii ce e interesant la review-ul individei? ca vorbeste "pe limba" celor carora li se adreseaza in contextul pietei britanice. Nu emite judecati de valoare GENERALE si nu incearca sa convinga ca acest model e un panaceu universal; evidentiaza exact lucrurile care ar putea fi interesante pentru un/o client(a) tipica de i20. Stii, nu toti o ard cu "conectivitatea" pentru ca "mamicutele si bunicutele" au altceva mai bun de facut in masina decat hotspot-uri Wi-Fi, GPS-uri si "blutut"
Btw...i20 permite conectivitate
siii...probabil ca, dotare de ultima ora ti se pare racleta de geam inclusa in pret. :))
Traim intr-o noua era a comunicarii. Te adaptezi, faci totul cat mai simplu si mai atragator pentru client - asta inseamna anumite echipamente standard - atunci inseamna ca vrei ceva mai mult decat mediocritate. Sa le ceri excelenta, e prea mult. Hyundai a cam dat cu capul de plafon. Mai mult nu poate.
Intr-adevar Hyundai a rupt din cota de piata si a fortat anumiti producatori europeni de volum precum Peugeot,Citroen, Renault, Vw, Ford(mai mult sau mai putin european), Opel si chiar japonezi sa se mute pe un segment superior, sa creeze modele si game mai scumpe, high-end, tocmai pentru a-si pastra profitabilitatea si cota de piata.Vezi idei gen DS, Vignale, reinvierea Alpine, modele life-style gen clio,208,adam,juke,mazda 2, high-end- espace, passat, noile modele Mazda, Honda, Nissan cu versiuni sportive, implicit doza premium. Intelegi ce vreau sa spun?
Nu mi-o lua in nume de rau, chiar iti apreciez opiniile, dar in ceea ce priveste Hyundai nu prea cadem de acord.
inainte de a continua discutia intra putin pe acest link
http://www.hyundai.co.uk/new-cars/build-my-hyundai?vehicle_ref=i20-2015
daca nu ai rabdare iti spun in doua cuvinte, standard, USB si Aux incepe din versiunea de baza de la 10.700 lire
De la 12300 lire ai Bluetooth cu recunoastere vocala, tot standard
In rest e ok sa nu fii de acord cu ce spun la fel cum nu sunt de acord eu cu tine cand spui ca "se plafoneaza" si "mai mult nu poate". Imi este greu sa cred ca H&K sunt incapabili sa ofere dotari/motorizari rezonabile in banii ceruti. Ca reactioneaza mai greu e altceva....sunt asiatici...sunt mai lenti.
In rest ai dreptate
Merci pentru aprecieri, stima!
linkul postat nu e rezervat atentiei lui @VM
succes!
intre 2.000- 2.600 RON sistemul multimedia cu navigatie+DVD si car kit Blueth.
450 RON - in cazul ca doresti sa instalezi si o camera pt marsarier + senzori parcare
407 RON adaptorul aftermarket a carui utilitate sa permita accesarea sistemului multimedia de la comenzile de pe volan ale masinii ( adaptorul original neputand mai fi operational cu noul sistem )
450 RON Interfata MirrorLink Android- pentru cine vrea sa conecteze telefonul
549 RON Interfata MirrorLink Iphone iOS- pentru Iphone
749 RON Tuner TV Auto Digital Dvb-T Hd AUTO MPEG4 - cine vrea sa aiba TV in masina + 99,99 RON antena TV
Kit Internet 3G la bordul masinii- 449 RON
Deci cine doreste acest ''lux'' va trebui sa scoata din buzunar cam 5.500 RON ( peste 1.000 euro ) , daca mai adaugam si manopera pt fiecare lucrare, pretul depaseste. Asadar , eu nu as da atatia bani pt aceste chestii, fiindca in cea mai mare parte a timpului sunt concentrat la trafic, nici macar radio nu ascult in masina . La nervii care mii fac in trafic, nu-mi mai arde sa-mi ''zdrangane''' si radioul in urechi .
Pt detalii consultati siteul. http://www.edotec.ro/navigatie
Are cruise control si volan imbracat in piele , iar dotarile astea NU se regasesc pe varianta "cheala".
In UK masina asta costa vreo 12 mii de lire, adica 15.700 EURO
In varianta de baza vine cu radio cu 2 difuzoare FARA comenzi pe volan.
In Romania varianta din filmulet e MINIM 13.000 EURO , asta fiind deja pret promotional la reducere.
Nu , hyundai nu vine cu nimic "revolutionar" in pretul asta. Climatizare automata,senzori ploaie/lumina, asistenta la pornirea in panta bla, bla bla -astea sunt dotari banale pe care in clasa mica le gasesti deja la concurenta de la 13.000 euro in sus.
E o masina de ORAS. 13.000 e cam mult. Chiar ma uitasem zilele trecute la o oferta de clio.. pai clio il bate la fund din toate punctele de vedere... dotari, motoare, personalitate
Aer conditionat
Radio MP3 cu bluetooth
Proiectoare de ceata
ESP + HSA (asistenta pornire in panta)
4 airbag-uri
Faruri de zi LED
Cruise Control
Card de acces si demaraj
Computer de bord
Oglinzi incalzite si reglabile electric
Sistem de monitorizare presiune pneuri
Deja la peste 13-14 mii, Clio vine cu keyless entry, jante de 17", navigatie cu internet , acoperis panoramic si alte fite de genul asta...
Clio este o masina interesanta, dar la pretul mult mai mic isi justifica minusuri pe langa I20, si asta fiindca nu are nii macar oglinzi si manere in culoarea caroseriei, spatiu pt pasageri spate este mai mic decat in I20, iar resursele de putere sunt mai mici, avem un 75CP in loc de 84CP cat are I20, in rest dotarile de pe I20 sunt asemanatoare :
1.25 84 CP Benzina, Manual- 10.730€
Asistenta la pornirea in rampa
Lumini de drum permanente
Afisaj central (ceas digital, informatii audio)
Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
Faruri cu functie "Follow me Home"
Discuri frana fata/spate ( ceea ce la Clio e inexistent, avem tamburi pe spate, deci un sistem de franare mai slab )
Inchidere centralizata cu telecomanda
8 airbag-uri
Avertizare franare de urgenta
TCS + ESP
Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei, cu semnalizare incorporata
Torpedou refrigerat
Daca mai adaugi si o negociere, il ai la un 9-8 mii Toate cele bune !
Cunosti limba engleza? Spune foarte clar ca-i varianta SE cu cruise control, proiectoare de ceata,senzori parcare etc.+volan piele care se distinge in imagini. Astea nu sunt dotari standard la varianta de baza ("cheala" cum ii zici tu) nici in UK, nici la noi in Romania. SE e o versiune superioara in UK. N-o gasesti configurata in Romania. In Romania aveam mai putine versiuni decat in uk , mai exact 2 la numar, Comfort si BlackLine, iar baza, Comfort NU ARE standard cruise control, volan din piele sau senzori parcare. Intelegi ?
Poti verifica daca nu ma crezi aici:
http://www.hyundai-motor.ro/noua-generatie-i20
Ce scrii tu de senzori ploaie si lumina, follow me home sau oglinda electrocrom, astea erau dotari standard pe un Renault de acum 10-12 ani. Nu mai sunt demult dotari de top.
Oricum e slabut la motorizari i20.
Clio ala cu 75CP e cu vreo 2000 euro mai ieftin decat i20. La 13 - 14 mii euro, stai tu linstit, Clio vine cu putere net superioara unui i20. Vine cu 90 CP sau 120 CP, turbo cu injectie directa, cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj. Pe langa asta, i20 n-are nici pe sfert posibilitatile de personalizare ale unui Clio, deci cum e asemanator la dotari?
Iar garantia la i20 e de 5 ani, nu de 7. Nu mai e demult de 7 ani.
Garantie 5 ani poti avea si pe Clio, nu-i mare branza.
Poti sa-mi spui si mie cand oferea Renault ( pe Clio) acum 12 ani Lane assist sau hill assist ? Cand asta era pe marci premium, nicidecum pe cele de volum. Vorbeste gura fara tine. La 14 mii Clio vine cu putere superioara asa-i, doar ca e cu aprox 2 mii mai scump fata de I20 full ( care costa 12 mii ), si tot nu are ''Lane Assist'' , si spatia generos pt pasageri spate .
Cea mai bine dotata varianta de pe Clio este DYNAMIQUE si costa 13.200 € cu TVA si asta doar in configuratia cu 90 CP, iar dotarile sunt urmatoarele:
Card de acces si demaraj cu functia "Maini Libere"
Cotiera centrala fata
Geamuri electrice fata si spate, cu impuls pentru sofer
Jante aliaj 16" Passion
Senzori de ploaie si lumina
Tapiterie textila de culoare gri carbon
Aer conditionat cu reglaj automat
Acoperis panoramic din sticla
Jante aliaj 16" Passion diamantate Negru/Ivoire
Pachet Personalizare Interior Glossy Black/Ivoire/Rosu/Albastru
Pachet Personalizare Interioara Elegant/Sport/Trendy
Pachet Personalizare Exterioara Crom/Rosu/Negru/Ivoire/ Albastru
Pachet Personalizare Completa: Iconic/Elegant/French
Pachet Personalizare Completa: Sport/Dots/Savage
Tableta multimedia R-Link*: ecran tactil 7""+ Navigatie Tom Tom+Cartografia Full Europe+Radio Arkamys MP Bluetooth USB"
Scaune fata cu incalzire
Senzori de parcare spate
Senzori de parcare spate + camera video pentru marsarier**
In afara de un sistem multimedia cu navigatie/senzori/camera marsarier care oricum il poti pune aftermarket asa cum am zis si un plafon panoramic nu epateaza cu nimic in plus fata de I20, ba din contra la dotari de siguranta face rabat, mai repet odata : nu are Lanne Assist ( o dotare foarte importanta pt siguranta pe sosea ) . Iar pretul este mult mai mare, cu vopseaua metalizata ajunge la aproximativ 14 mii ( vopseaua metalizata e mai scumpa ca la Hyundai ).
Motorul Tce de 90 de cai este cu turbina, adica va consuma cat un tanc , daca nu asemanator , de ce zic asta ? turbina sufla aer, la cantitatea surplus de aer se injecteaza surplus de benzina ( in dependenta de ce BOOST ai la moment), iar asta inseamna consum ridicat de benzina. Pricepi ? Tine minte una: PUTEREA (deci energia) NU APARE DE NICAIERI !!! Puterea (deci energia) rezulta din BENZINA arsa.
In ceea ce priveste garantia, ea este de 7 ani ca si la Kia, adica 5+2 ani . Iti spune asta chiar un posesor de Kia Ceed. Toate cele bune !
Si, da, m-am referit la dotari de acum 10-12 ani pe Renault, in general, nu la un model anume (totusi*era numai pe modele premium?! esti pe dinafara. megane sedane era premium? nu.) E suficient pt a sublinia ca i20 e un model perimat. Se vede si dupa interiorul obosit si trist. Daca tot vezi numai pretul promotional la i20, ar fi bine sa-l vezi sau sa te interesezi si la Clio...
Clio TCe 90 CP dynamique este la 12.200 euro.
Mecanicu lu' peste...
In banii astia ai cuplu& putere mai mare, un motor Energy cu tehnologii de eficientizare, un modul ECO ce ajusteaza acceleratia si cuplul pt a scoate un consum redus, ai recuperare a energiei pe franare, prize de aer cu deschidere variabila ce optimizeaza fluxul de aer la radator, stop&start etc. etc. Cuplul, puterea, consumul si emisiile sunt mai bune la Clio (4.9% / 105 co2) decat la i20 (5.1% / 119). Da, emisiile ! De anul asta statul acorda reduceri pentru cine cumpara masini cu CO2 redus. In anii viitori se va taxa si CO2.
O tot dai cu "Lane Assist" la o masina de oras...ma bufneste rasul! Astea-s masini cu utilizare preponderent urbana, amice. Crezi ca se imagineaza cineva sofer de cursa lunga cu ele? La Megane mai inteleg...ca deh are asa ceva...dar chiar si acolo...avem noi marcajele pentru asa ceva? Nu.
Trebuie sa-ti adaptezi oferta la cerinte. Aici mai are de lucrat hyundai.
Hyundai nu stie sa bage un Cruise Control in dotarea standard de la prima versiune si tu ma aburesti cu siguranta la i20 ?! lasa-ma!
Navigatie si senzori parcare aftermarket sunt chestii de prost gust.
Altfel arata un sistem multimedia , tip tableta, inclus in bord elegant, un sistem care conectat la parametrii de functionare ai motorului, handsfree +INTERNET ...lucruri de care i20 n-a auzit.
ps: iti urez sa-ti iei tu hyundai cu garantie 7 ani, dar sa nu-mi spui ca ti-am purtat ghinion cand ti-ar da flit cu cerinta ta :))
E mult mai corect sa comparam modele strict din aceeasi clasa, fiindca daca o luam asa si Hyundai avea modele precum Sonata, Equus, etc care bateau la popou modele ca Megane si Laguna sau Vel Satis . Dar daca esti ''amabil'' , arata-mi si mie unde spune ca Megane de acum 12 ani avea ''lane assist'' , ( poate nu stiu eu ), poate tu esti mai ''inteligent'' ca mine, vreau sa vad si eu. Nu de alta insa eu stiu ca acest sistem a aparut standard din 2000 pe Mercedes S class, apoi pe alte modele premium, abia prin 2009 in coace a cam inceput sa mai apara si pe masini de volum , insa destul de ''timid''. Acum 12 ani masinile de volum nu avea nici cruise control adaptiv si tu spui de ''lane assist'' ?
Clio TCe 90 CP dynamique este, 12.200 cu tichet rabla , pe site-ul oficial pretul este de peste 13 mii fara nici o oferta . Probabil se va face o oferta la show-room dar daca o luam asa si Hyunda va face, deci cam toti producatorii ofera discount-uri.
Interiorul ''obosit si trist'' isi justifica si un pret mult mai mic fata de concurenta, si cu dotari foarte foarte bune la 12 mii. Apropo, I20 vine si cu sistem de purificare/ ionizare si dezaburire automata la sistemul de climatizare ( inca un plus ), acest aspect il vedem cel mai mult la masini premium. Eu asa cum am zis am de la acest grup, un Kia Ceed de generatie noua (2013) , masina costa 16 mii in varianta 1.4 100 CP Benzina, dupa cateva negocieri mi-a lasat-o la 12.500 + vopseaua metalizata 360 euro, deci iata ca sa poate . Ma indoiesc ca Hyundai sa nu imita aceeasi politica , iar I20 il poti cumpara lejer cu 11 mii negociat bine de tot.
ps: Revenind la sistemele multimedia aftermarket, afla ca ele sunt DEDICATE, adica seamana identic cu cel din fabrica , in cazul masinilor care nu vin din fabrica cu asa ceva, ele sunt produse, sa inlocuiasca carcasa+sistemul monocrom ( ca si in cazul lui I20 ) al masinii.
Spatiul interior este cel mai mare din clasa subcompacta in I20, a existat si o tema pt acest subiect. Toate cele bune. Pe viitor sa stii ca ma gandesc sa-mi schimb Ceed-ul si sa apelez si la Hyundai, mi se par mult mai interesante modelele lor, dar nu I20. Nu ma vad conducand asa ceva. Optez pt o Elantra, probabil viitoarea generatie Elantra care va fi echipata cu noul propulsor turbo benzina 1.6 de 180 CP va fi alegerea mea. Drumuri bune amice, mi-a parut bine de conversatie, cu toate ca ai ochelari de cal :)))))) =)))))
http://www.edotec.ro/edotec-edt-c098-dvd-auto-multimedia-gps-tv-bluetooth-renault-megane-ii.html
Suzuki Swift 1.2 94CP, un motor aspirat care scoate performantele lui 0,9 TCE 90 de cai , acceleratia e de 12,3 sec, iar la Clio de 12,2 sec. Iar sistemul de tractiune 4x4 ( unic pe segment ) e tocmai bun pt o masina urbana care ''tranziteaza'' iarna strazile acoperite de zapada din Bucuresti, si evident avantajeaza urcarea unei borduri acoperita cu zapada .
PS: 12200 euro pt Clio TCe 90 CP dynamique este pretul FARA remat.
Are demult discount de 1000 euro (13.200-1000).