Voteaza:
9 voturi | 20 comentarii

Noua generaţie Hyundai i20 atrage păreri pozitive

Britanicii au testat noua generaţie a modelului Hyundai i20. Subcompacta sud-coreeană este apreciată de jurnaliştii din Regatul Unit pentru echiparea bogată şi pentru spaţiul interior.

Comentarii (20)

  • @Automarket
    la 07.04.2015, 18:39
    Nu am incredere cand imi vorbeste o femeie despre masina. Suportul pentru pahare si un torpedou refrigerat ne sunt prezentate ca niste inovatii tehnologice de ultima ora, iar lipsa conectivitatii (sistem multimedia) e scuzata prin faptul ca bunicile / mamele noastre n-ar avea nevoie de asa ceva... cam atat despre parerile pozitive.
    -3
  • @@Automarket
    la 07.04.2015, 20:32
    Lasa ca are Polo la 12 mii multe inovatii : 60 de cai putere, geamuri manuale spate, oglinzi reglabile manual fara incalzire, fara AC ( e optional ) si un motor de masina de tuns iarba .
    +19
  • vianu
    la 08.04.2015, 08:35
    @@Automarket

    stii ce e interesant la review-ul individei? ca vorbeste "pe limba" celor carora li se adreseaza in contextul pietei britanice. Nu emite judecati de valoare GENERALE si nu incearca sa convinga ca acest model e un panaceu universal; evidentiaza exact lucrurile care ar putea fi interesante pentru un/o client(a) tipica de i20. Stii, nu toti o ard cu "conectivitatea" pentru ca "mamicutele si bunicutele" au altceva mai bun de facut in masina decat hotspot-uri Wi-Fi, GPS-uri si "blutut"

    Btw...i20 permite conectivitate

    siii...probabil ca, dotare de ultima ora ti se pare racleta de geam inclusa in pret. :))
    +5
  • VM
    la 08.04.2015, 10:27
    @vianu
    Traim intr-o noua era a comunicarii. Te adaptezi, faci totul cat mai simplu si mai atragator pentru client - asta inseamna anumite echipamente standard - atunci inseamna ca vrei ceva mai mult decat mediocritate. Sa le ceri excelenta, e prea mult. Hyundai a cam dat cu capul de plafon. Mai mult nu poate.

    Intr-adevar Hyundai a rupt din cota de piata si a fortat anumiti producatori europeni de volum precum Peugeot,Citroen, Renault, Vw, Ford(mai mult sau mai putin european), Opel si chiar japonezi sa se mute pe un segment superior, sa creeze modele si game mai scumpe, high-end, tocmai pentru a-si pastra profitabilitatea si cota de piata.Vezi idei gen DS, Vignale, reinvierea Alpine, modele life-style gen clio,208,adam,juke,mazda 2, high-end- espace, passat, noile modele Mazda, Honda, Nissan cu versiuni sportive, implicit doza premium. Intelegi ce vreau sa spun?
    Nu mi-o lua in nume de rau, chiar iti apreciez opiniile, dar in ceea ce priveste Hyundai nu prea cadem de acord.
    0
  • vianu
    la 08.04.2015, 15:50
    @VM

    inainte de a continua discutia intra putin pe acest link

    http://www.hyundai.co.uk/new-cars/build-my-hyundai?vehicle_ref=i20-2015

    daca nu ai rabdare iti spun in doua cuvinte, standard, USB si Aux incepe din versiunea de baza de la 10.700 lire

    De la 12300 lire ai Bluetooth cu recunoastere vocala, tot standard

    In rest e ok sa nu fii de acord cu ce spun la fel cum nu sunt de acord eu cu tine cand spui ca "se plafoneaza" si "mai mult nu poate". Imi este greu sa cred ca H&K sunt incapabili sa ofere dotari/motorizari rezonabile in banii ceruti. Ca reactioneaza mai greu e altceva....sunt asiatici...sunt mai lenti.

    In rest ai dreptate

    Merci pentru aprecieri, stima!
    +1
  • @vianu
    la 08.04.2015, 16:19
    lasa bluetooth, usb si aux; asta gasesti standard si pe sandero ambiance ...nu e cine stie ce... ma refer la sistem multimedia
    0
  • vianu
    la 08.04.2015, 17:28
    @no-name

    linkul postat nu e rezervat atentiei lui @VM

    succes!
    -1
  • Ioan
    la 08.04.2015, 23:24
    Se vede ca varianta din test este cea de baza , adica ''cheala'' mai pe romaneste. Pentru inca 2 mii in plus primesti un I20 cu dotari inexistente la concurenta la pretul de (12-13 mii in oferta Hyundai ): ai climatizare automata, lane assis, faruri cu senzori+stergatoare, follow me home, oglinzi reglabile si incalzite electric + rabatabile electric, buton START/STOP, functia Auto-hold, Cruise control, Comenzi pe volan, USB+AUX, Blth, oglinda electrocromica, etc. Observ o mare obsesia, chestia ca masina nu are un sistem ''multimedia'' . Pentru cei care nu stiu, baietii de la EDOTEC RO ofera sisteme multimedia de navigatie dedicate pt masina foarte sofisticate , unele dintre ele cu sistem de operare android, altele cu windows, etc. Pt cei care tin neaparat sa aiba un sistem de acest gen aaflati ca preturile sunt urmatoarele :


    intre 2.000- 2.600 RON sistemul multimedia cu navigatie+DVD si car kit Blueth.


    450 RON - in cazul ca doresti sa instalezi si o camera pt marsarier + senzori parcare


    407 RON adaptorul aftermarket a carui utilitate sa permita accesarea sistemului multimedia de la comenzile de pe volan ale masinii ( adaptorul original neputand mai fi operational cu noul sistem )

    450 RON Interfata MirrorLink Android- pentru cine vrea sa conecteze telefonul

    549 RON Interfata MirrorLink Iphone iOS- pentru Iphone

    749 RON Tuner TV Auto Digital Dvb-T Hd AUTO MPEG4 - cine vrea sa aiba TV in masina + 99,99 RON antena TV

    Kit Internet 3G la bordul masinii- 449 RON

    Deci cine doreste acest ''lux'' va trebui sa scoata din buzunar cam 5.500 RON ( peste 1.000 euro ) , daca mai adaugam si manopera pt fiecare lucrare, pretul depaseste. Asadar , eu nu as da atatia bani pt aceste chestii, fiindca in cea mai mare parte a timpului sunt concentrat la trafic, nici macar radio nu ascult in masina . La nervii care mii fac in trafic, nu-mi mai arde sa-mi ''zdrangane''' si radioul in urechi .

    Pt detalii consultati siteul. http://www.edotec.ro/navigatie
    -3
  • @Ioan
    la 09.04.2015, 07:49
    NU ESTE DELOC VARIANTA "CHEALA". Te inseli !
    Are cruise control si volan imbracat in piele , iar dotarile astea NU se regasesc pe varianta "cheala".
    In UK masina asta costa vreo 12 mii de lire, adica 15.700 EURO
    In varianta de baza vine cu radio cu 2 difuzoare FARA comenzi pe volan.
    In Romania varianta din filmulet e MINIM 13.000 EURO , asta fiind deja pret promotional la reducere.
    Nu , hyundai nu vine cu nimic "revolutionar" in pretul asta. Climatizare automata,senzori ploaie/lumina, asistenta la pornirea in panta bla, bla bla -astea sunt dotari banale pe care in clasa mica le gasesti deja la concurenta de la 13.000 euro in sus.
    E o masina de ORAS. 13.000 e cam mult. Chiar ma uitasem zilele trecute la o oferta de clio.. pai clio il bate la fund din toate punctele de vedere... dotari, motoare, personalitate
    +3
  • uite aici ce oferta am gasit
    la 09.04.2015, 10:18
    Clio life, 75cp, la pret 8.400 euro promotional cu dotari standard

    Aer conditionat
    Radio MP3 cu bluetooth
    Proiectoare de ceata
    ESP + HSA (asistenta pornire in panta)
    4 airbag-uri
    Faruri de zi LED
    Cruise Control
    Card de acces si demaraj
    Computer de bord
    Oglinzi incalzite si reglabile electric
    Sistem de monitorizare presiune pneuri

    Deja la peste 13-14 mii, Clio vine cu keyless entry, jante de 17", navigatie cu internet , acoperis panoramic si alte fite de genul asta...
    0
  • Ioan
    la 09.04.2015, 12:31
    Masina din clip este 100% varianta cheala si asta fiindca nu are sistem de climatizare automat si multe altele. Eu nu am facut referire la pretul din , doar la cel de pe piata RO . In RO varianta minima costa 10.730€ , iar cea full 12.342€, un VW Polo abia pleaca de la 11.448 € si cu 1.0 60 CP , fara geamuri si oglinzi electrice, si multe minusuri. Asadar modelul I20 vine cu echipari care la concurenta nu le gasesti la acest pret. La concurenta aceste dotari le obtii abia la 15-16 mii euro ( am configurat ).

    Clio este o masina interesanta, dar la pretul mult mai mic isi justifica minusuri pe langa I20, si asta fiindca nu are nii macar oglinzi si manere in culoarea caroseriei, spatiu pt pasageri spate este mai mic decat in I20, iar resursele de putere sunt mai mici, avem un 75CP in loc de 84CP cat are I20, in rest dotarile de pe I20 sunt asemanatoare :


    1.25 84 CP Benzina, Manual- 10.730€

    Asistenta la pornirea in rampa
    Lumini de drum permanente
    Afisaj central (ceas digital, informatii audio)
    Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
    Faruri cu functie "Follow me Home"
    Discuri frana fata/spate ( ceea ce la Clio e inexistent, avem tamburi pe spate, deci un sistem de franare mai slab )
    Inchidere centralizata cu telecomanda
    8 airbag-uri
    Avertizare franare de urgenta
    TCS + ESP
    Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei, cu semnalizare incorporata
    Torpedou refrigerat

    Daca mai adaugi si o negociere, il ai la un 9-8 mii Toate cele bune !
    -2
  • Ioan
    la 09.04.2015, 12:35
    ps: La pret se mai aduga si garantia Hyundai de 7ani ( care la alti producatori nu exista ), inca un avantaj.
    +2
  • @Ioan
    la 09.04.2015, 13:27
    Ai ascultat macar testul de mai sus? Sau te-ai uitat doar la imagini?
    Cunosti limba engleza? Spune foarte clar ca-i varianta SE cu cruise control, proiectoare de ceata,senzori parcare etc.+volan piele care se distinge in imagini. Astea nu sunt dotari standard la varianta de baza ("cheala" cum ii zici tu) nici in UK, nici la noi in Romania. SE e o versiune superioara in UK. N-o gasesti configurata in Romania. In Romania aveam mai putine versiuni decat in uk , mai exact 2 la numar, Comfort si BlackLine, iar baza, Comfort NU ARE standard cruise control, volan din piele sau senzori parcare. Intelegi ?

    Poti verifica daca nu ma crezi aici:
    http://www.hyundai-motor.ro/noua-generatie-i20

    Ce scrii tu de senzori ploaie si lumina, follow me home sau oglinda electrocrom, astea erau dotari standard pe un Renault de acum 10-12 ani. Nu mai sunt demult dotari de top.
    Oricum e slabut la motorizari i20.
    Clio ala cu 75CP e cu vreo 2000 euro mai ieftin decat i20. La 13 - 14 mii euro, stai tu linstit, Clio vine cu putere net superioara unui i20. Vine cu 90 CP sau 120 CP, turbo cu injectie directa, cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj. Pe langa asta, i20 n-are nici pe sfert posibilitatile de personalizare ale unui Clio, deci cum e asemanator la dotari?
    Iar garantia la i20 e de 5 ani, nu de 7. Nu mai e demult de 7 ani.
    Garantie 5 ani poti avea si pe Clio, nu-i mare branza.
    +2
  • Ioan
    la 09.04.2015, 14:15
    Ma repet inca odata, poate nu m-am facut ''auzit''. Nu ma intereseaza motorizarile din UK, doar din RO, de baza, sau medie, se vede de la o posta ca varianta din clip nu este cea de top.

    Poti sa-mi spui si mie cand oferea Renault ( pe Clio) acum 12 ani Lane assist sau hill assist ? Cand asta era pe marci premium, nicidecum pe cele de volum. Vorbeste gura fara tine. La 14 mii Clio vine cu putere superioara asa-i, doar ca e cu aprox 2 mii mai scump fata de I20 full ( care costa 12 mii ), si tot nu are ''Lane Assist'' , si spatia generos pt pasageri spate .

    Cea mai bine dotata varianta de pe Clio este DYNAMIQUE si costa 13.200 € cu TVA si asta doar in configuratia cu 90 CP, iar dotarile sunt urmatoarele:


    Card de acces si demaraj cu functia "Maini Libere"
    Cotiera centrala fata
    Geamuri electrice fata si spate, cu impuls pentru sofer
    Jante aliaj 16" Passion
    Senzori de ploaie si lumina
    Tapiterie textila de culoare gri carbon
    Aer conditionat cu reglaj automat
    Acoperis panoramic din sticla
    Jante aliaj 16" Passion diamantate Negru/Ivoire
    Pachet Personalizare Interior Glossy Black/Ivoire/Rosu/Albastru
    Pachet Personalizare Interioara Elegant/Sport/Trendy
    Pachet Personalizare Exterioara Crom/Rosu/Negru/Ivoire/ Albastru
    Pachet Personalizare Completa: Iconic/Elegant/French
    Pachet Personalizare Completa: Sport/Dots/Savage
    Tableta multimedia R-Link*: ecran tactil 7""+ Navigatie Tom Tom+Cartografia Full Europe+Radio Arkamys MP Bluetooth USB"
    Scaune fata cu incalzire
    Senzori de parcare spate
    Senzori de parcare spate + camera video pentru marsarier**


    In afara de un sistem multimedia cu navigatie/senzori/camera marsarier care oricum il poti pune aftermarket asa cum am zis si un plafon panoramic nu epateaza cu nimic in plus fata de I20, ba din contra la dotari de siguranta face rabat, mai repet odata : nu are Lanne Assist ( o dotare foarte importanta pt siguranta pe sosea ) . Iar pretul este mult mai mare, cu vopseaua metalizata ajunge la aproximativ 14 mii ( vopseaua metalizata e mai scumpa ca la Hyundai ).

    Motorul Tce de 90 de cai este cu turbina, adica va consuma cat un tanc , daca nu asemanator , de ce zic asta ? turbina sufla aer, la cantitatea surplus de aer se injecteaza surplus de benzina ( in dependenta de ce BOOST ai la moment), iar asta inseamna consum ridicat de benzina. Pricepi ? Tine minte una: PUTEREA (deci energia) NU APARE DE NICAIERI !!! Puterea (deci energia) rezulta din BENZINA arsa.

    In ceea ce priveste garantia, ea este de 7 ani ca si la Kia, adica 5+2 ani . Iti spune asta chiar un posesor de Kia Ceed. Toate cele bune !
    0
  • VM
    la 09.04.2015, 15:33
    Eu nu m-am referit niciun moment la motorizari din UK, ci strict la versiuni / nivele de echipare. E limpede ca buna ziua ca gresesti asupra versiunii asa-zis cheala din clip, o stii si tu, dar nu vrei sa recunosti. Se vad (si se aud rostite) clar dotarile superioare + nu exista un alt tip de consola centrala. Nu e nicio rusine sa recunosti cand gresesti.
    Si, da, m-am referit la dotari de acum 10-12 ani pe Renault, in general, nu la un model anume (totusi*era numai pe modele premium?! esti pe dinafara. megane sedane era premium? nu.) E suficient pt a sublinia ca i20 e un model perimat. Se vede si dupa interiorul obosit si trist. Daca tot vezi numai pretul promotional la i20, ar fi bine sa-l vezi sau sa te interesezi si la Clio...

    Clio TCe 90 CP dynamique este la 12.200 euro.

    Mecanicu lu' peste...
    In banii astia ai cuplu& putere mai mare, un motor Energy cu tehnologii de eficientizare, un modul ECO ce ajusteaza acceleratia si cuplul pt a scoate un consum redus, ai recuperare a energiei pe franare, prize de aer cu deschidere variabila ce optimizeaza fluxul de aer la radator, stop&start etc. etc. Cuplul, puterea, consumul si emisiile sunt mai bune la Clio (4.9% / 105 co2) decat la i20 (5.1% / 119). Da, emisiile ! De anul asta statul acorda reduceri pentru cine cumpara masini cu CO2 redus. In anii viitori se va taxa si CO2.

    O tot dai cu "Lane Assist" la o masina de oras...ma bufneste rasul! Astea-s masini cu utilizare preponderent urbana, amice. Crezi ca se imagineaza cineva sofer de cursa lunga cu ele? La Megane mai inteleg...ca deh are asa ceva...dar chiar si acolo...avem noi marcajele pentru asa ceva? Nu.
    Trebuie sa-ti adaptezi oferta la cerinte. Aici mai are de lucrat hyundai.
    Hyundai nu stie sa bage un Cruise Control in dotarea standard de la prima versiune si tu ma aburesti cu siguranta la i20 ?! lasa-ma!

    Navigatie si senzori parcare aftermarket sunt chestii de prost gust.
    Altfel arata un sistem multimedia , tip tableta, inclus in bord elegant, un sistem care conectat la parametrii de functionare ai motorului, handsfree +INTERNET ...lucruri de care i20 n-a auzit.

    ps: iti urez sa-ti iei tu hyundai cu garantie 7 ani, dar sa nu-mi spui ca ti-am purtat ghinion cand ti-ar da flit cu cerinta ta :))
    +2
  • Ioan
    la 09.04.2015, 17:08
    Usor, usor iti dai arama pe fata, si iti scapa mici influente negative asupra a ceea ce cunosti. Versiunea din clip nu este o varianta SUPERIOARA, si asta se vede de la o posta. Daca ai casca ochii mai bine ai vedea ca nu AREA sistem de climatizare AUTOMAT ca varianta de varf.

    E mult mai corect sa comparam modele strict din aceeasi clasa, fiindca daca o luam asa si Hyundai avea modele precum Sonata, Equus, etc care bateau la popou modele ca Megane si Laguna sau Vel Satis . Dar daca esti ''amabil'' , arata-mi si mie unde spune ca Megane de acum 12 ani avea ''lane assist'' , ( poate nu stiu eu ), poate tu esti mai ''inteligent'' ca mine, vreau sa vad si eu. Nu de alta insa eu stiu ca acest sistem a aparut standard din 2000 pe Mercedes S class, apoi pe alte modele premium, abia prin 2009 in coace a cam inceput sa mai apara si pe masini de volum , insa destul de ''timid''. Acum 12 ani masinile de volum nu avea nici cruise control adaptiv si tu spui de ''lane assist'' ?

    Clio TCe 90 CP dynamique este, 12.200 cu tichet rabla , pe site-ul oficial pretul este de peste 13 mii fara nici o oferta . Probabil se va face o oferta la show-room dar daca o luam asa si Hyunda va face, deci cam toti producatorii ofera discount-uri.

    Interiorul ''obosit si trist'' isi justifica si un pret mult mai mic fata de concurenta, si cu dotari foarte foarte bune la 12 mii. Apropo, I20 vine si cu sistem de purificare/ ionizare si dezaburire automata la sistemul de climatizare ( inca un plus ), acest aspect il vedem cel mai mult la masini premium. Eu asa cum am zis am de la acest grup, un Kia Ceed de generatie noua (2013) , masina costa 16 mii in varianta 1.4 100 CP Benzina, dupa cateva negocieri mi-a lasat-o la 12.500 + vopseaua metalizata 360 euro, deci iata ca sa poate . Ma indoiesc ca Hyundai sa nu imita aceeasi politica , iar I20 il poti cumpara lejer cu 11 mii negociat bine de tot.


    ps: Revenind la sistemele multimedia aftermarket, afla ca ele sunt DEDICATE, adica seamana identic cu cel din fabrica , in cazul masinilor care nu vin din fabrica cu asa ceva, ele sunt produse, sa inlocuiasca carcasa+sistemul monocrom ( ca si in cazul lui I20 ) al masinii.

    Spatiul interior este cel mai mare din clasa subcompacta in I20, a existat si o tema pt acest subiect. Toate cele bune. Pe viitor sa stii ca ma gandesc sa-mi schimb Ceed-ul si sa apelez si la Hyundai, mi se par mult mai interesante modelele lor, dar nu I20. Nu ma vad conducand asa ceva. Optez pt o Elantra, probabil viitoarea generatie Elantra care va fi echipata cu noul propulsor turbo benzina 1.6 de 180 CP va fi alegerea mea. Drumuri bune amice, mi-a parut bine de conversatie, cu toate ca ai ochelari de cal :)))))) =)))))
    0
  • Ioan
    la 09.04.2015, 17:30
    ps: Apropo : Si zici ca ''altfel'' arata un sistem multimedia ? Pai unul DEDICAT arata identic cu cel de fabrica, numai ca e mai optimizat noilor standarde . De exemplu la Megan 2 sau Fluence, daca nu ai asa ceva ii poti pune o ''tableta'' ( cum zici tu ) Iar INTERNETUL , il poti avea si intr-un Logan dotat cu un player 1DIN escamotabil :))))) . Oricum mie mi se par bani multi aruncati inutil pt aceste lucruri care nu fac decat sa-ti distraga atentia de la condus. Indiferent ca este aftermarket sau original nu fac acelasi lucru + costuri suplimentare de pret pt niste prostii .


    http://www.edotec.ro/edotec-edt-c098-dvd-auto-multimedia-gps-tv-bluetooth-renault-megane-ii.html
    0
  • Ioan
    la 09.04.2015, 19:23
    Intre timp mi-a mai adus minte de un model, care la 12.600 este singura masina subcompacta care are sistem de tractiune 4x4 + dotari de top precum cruise control , climatizare automata, USB+AUX+Bluetooth cu recunoastere vocala, City safe , buton start/stop + Keylles GO /entry, 9 airbag-uri inclusiv genunchi , faruri LED de zi, oglinzi reglabile electric, incalzite si pliabile. , etc. Deci Swift este cel mai ieftin si bun pe acest segment, nu Clio si nici I20, uitasem de el. Dar e bn ca mi-am adus aminte.

    Suzuki Swift 1.2 94CP, un motor aspirat care scoate performantele lui 0,9 TCE 90 de cai , acceleratia e de 12,3 sec, iar la Clio de 12,2 sec. Iar sistemul de tractiune 4x4 ( unic pe segment ) e tocmai bun pt o masina urbana care ''tranziteaza'' iarna strazile acoperite de zapada din Bucuresti, si evident avantajeaza urcarea unei borduri acoperita cu zapada .
    0
  • VM
    la 10.04.2015, 09:33
    Ai un deficit de atentie. Citeste si reciteste ce am scris mai sus. Sunt informatii foarte valoroase pentru evolutia ta in domeniul auto. Cand pornesti de la premise false, nu ai cum sa ajungi la concluzii adevarate ;)

    PS: 12200 euro pt Clio TCe 90 CP dynamique este pretul FARA remat.
    Are demult discount de 1000 euro (13.200-1000).
    +1
  • Ioan
    la 10.04.2015, 09:46
    OK. M-am informat, se pare ca asa e cum spui tu. 12.200 Euro TVA, mersi pt sesizare. Pai in acest caz, cea mai buna alegere este Swift la 12.000 euro cu motor la fel de puternic , chiar si tractiune 4x4 . Deci Swift pt acest segment. Clio nu are 4x4, si nici I20.
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru