- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Nissan testează GT-R SpecM la Nurburgring
Inginerii de teste Nissan au fost filmaţi în timp ce alergau pe circuitul Nurburgring cu noul GT-R SpecM. Iată cum se aude noua versiune a lui "Godzilla".
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Nissan testează GT-R SpecM la Nurburgring
Si la ora actuala, Mercedes inca foloseste vechea cutie de viteze in 5 trepte daca motorul e extrem de puternic. (Cazul SLR, SL65, etc) E singura care face fata cuplului motor.
"Inginerii" de la pissan au "calculat" (?) pierfiect (ca de obicei cand nu copiaza). De-aia tine cat tine. Ma mai intrebam de asemenea daca motorul se mai aude la interior sau e acoperit de scartaitul bordului si zdranganitul ornamentelor interioare din plastic ieftin? (Vezi review-urile proprietarilor)
Pretul, la ce vanzari au, e oricum mult prea piperat.
La mine in Zarnesti, m-am nimerit intr-o zi la semafor in spatele unuia din asta. Sincer, mi s-a parut urat. Oricum, e o parere personala si sunt constient ca nu sunt in asentimentul multora de aici. Am dat din cap a negatie si tipul m-a vazut in oglinda. Bineinteles ca m-a umflat si rasul. Apoi traficul a fost de asa natura ca am trecut de el si dupa o vreme, era el in spatele meu. Fratica, dupa ce am facut la dreapta la o intersectie, parca turbase ... o depasire cu acceleratia la podea gen biemveu de ferentari, ca dupa 100 de metri sa fim iarasi unul langa altul la urmatorul semafor. Bineinteles ca ii auzeam muzica si cu geamurile inchise. :)
Intr-adevar, se merita enorm sa arunci 80 000 de $ pe conserva asta. Pissan e o firma cu reputiatie tot mai proasta si incercarea asta disperata de marketing, nu poate sa acopere mii de nemultumiri generate de maxima, altima samd. Doar SUV-urile (cu exceptia catastorfei de Murano) si Renault ce-i mai tin pe linia de plutire.
Din punctul meu de vedere, e cam in aceeasi clasa cu mazda miata. Emblema de pe portbagaj nu te poate duce cu gandul mai departe. Macar o mazda isi permite tot amaratul, dar sa ceri 80 000 pe coaja asta e de rasul targului.
Oricum, imi face placere sa citesc comentariile extaziate de pe aici. Bazate bineinteles pe niste cifre scrise pe hartie.
E un coupe cu peste 1700 kg cu motor fata foarte performanta dar nu se poate compara cu senzatiile unui supercar cu motor central sau spate(porsche) masini cu care vrea nissan de fapt sa concureze si dpdv al performantelor au reusit.Mai raman capitole gen calitate,fiabilitate,feeling de supercar pe viraje unde nu se apropie de porsche
@eu!Cei de la porsche au mai avut experientze neplacute cu godzilele de la Nissan.Nemtzii au fost fericitzii cand nissanul a lasat-o mai moale cu skylineDupa un timp,au scos gtr-ul.era un anunt de genul:the worst nightmare is back.Porshe eater!!!!BTW!Nissanul nu copiaza porche.Este doar V6 vsflat vs flat six!!