- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Încercare de a dovedi că Honda CR-V nu are tracţiune integrală. Honda contestă testul şi oferă explicaţia
O publicaţie suedeză a vrut să demonstreze tuturor că Honda CR-V nu este o maşină cu tracţiune integrală. Honda se apără şi susţine că testul nu simulează condiţii din viaţa reală, deci este irelevant, iar setarile au rolul de protectie a diferenţialului.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Încercare de a dovedi că Honda CR-V nu are tracţiune integrală. Honda contestă testul şi oferă explicaţia
In alta ordine de idei, trebuie sa ne scoatem palaria in fata jurnalistilor care au facut testul. Asta inseamna sa testezi cu adevarat masinile si nu sa dai o tura cu ele dupa care sa scrii articole cu ele folosind datele tehnice si pozele din mapele de prezentare!
iar raspunsul Honda e....
Rezultatul e...acelasi :)
Fara diferential ventral vlocabil sau macar LSD toate-s doar marketing.
Si oricum astea nu sunt masini 4x4. 4x4 este un G cu 3 diferentiale + reductor si cauciucuri Simex. Restul sunt niste 4x4 mai dragute :))))))
Revenind la testul in cauza ma cam indoiesc ca este obiectiv pt ca am vazut si altele cu rezultate diferite si facute in conditii mai grele in care nimeni nu o sa bage un CRV...care este un suv nu offroader. Un alt aspect care mi se pare ciudat este ca nu functioneaza controlul tractiunii (si daca ar fi doar 2wd).... voi observati ca functioneaza?!
Referitor la subiect si lasand la o parte aberatiile, masina chiar este 4wd, iar Honda a dat deja un raspuns foarte bine argumentat si explicat aici: http://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/ . Pe YouTube sunt zeci de filme in care se vede clar ca in conditii reale de zapada, gheata, nisip etc. cupleaza si spatele. Pur si simplu este o "scapare" a sistemului 4wd de pe cr-v, care in conditii reale se intalneste foarte rar. Nu este chiar ok pt un nume ca Honda, dar nici nu este ceva deosebit de grav.
Honda CRV nu are un sistem decuplabil, prin urmare nu se poate "seta" pe 4x2.
In alta ordine de idei, nu are importanta faptul ca nu e un G sau un Defender, daca e 4x4 trebuie ca, in conditiile lipsei de aderenta a uneia deintre punti, cealalta sa intre. Nici modelul cu care s-a comparat nu este un off roder si nici acela nu are diff blocabil
@Marius C,
Sunt si mai multe filmulete pe youtub care arata inferioritate sistemului 4x4 de la Honda comparativ cu masini din aceeasi clasa.
http://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns
NOTE: All of the crossovers shown were equipped with the base OEM tires. The silver TL SH-AWD 6MT was equipped with Michelin Alpin snow tires, and the dark colored TL SH-AWD shown later in the video was equipped with standard OEM all-season tires.
Explicatiile Honda a fost intotdeauna legate de fiabilitatea sistemului in timp si de emisiile de noxe, dar probabil ca si motivul costului e unul important.
Cu o anumita ocazie, am observant in service si un ambreiaj de CR-V si mi s-a parut foarte firav si cu foarte putin material consumabil, deci, probabil, "pixul"rosu al contabililor I-a obligat pe ingineri sa limiteze performantele sistemului.
Iar faptul ca CR-V nu vine cu un buton de blocare a diferentialului spune multe si da imediat impresia ca sistemul nu e unul stralucit. Alti producatori care vin cu asa ceva au si eu limitari de cuplu sau de viteza, si nu cred ca isi poate permite cineva sa nu le aiba la cat de repede se strica sistemele astea.
Oricum, e neplacuta pt imaginea Honda tb asta si chiar daca ei se justifica prin faptul ca in lumea reala conditiile din test nu prea se pot gasi, poti oricand sa dai de o pata de polei sticla pe rotile din fata si sa te trezesti in situatia neplacuta de a nu putea porni de pe loc.
Apropo de Kuga luat ca si comparatie, si in cazul ei i se poate gasi nemesisul in persoana unui Suzuki SX4 pe o pista de ski plina de zapada: http://www.youtube.com/watch?v=xcnJBTH2J0s
Am vizionat filmul de pe YouTube dat de tine ca exemplu si sunt dezamagit total! Este filmat de niste amatori, cu o camera care le tremura in mana, nu se prezinta ce cauciucuri au masinile, daca sunt la fel sau nu, daca au acelasi grad de uzura sau nu etc., este un exemplu cum nu se poate mai prost de comparatie intre doua masini! Nu mai luati de bune toate prostiile de pe YouTube filmate in week-end de amatori!... Ca sa nu mai spun ca in comparatia cu Honda este Kuga II, iar in filmuletul cu Suzuky este Kuga I care nu se mai fabrica de aparoape 2 ani! Ford a schimbat total sistemul de 4x4 intre cele doua generatii de Kuga ( https://www.youtube.com/watch?v=gtyx-7rNpFc si https://www.youtube.com/watch?v=5F4XovRV8ew). Nu sustin aici ca Ford este superior Suzuky in sisteme 4x4, eu insumi sunt un fan al modelelor 4x4 de la Suzuky, dar exemplul ales este total gresit.
Fiind probabil partinitor cu Ford, probabil n-ai citit description-ul de la clip:
Snow testing Suzuki SX4 vs Ford Kuga 4x4 - Slovenia
Both have winter tires:
Kuga: Fulda krisalp 235 55 17
Suzuki: Sava Eskimo HP 205 60 16
Cat despre tremuratul mainii celui care filmeaza si alte scuze care n-au nici o legatura cu sistemul 4WD al masinilor in discutie, nici n-are rost sa mai comentam.
Legat de Kuga 2, are fix acelasi sistem Haldex cu cuplaj vascos ca si Kuga 1, cu un plus de senzori si un soft updatat. De fapt, e foarte asemanator cu cel al Hondei CR-V si cu restul crossoverelor de pe piata , doar soft-ul fiind total diferit.
Setarea soft-ului face diferenta dintre un 4wd care poate si unul care nu poate urca anumite pante cu diferite aderente. Fiecare producator decide in ce masura merge cu setarile sistemului in fc de genul de marketing pe care-l promoveaza: Suzuki e expert in catarari, Ford ofera un sistem echilibrat, iar Honda unul foarte rezervat, cu plus de fiabilitate.