Voteaza:
5 voturi | 21 comentarii

Încercare de a dovedi că Honda CR-V nu are tracţiune integrală. Honda contestă testul şi oferă explicaţia

O publicaţie suedeză a vrut să demonstreze tuturor că Honda CR-V nu este o maşină cu tracţiune integrală. Honda se apără şi susţine că testul nu simulează condiţii din viaţa reală, deci este irelevant, iar setarile au rolul de protectie a diferenţialului.

Comentarii (21)

  • someone
    la 24.10.2014, 19:06
    aaauuuuuu.....asta trebuie sa ii doara pe inginerii honda
    +10
  • mishazaitev
    la 24.10.2014, 19:24
    Stiam ca sistemul 4X4 de la Honda este printre cele mai proaste, insa chiar sa nu mearga deloc?! Se pare ca da ... Ma indoies ca aia au luat un CRV 4X2 si au zis ca au testat unul 4x4.

    In alta ordine de idei, trebuie sa ne scoatem palaria in fata jurnalistilor care au facut testul. Asta inseamna sa testezi cu adevarat masinile si nu sa dai o tura cu ele dupa care sa scrii articole cu ele folosind datele tehnice si pozele din mapele de prezentare!
    +5
  • vianu
    la 24.10.2014, 19:38
    ups!

    iar raspunsul Honda e....
    +20
  • Ivanoff
    la 24.10.2014, 20:25
    Recomand testarea si "superbelor" sisteme de tractiune 4motion!
    Rezultatul e...acelasi :)
    Fara diferential ventral vlocabil sau macar LSD toate-s doar marketing.
    -3
  • Lache
    la 24.10.2014, 21:37
    CR V-ul asta era laudat pe aici ca fiind unul dintre cele mai bune de pe piata. Aiurea,naspa,cam nasol !
    +6
  • LUCCI
    la 24.10.2014, 21:58
    Si cine garanteaza ca Honda nu era setata pe 2WD?CE NE-AM FACE FARA ZIARISTII SUEDEZI...?MAI GREU CU PRODUCTIA AUTOHTONA, ACOLO NU PREA AU CE TESTA;VOLVO L-AU LUAT CHINEZII, SAAB E...AL CUI?AZI..?
    -16
  • Suleyman Cunoscatoru
    la 24.10.2014, 22:13
    Posibil sa fie doar 2WD.
    Si oricum astea nu sunt masini 4x4. 4x4 este un G cu 3 diferentiale + reductor si cauciucuri Simex. Restul sunt niste 4x4 mai dragute :))))))
    +2
  • Lache
    la 24.10.2014, 23:39
    Asa si lucrarea lui tonta. Nu e plagiat !
    +3
  • la 25.10.2014, 02:14
    Da da. De vina ie numa' suiedejii.
    -1
  • doar suiedejii
    la 25.10.2014, 03:23
    http://www.youtube.com/watch?v=Um-XlKerWvA
    -1
  • sandu
    la 25.10.2014, 17:41
    inca o dovada sa nu va mai cumparati masini non europene.
    +4
  • RRR
    la 25.10.2014, 20:19
    Inainte sa va faceti o parere despre sistemele 4x4 instalate pe diverse modele va sfatuiesc sa urmariti multe situatii si teste facute in conditii reale, de oameni obisnuiti (nu dealeri, "specialisti" etc). Doar 30 de min de cautat pe youtube nu este suficient. O sa observati ca realitatea este de multe ori foarte diferita, indiferent daca este un brand cu renume sau nu. Fiind pasionat de auto, din tot ce am vazut si citit in decursul anilor am tras concluzia ca foarte multe teste nu sunt deloc obiective si se bazeaza defapt pe lipsa de cultura generala/cunostinte cat de cat tehnice si atentie la parametrii testului din partea publicului.
    Revenind la testul in cauza ma cam indoiesc ca este obiectiv pt ca am vazut si altele cu rezultate diferite si facute in conditii mai grele in care nimeni nu o sa bage un CRV...care este un suv nu offroader. Un alt aspect care mi se pare ciudat este ca nu functioneaza controlul tractiunii (si daca ar fi doar 2wd).... voi observati ca functioneaza?!
    -1
  • Marius C
    la 26.10.2014, 00:10
    Citesc comentariile de mai sus si parca sunt facute la betie!... In primul rand nu vad care este problema ca testul este facut in Suedia?!... daca se facea testul in Germania sau Japonia atunci cupla si spatele?! Cupleaza spatele in functie de latitudinea geografica sau de aderenta, cum ar fi normal? In al doilea rand : nu exista setare 2x4 sau 4x4 pe CR-V din 2014, deci cum sa fie "setata" pe 2wd?! Iar discuta gen "astea nu sunt masini 4x4" deja e aberanta din toate punctele de vedere, Kuga (si nu numai) demonstreaza clar cum cupleaza spatele dupa numai o optime de rotatie in gol a rotilor din fata. Nu are nici o legatura reductorul cu 4x4, reductorul e cu totul altceva.

    Referitor la subiect si lasand la o parte aberatiile, masina chiar este 4wd, iar Honda a dat deja un raspuns foarte bine argumentat si explicat aici: http://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/ . Pe YouTube sunt zeci de filme in care se vede clar ca in conditii reale de zapada, gheata, nisip etc. cupleaza si spatele. Pur si simplu este o "scapare" a sistemului 4wd de pe cr-v, care in conditii reale se intalneste foarte rar. Nu este chiar ok pt un nume ca Honda, dar nici nu este ceva deosebit de grav.
    +12
  • 4x4
    la 26.10.2014, 12:50
    Calitate japoneza,nene.Acest video le-a cam sifonat imaginea celor de la Honda.
    +2
  • mishazaitev
    la 27.10.2014, 10:08
    Suleyman&Lucci

    Honda CRV nu are un sistem decuplabil, prin urmare nu se poate "seta" pe 4x2.

    In alta ordine de idei, nu are importanta faptul ca nu e un G sau un Defender, daca e 4x4 trebuie ca, in conditiile lipsei de aderenta a uneia deintre punti, cealalta sa intre. Nici modelul cu care s-a comparat nu este un off roder si nici acela nu are diff blocabil

    @Marius C,
    Sunt si mai multe filmulete pe youtub care arata inferioritate sistemului 4x4 de la Honda comparativ cu masini din aceeasi clasa.
    +6
  • teste ACURA :)
    la 27.10.2014, 11:05
    Acura's SH-AWD System is put through its paces (alongside Audi's Quattro AWD, BMW's xDrive, Infiniti's Intelligent AWD, and Lexus' Active Torque Control AWD systems) at AET (Auto Enviro Testing) proving grounds in Baudette, MN.

    http://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns

    NOTE: All of the crossovers shown were equipped with the base OEM tires. The silver TL SH-AWD 6MT was equipped with Michelin Alpin snow tires, and the dark colored TL SH-AWD shown later in the video was equipped with standard OEM all-season tires.
    0
  • dan
    la 27.10.2014, 14:32
    In general, imi plac Hondele, dar e un lucru bine stiut in medii mai "inalte" ca sistemul RealTime 4wd de la Honda e foarte slab ca si performante, nu pentru ca asa e el fizic, ci pt ca este limitat din soft sa nu primeasca mai mult de 30% din cuplu pe puntea spate in conditii grele si cam 5% din cuplu in mod normal. Si chiar daca primeste 5%, tot sistem 4WD se numeste.
    Explicatiile Honda a fost intotdeauna legate de fiabilitatea sistemului in timp si de emisiile de noxe, dar probabil ca si motivul costului e unul important.
    Cu o anumita ocazie, am observant in service si un ambreiaj de CR-V si mi s-a parut foarte firav si cu foarte putin material consumabil, deci, probabil, "pixul"rosu al contabililor I-a obligat pe ingineri sa limiteze performantele sistemului.
    Iar faptul ca CR-V nu vine cu un buton de blocare a diferentialului spune multe si da imediat impresia ca sistemul nu e unul stralucit. Alti producatori care vin cu asa ceva au si eu limitari de cuplu sau de viteza, si nu cred ca isi poate permite cineva sa nu le aiba la cat de repede se strica sistemele astea.
    Oricum, e neplacuta pt imaginea Honda tb asta si chiar daca ei se justifica prin faptul ca in lumea reala conditiile din test nu prea se pot gasi, poti oricand sa dai de o pata de polei sticla pe rotile din fata si sa te trezesti in situatia neplacuta de a nu putea porni de pe loc.

    Apropo de Kuga luat ca si comparatie, si in cazul ei i se poate gasi nemesisul in persoana unui Suzuki SX4 pe o pista de ski plina de zapada: http://www.youtube.com/watch?v=xcnJBTH2J0s
    +4
  • Marius C
    la 27.10.2014, 22:10
    @dan
    Am vizionat filmul de pe YouTube dat de tine ca exemplu si sunt dezamagit total! Este filmat de niste amatori, cu o camera care le tremura in mana, nu se prezinta ce cauciucuri au masinile, daca sunt la fel sau nu, daca au acelasi grad de uzura sau nu etc., este un exemplu cum nu se poate mai prost de comparatie intre doua masini! Nu mai luati de bune toate prostiile de pe YouTube filmate in week-end de amatori!... Ca sa nu mai spun ca in comparatia cu Honda este Kuga II, iar in filmuletul cu Suzuky este Kuga I care nu se mai fabrica de aparoape 2 ani! Ford a schimbat total sistemul de 4x4 intre cele doua generatii de Kuga ( https://www.youtube.com/watch?v=gtyx-7rNpFc si https://www.youtube.com/watch?v=5F4XovRV8ew). Nu sustin aici ca Ford este superior Suzuky in sisteme 4x4, eu insumi sunt un fan al modelelor 4x4 de la Suzuky, dar exemplul ales este total gresit.
    +1
  • dan
    la 28.10.2014, 11:06
    @Marius C
    Fiind probabil partinitor cu Ford, probabil n-ai citit description-ul de la clip:
    Snow testing Suzuki SX4 vs Ford Kuga 4x4 - Slovenia
    Both have winter tires:
    Kuga: Fulda krisalp 235 55 17
    Suzuki: Sava Eskimo HP 205 60 16
    Cat despre tremuratul mainii celui care filmeaza si alte scuze care n-au nici o legatura cu sistemul 4WD al masinilor in discutie, nici n-are rost sa mai comentam.
    Legat de Kuga 2, are fix acelasi sistem Haldex cu cuplaj vascos ca si Kuga 1, cu un plus de senzori si un soft updatat. De fapt, e foarte asemanator cu cel al Hondei CR-V si cu restul crossoverelor de pe piata , doar soft-ul fiind total diferit.
    Setarea soft-ului face diferenta dintre un 4wd care poate si unul care nu poate urca anumite pante cu diferite aderente. Fiecare producator decide in ce masura merge cu setarile sistemului in fc de genul de marketing pe care-l promoveaza: Suzuki e expert in catarari, Ford ofera un sistem echilibrat, iar Honda unul foarte rezervat, cu plus de fiabilitate.
    +2
  • gigi
    la 24.02.2016, 21:34
    eu am patito cu un crv,nu in test ,intrun camp plin de balti...si fara nici o panta
    -2
  • lucio
    la 03.09.2020, 12:54
    https://www.youtube.com/watch?v=d1qq-jdq6qg&feature=emb_rel_end
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru