- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Jeremy Clarkson se lasă impresionat de noul Nissan GT-R
Cel mai nou episod Top Gear aduce în faţa publicul faceliftul operat de Nissan pe vârful său de gamă: supercarul GT-R.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Jeremy Clarkson se lasă impresionat de noul Nissan GT-R
Dar nu are nimic din feelingul unei masii supersport adevarate cu tractiune spate gen Ferrari sau Porsche GT3(1395 kg) iar cel putin pe virajele lente este afectata de greutate(si se vede clar asta in turul lui Stig,la iesirea din hammerhead, franarea dinainte de penultimul viraj,..)
Iar Clarkson pune o liniuta intre o intregralka si o tractiune spate pe ud:)Hai lasa-ne.Comparatia cu XK-R e irelevanta acesta fiind un GT.
GT-R nu e o masina pt puristi in nici un caz si nu o poti considera o masina supersport la 1,8 tone.
Cand STIG era Ben Collins , nu folosea nici un ajutor electronic, toate erau dezactivate. Oare cate secunde mai slab ar fi fost timpul fara launch-control si fara toata electronica activata? 1, 2 , 3 ..... ?
E ca un Bugatti Veyron pe langa Mc Laren F1.
Daca ati vazut filmuletul tot de la Top Gear:
http://www.youtube.com/watch?v=JdVZU96gkDM
GT-R-ul e un GT, dar un racing GT.. si mai umilteste si cam toate super-sportivele...asa...sa arate ca poate
Voiam sa spun ca nu e ca un Jaguar XK,Aston DB9,Maserati Grancoupe,e mai inclinat spre performanta bruta decat o plimbare linistita dar si rapida ca intr-un GT.
Am mai spus ca nu e ca o supersportiva si nu e.
Da,umileste multe supersportive dar nu va avea niciodata feeleingul ei.E ca un Veyron pe langa McLaren F1.
surprinzator!
Oricum, daca iti plac super-sportivele usoare, ar trebui sa multumesti GT-R-ului pentru ca a ridicat stacheta foarte sus, si implicit toate super-sportivele vor trebui isi imbunatateasca considerabil performantele.