- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Jay Leno ne prezintă un Jaguar XKSS din 1956
Jay Leno pune la încercare un model legendar: Jaguar XKSS din 1956, exemplar deținut de Steve McQueen. Jaguar XKSS a fost varianta de stradă a modelului D-Type, un automobil dedicat curselor auto.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Jay Leno ne prezintă un Jaguar XKSS din 1956
Nu am spus ca nu ssunt masini bune si frumoase in ziua de azi...am spus doar ca sunt incomparabile cu ce se fabrica acum multi zeci de ani ! Si asta e dovedit ! Preturile masinilor de epoca sunt mult mai mari ca noile modele de la Jaguar, Ferrari, Lamborghini, Bugatti etc. De ce ? Simplu ! Epoca de consum isi face simtita prezenta. Azi cumperi un F type, peste 5 ani ii nu mai valoreaza nici la sfert pt. ca apar altele noi si mai bune + ca nu se compara ca materiale si fiabilitate cu cele vechi. Dar si asa din ce in ce mai bune, se dovedesc neputinciosi in comparatie cu cele vechi. Asta e parerea nu numai a mea ci si a specialistilor si colectionarilor care le au pe ambele ... si vechi si noi ! Ei stiu cel mai bine ce au in garaj si care sunt mai bune !
În cazul Ferrari şi Porsche situaţia este similară potrivit “Investors Chronicle – Classic cars” care arată că valoarea unei maşini Ferrari de colecţie din 1980 a crescut în medie cu 15% pe an, asta însemană că o maşină Ferrari de colecţie cumpărată în 1980 la preţul x a ajuns în 2014 să valoreze de 100 de ori mai mult. Cu toate ca masinile retro care se vand la dealerii din Bucuresti gen '' High ClassAuto'' nu au preturi chiar atat de mari pe cat crezi tu. Sunt chiar mult mai ieftine decat cele noi, iar aici eu cred ca se merita mult mai mult deodata ce iti ofera o exclusivitate rara la un pret decent.