Voteaza:
1 vot | 5 comentarii

Jay Leno ne prezintă un Jaguar XKSS din 1956

Jay Leno pune la încercare un model legendar: Jaguar XKSS din 1956, exemplar deținut de Steve McQueen. Jaguar XKSS a fost varianta de stradă a modelului D-Type, un automobil dedicat curselor auto.

Comentarii (5)

  • la 08.06.2014, 15:08
    Cum poate sa arate :(....le da clasa tuturor masinilor sport din ziua de azi la capitolul fiabilitate si design. Incredibil cat de mult a decazut in timp industria auto de lux...PACAT ! Astea sunt raritati.
    +5
  • Nelu Pantofaru'
    la 08.06.2014, 17:41
    @Scorpionul.negru pe bune?Intr-adevar masina asta este minutata si superba insa daca vorbesti la general despre industria auto gresesti , putem sa ne uitam chiar in curtea jaguar unde tocmai au lansat F-typeul care este la fel , o masina extraordinara.
    -4
  • la 08.06.2014, 22:43
    @Nelu Pantofaru'
    Nu am spus ca nu ssunt masini bune si frumoase in ziua de azi...am spus doar ca sunt incomparabile cu ce se fabrica acum multi zeci de ani ! Si asta e dovedit ! Preturile masinilor de epoca sunt mult mai mari ca noile modele de la Jaguar, Ferrari, Lamborghini, Bugatti etc. De ce ? Simplu ! Epoca de consum isi face simtita prezenta. Azi cumperi un F type, peste 5 ani ii nu mai valoreaza nici la sfert pt. ca apar altele noi si mai bune + ca nu se compara ca materiale si fiabilitate cu cele vechi. Dar si asa din ce in ce mai bune, se dovedesc neputinciosi in comparatie cu cele vechi. Asta e parerea nu numai a mea ci si a specialistilor si colectionarilor care le au pe ambele ... si vechi si noi ! Ei stiu cel mai bine ce au in garaj si care sunt mai bune !
    +5
  • la 09.06.2014, 16:05
    @S.N, De obicei, a achiziţiona o maşină clasică vine din pasiunea de a aprecia timpul şi valoarea sa, de a urmări dezvoltarea tehnologică şi din dorinţa de a deţine o maşină clasică pe care trebuie să o tratezi ca pe un obiect de artă rar, a cărui valoare creşte în timp.Valoarea maşinilor clasice creşte în medie cu un sfert de procent, unde maşinile moderne pierd din valoare între 10 - 15 % /an sau chiar mai mlt.
    În cazul Ferrari şi Porsche situaţia este similară potrivit “Investors Chronicle – Classic cars” care arată că valoarea unei maşini Ferrari de colecţie din 1980 a crescut în medie cu 15% pe an, asta însemană că o maşină Ferrari de colecţie cumpărată în 1980 la preţul x a ajuns în 2014 să valoreze de 100 de ori mai mult. Cu toate ca masinile retro care se vand la dealerii din Bucuresti gen '' High ClassAuto'' nu au preturi chiar atat de mari pe cat crezi tu. Sunt chiar mult mai ieftine decat cele noi, iar aici eu cred ca se merita mult mai mult deodata ce iti ofera o exclusivitate rara la un pret decent.
    -3
  • la 09.06.2014, 16:07
    Asteptam concluziile amatorilor de ''retro mobile'' marca : Moskwicz.
    -3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru