- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Fifth Gear tureaza la maxim noul Renault Megane RS
Vicki Butler-Henderson incinge la maxim franele noului Megane Renaultsport 250 Cup intr-un test menit sa dovedeasca tuturor ca divizia franceza a reusit sa dea nastere unui nou hot-hatch de succes.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Fifth Gear tureaza la maxim noul Renault Megane RS
Desigur termenul de Hothatch include si masini precum seat cupra r ( ca sa nu pun focus rs si r20 care joaca la liga mare desi ea a zis " best that money can buy " ) care eu si alte publicatii de specialitate zic ca sunt un pic peste renault desi ea a zis " best that money can buy ".
Masina asta as cumpara o doar pt " trackdays" cum le zic francezii :) insa pt o masina sport de ZI CU ZI merg in continuare pe mana gti ului sau al cuprei.
Nu vreau sa te jignesc....dar prea o ceri!!
Cand o sa creezi tu ceva mai bun...atunci sa jignesti masina asta...pana atunci insa te rog sa te abti!!
Se pare ca asa-ti place s-o iei.
@Ion
Cotetu asta este o masina,inainte de toate.Asa ca mie nu mi-ar fi rusine sa stau in el.
P.S.: ioane, berlina ta tot un Renault e la baza ma, doar ca unul din anii '60.
Pt mine sincer arata ca o masina normala in 3 usi cu motor de 250cp si scaune sport, nimic mai mult. Nu stiu, d-asta intreb: ce componente care o fac hot-hatch mai are in afara de motor si scaune?
fata asta nu se plimba cu masina ca sa o vedem cum arata in miscare - nu, e vorbeste de torque steer, de cornering speeds, notiuni specifice pentru circuit in special
ce mai e diferit aici - daca versiunile unei masini de strada se diferentiaza prin echipari stadard si optionale, o masina sport se diferentiaza prin versiunile de sasiu
asa ca mai urmariti odata cu atentie testul si sa hai sa comparam mere cu mere cand vorbim despre masini sport
@ abg - iti dau dreptate, poti pune evacuare sport si pe un matiz, doar asa...ca fun, dar parca esti mai multumit sa o primesti la pachet, nu?
referitor daca am mers sau nu cu un hot-hatch: nu am mers, dar am mers cu masini de peste 200 - 260cp default, nu cu tuning si vroiam sa spun ca megane rs nu as vrea sa para/tinda spre un look office.
Apropos, in ultimii 15 ani a-ti mai citit macar o revista porno? Oricum, o carte nu puteti sa cititi si nici sa intelegeti ce inseamna aia o janta dei aliaj de aluminiu...
Viitorul Megane Gordini ,pariez ca va readuce titlul de campion inapoi la curtea RENAULT ! Acesta cred eu ca va bate si Focus RS, si GTI,si Cupra R ,si Civic...
Nu cred pt ca altfel nu ati posta asemenea ineptii: Civic Type R este sub Megane, Gti ul nici nu intra in discutie. In clasa ei a fost cea mai tare masinuta hot hatch. La clasa mica Clio rs este un model etalon pt ceilalti producatori auto. Fiabilitatea a crescut in ultimii ani la firma asta scalvilor! Cititi si voi reviste auto, mai cautati sa vedeti in Germania pe cel loc se afla Renault la satisfactie clienti!
Pana atunci MUCLES! Renault sport nu are concurenti pe piata asta performanta, tinuta de drum si cost capitol la care nu discuta cu firmele care au ajuns sa aiba doar sigla. Luati va voi masini germane, calitative si platiti de doua ori cat fac. Bafta!
Da, ati ghicit sunt fan Renault Sport!
@ Cris te cred ca ai citit f multe reviste auto insa eu am si condus si gti (zilnic) si type r si megane 2 rs si cupra ( astea de la prieteni ocazional) deci vb concret nu din citatele altora.
Pe circuit repet renault castiga insa o masina o iei pt uz de zi cu zi. Pt traftic pt gropi pt utilitate, confort e.t.c unde diferenta poate sa fie si de 200 de cai ca nu se simte pt ca esti in oras unde nu mai conteaza diferenta de 1 sec pe circuit.
Si daca tot ai adus aminte de premii nu uita cate titluri de best hothach a luai vw gti mk5.
In incheiere pt toti frustratii care nu au inteles, nu am nimic cu renault insa intelegeti ca fieacre din ele exceleaza la un capitol, una e mai rapida alta mai frumoasa alta mai ieftina alta mai eleganta e.t.c
Exact cum a specificat cineva mai sus sa nu confundam ce face divizia RS cu restul Renault.