- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Fifth Gear testeaza noul Honda CR-Z
Britanicii de la Fifth Gear au testat noul Honda CR-Z pentru a afla daca primul hibrid sportiv din lume merita aceasta titulatura.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Fifth Gear testeaza noul Honda CR-Z
E clar,in cazul hibrizilor puterile motorului electric si a celui termic nu se aduna pur si simplu pt a da valoarea maxima...
Si aici vreau sa aduc in discutie una dintre nenumaratele minciuni aruncate in presa de grupul VAG (nu ma refer la cuplul produs de e-tron mai mare :)) ) ci la puterea maxima a noului Touareg Hibrid...
Imi pun totusi o intrebare fireasca catre voi,domnilor redactori,de ce nu ati corectat aceasta "inexactitate" ca sa nu-i spun minciuna in momentul cand ati prezentat Noul Touareg (si aici va rog nu-mi spuneti ca voi doar ati preluat stirea fiindca la fel cum s-au sesizat alte situri de profil si i-au prins cu minciuna in cazul E-tron,puteati si voi sa aduceti aceasta lamurire necesara).
Astept un raspuns pertinent...
Conform inginerului german, pe care l-am intervievat la Geneva, un "parallel hybrid", asa cum sunt Prius sau CR-Z, utilizeaza ambele motoare pentru a se deplasa. In principiu, motor clasic pe benzina dezvolta o putere maxima care se apropie de media calculata de inginerii respectivelor marci ca fiind suficienta pentru rularea de zi cu zi. Atat la Prius, cat si la CR-Z, exista insa o rezerva de putere. Aceste modele nu utilizeaza motorul electric doar pana la 40 de kilometri pe ora in oras. Daca rulezi cu 130 de kilometri pe ora pe autostrada si ai nevoie de un varf de putere apasand kick-down acceleratia, motorul electric iti da acel plus de care ai nevoie in acel moment. Tu utilizezi astfel atat puterea maxima a motorului termic, cat si puterea maxima a motorului electric, fie chiar si doar pentru cateva secunde.
In aceste conditii, puterile celor doua motoare se aduna. Nu e vorba de minciuni sau de inexactitati. Am avut pe mana o multime de modele hibride si am asistat la aceste momente de peak power, cum se numesc ele in engleza.
Numai bine.
.
Trai-v-ar simtu vostru ecologic, Honda.
Apoi Opel nu are treaba cu vw, ba mai mult sunt concurenti la anumite clase deci nu ar avea dece sa i acopere.
@Theo
E usor gresita exprimarea standard la ei. Japonezii nu sunt ca europenii sa iti configurezi masina cum vrei. Ei iti ofera cateva variante cu diferite denumiri sa le zicem , chel , mediu si full. Ei zic ca pielea e standard la versiunea full. Zic ca e gresit pt ca ar trebui sa raporteze standardul va vresiunea cea mai de baza.
Cat traieste omu, invata. :)