- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Englezii analizează spaţiul interior oferit de noul Volkswagen Passat Variant
Volkswagen susţine că noul Passat Variant este cea mai spaţioasă maşină din segment. Englezii au vrut să se convingă de asta şi au analizat minuţios fiecare parte a habitaclului.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Englezii analizează spaţiul interior oferit de noul Volkswagen Passat Variant
:)
Dupa parerea mea si a multora , Mazda 6 ramane cea mai spectaculoasa masina a momentului.
cred ca 99% dintre modelele comercializate in lumea asta (sa zicem civilizata) trebuie sa satisfaca niste cerinte minime de ergonomie si spatiu interior.
Personal m-am simiti bine in Renault Clio, m-a mirat spatiul din Honda Jazz si a fost incredibil intr-un Smart. Adevarat ca masina imi place sa fie "in jurul meu". Daca nu esti un dulap de 2 pe 2 (aproape) orice model este satisfacator.
cat despre interiorul de "compacta" a unui model de 4,8m lungime....daca zici tu. :)
Nu-mi starneste nici o emotie uitandu-ma la acest nou model, arata fad, sters, plictisitor si morocanos(mai ales privit din fata, unde te intriga cu nemumaratele linii si liniute drepte pline cu sclipici crom care se pare ca place unora... )
Like an old grumpy man!
Se facea vorbire, in schimb, de spatiul interior pentru pasageri. Caz in care oricare dintre modelele din clasa lui mazda este o alegere buna.
Adevarat ca pentru unii 4mm in + la nivelul capului sau 6 in lateral este prilej de exprimare a frustrarilor.
ps: Nu zic ca Passat e o masina rea, e o masina buna, dar buna doar ca ''marca a poporului'' adica pt neamtul de rand care isi permite sa arunce banii pe orice , nu pt mine ca roman. Eu ca roman nu imi permit sa dau + 25 mii euro pe o masina din clasa asta cu plastice la interior si care nu emana nici o emotie cand o vezi , cand in acest segment dispun de masini mult mai bune si mai aratoase , precum este Mazda 6 facelift, o masina care chiar azi am vzt-o in Bucuresti, era pe rosu, varianta de top ( cu jante de 19'' ) , masina a atras din start toate privirile trecatorilor, adevarul ca arata si bine, nu am cuvinte sa o descriu. Daca as dispune de toti cei 24-26k euro, m-as duce direct la dealer si as cumpara-o fara nici o ezitare, arata fantastic de bine. Sper ca in viitor cei de la Mazda sa nu isi ''strice'' modelele, cum au facut-o ceiilalti japonezi . Un exemplu ar fi Toyota Avensis 2 , care dupa parerea mea a fost cel mai frumos si mai reusit model Avensis, si ''mai europenizat'', o limuzina in adevaratul sens al cuvantului, acum cel nou parca mi se pare taiat cu toporul, dar e ok decat o tabla dreapta .