- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Electricul Kia EV6 la testul elanului
Noua Kia EV6 a ajuns pe mâna spaniolilor de la km77 unde a fost supusă testului elanului. Modelul asiatic s-a descurcat bine și a egalat performanța unor mașini cu zero emisii mult mai scumpe, cum ar fi Porsche Taycan Turbo S.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Electricul Kia EV6 la testul elanului
La fel, puzderia sistemelor de asistare.
Curios oricum dacă versiunile 4WD (și mai ales așteptatul GT de 585 CP) plusează cu ceva.
AI O BATERIE SUB PODEA !
La modul serios (zic asta după decenii de experiență și-n industria, și-n presa auto), nu trebuie confundată stabilitatea la răsturnare cu stabilitatea PE TRAIECTORIE a unei mașini, electrică sau nu.
...Iar la testul ăsta de evitare bruscă a obstacolelor, zis și al elanului, vectorii schimbărilor de sarcină INERȚIALE sunt influențați de ”n” factori, nu doar de poziția centrului de greutate.
Masa utilajului contează deci f. mult, alături de caracteristicile pneurilor și mai ales de reglajele suspensiilor (compresie, detentă, arcuire.)
Îți pot da așadar enșpe exemple de mașini ”joase” mai slabe decât altele cu gardă la sol/arhitectură ”înaltă” (VW Arteon e o catastrofă notabilă la testul spaniolilor, dar și altele.)
Mă opresc totuși aici că teoria-i vastă și oricum nu pasionează pe mulți.
oricum, testul elanului este aproape irelevant si nu trebuie sa fie un criteriu in alegerea unei masini, desi unii novici cad des in capcana asta, pentru ca, chiar si pentru aceeasi masina pot fi diferente majore intre comportamentele pe ud/uscat, gol/incarcat sau in functie de modelul anvelopelor folosite. luati ce va place si nu va cramponati de testul nu stiu carui elan sau caine maidanez, alte aspecte sunt importante la o masina: confortul, consumul, spatiul, siguranta, ergonomia.