- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Diferenţa dintre un 4x4 cu anvelope de vară şi un 4x2 cu anvelope de iarnă pe zăpadă
Deşi anvelopele de iarnă sunt obligatorii prin lege în condiţii de iarnă, unii oameni încă nu s-au convins de beneficiile lor, mai ales dacă deţin un autoturism 4x4. Autocar ne arată diferenţa dintre 4x2 cu pneuri iarnă şi 4x4 cu pneuri vară.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Diferenţa dintre un 4x4 cu anvelope de vară şi un 4x2 cu anvelope de iarnă pe zăpadă
Fara anvelope dedicate esti sanie cu zurgalai!
eu m-aș urca într-un porsche carrera 2013 4X4 cu cauciucuri de vară și toate sistemele de control al tracțiunii puse pe ea și aș concura pe un circuit (deci multe viraje) cu o Dacie papuc din 2000 cu tracțiune spate cu cele mai tari cauciucuri de iarnă. cred că-l fac.
teoretic, dacă ăla cu papucul a trecut RAR-ul e apt să meargă pe drumuri publice și eu cu Porschele nu.
o mai iau și altfel. dacă anvelopele de iarnă sînt așa de bune (și chiar sînt în unele cazuri) atunci înseamnă că țeapa sînt cauciucurile de vară. să se facă un test pe invers, adică să vedem dacă vara o mașină echipată cu cauciucuri de vară e net superioară uneia cu anvelope de iarnă.
atunci înseamnă că alea de vară sînt strategie de marketing
știu: o să-mi spuneți că alea de iarnă se tocesc mai repede pe asfalt, dar gîndiți-vă că și iarna folosind mașina într-un oraș ca Bucureștiul peste 90% din timp tot pe asfalt merg cu ea, că strada plină cu zăpadă ca la munte nu stă mai multe de zece ziel adunate într-o iarnă; zile în care oricum folosesc metroul pt. că circulația e haos și mă mai lovește și vreo proastă și n-am nici parcare
Tu ai cazut acum de pe un munte?!
Altfel, testele de care spui "sa se faca" s-au facut destule. Ori erai ocupat cu treaba pe la vreo stana in varf de munte, ori inca nu erai "proiectat". Ca la ce logica ai si ce bazaconii scoti, numai astea doua posibilitati exista.
Si asa, ca fapt divers, cauciucurile de iarna se uzeaza mai repede la temperaturi ridicate (de la 7 grade in sus). Nu se uzeaza mai repede pt. ca merg pe afalt :))) . Deci n-are cum sa-ti spuna nimeni idiotenia asta, decat tot asa un "cunoscator" ca tine.
Comparatia anvelope iarna - vara e absolut ridicola. Sunt total diferite din foarte multe puncte de vedere. Au alt scop, alt profil si materiale cu caracteristici dedicate temperaturilor mediului ambiant la care trebuie sa functioneze optim.