Voteaza:
1 vot | 41 comentarii

Cum să te faci de ruşine cu un BMW M3 la Nurburgring

Un tânăr german ne arată că, uneori, este o greşeală faptul că circuitul de 21 de kilometri de la Nurburgring este deschis publicului.

Comentarii (41)

  • lol
    la 03.12.2010, 11:43
    de ce e rusions? Pentru ca nu a scos un timp bun? nu e pilot de curse, e un om obisnuit, poate prima oara pe circuit si a condus responsabil ceea ce e de admirat nu de blamat. Era mai ok daca facea accident sau daca agata pe unu in depasire sau ce..... Nici macar nu avea decuplat dtc-ul...
    Circuitul e deschis publicului pentru ca oricine, cu orice masina sa mearga tare sau mai slab sau cum vrea atat timp cat a platit... parerea mea
    -
  • la 03.12.2010, 11:48
    WTF?
    care e greseala? ca nu a facut asta in cartier sau cum?
    -
  • Bloghita
    la 03.12.2010, 11:48
    Isi incalzea pneurile :)).
    Pai nimeni nu s-a nascut invaatat, nu? Poate nu stia curbele (asa vad dupa cum franeaza) sau poate doar nu era as :)
    -
  • Cosmin
    la 03.12.2010, 12:01
    Vrem sa vedem si automarket pe N'ring
    Mircea, sunt curios, oare tu te-ai face la fel de rusine?
    P.S. stiu ati preluat stirea de la altii dar mai discerneti inainte de a prelua si punctul de vedere. si de a emite judecati precum 'este o greşeală faptul că circuitul de 21 de kilometri de la Nurburgring este deschis publicului.'
    -
  • badluks
    la 03.12.2010, 12:02
    depinde ce experienta in condus are si cat e de constient de asta; daca e obisnuit cu 420 cp, daca e obisnuit cu masina si cat de bine stie circuitul; oricum, cum au spus si "antevorbitorii" mei, mai bine pe circuit, decat pe drumurile publice
    -
  • YYO
    la 03.12.2010, 12:02
    reporter IDIOT
    Romania : circuli responsabil = esti un prost de dai in gropi si care nu stii sa conduci.....

    sofer teribilist: model de urmat pentru toti tinerii care tocmai si-au luat permisu.
    -
  • vxf
    la 03.12.2010, 12:06
    Ciudat
    Nu prea inteleg titlul articolului , cum au spus cei de mai sus , care e greseala sau rusinea ? Macar a terminat un tur de Nordschleife cu masina intreaga , cati dintre noi pot afirma ca au pus macar piciorul acolo ?
    Era mult mai apreciat daca facea o cursa cu baietii prin spatele blocului si eventual acrosa masinile catorva vecini .

    Romanu' tot roman , radem de altii ca ne permitem cu mandrete de circuite si de soferi profesionisti in tzara asta .
    -
  • nord
    la 03.12.2010, 12:11
    Germania
    Macar in germania iti iei un M3 ca stii ca o sa vezi ce poate pe circuit , este cazul oricarei masini sport , stii ca dai banii pe 400 ,500 , 300 de cai si nu te lauzi doar ca ai facut 1ora jumate pan'la mare , te lauzi ca ai facut 9,10,11 minute pe ring cu ea si in weekenduri te duci sa iti imbunatatesti timpul , in realitate la volanul masinii sport pe care ai ales-o sa faci sport pe circuit nu sa parchezi in fata la mall . Si noi facem lap-uri pe circuit , in cel mai fericit caz cu prietenii pe Ps3 , cu masinille si circuitele pe care altii le au la indemana. SI cine rade de cine pana la urma ? Tot noi suntem aia mai destepti .
    -
  • catalin
    la 03.12.2010, 12:14
    Un tanar german ne arata ca,uneori,este o greseala faptul ca domnul Mircea Mester are posibilitatea de a posta anumite subiecte pe un site care ar trebui sa publice stiri cu adevarat interesante despre lumea auto.
    Sau poate domnul Mester crede ca acest tanar nu este capabil sa "stoarca" toate resursele de care este capabil un M3 si probabil ca dansul s-ar fi descurcat mult mai bine.
    Ultima varianta la care ma pot gandi este aceea ca poate domnul Mester a crezut ca tanarul din filmulet s-a facut de rusine atunci cand a trecut destul de mult timp pana sa depaseasca acel megan RS...cred.....
    felicitari domnule Mester pentru reusita dumneavostra.
    ati reusit sa faceti cunoscuta la nivel mondial neputinta unui tanar de a conduce ca un profesionist adevarat(ceeea ce probabil va si credeti).
    bravo bravo bravo...de 3 X bravo
    -
  • @automarket
    la 03.12.2010, 12:14
    O GRESEALA????
    Sa-l inchida atunci sa faca si ei cursele pe strada , sa moara ca prostii sau aia mai cuminti sa le faca virtual eventual .

    Ce-i cu concluzia asta oameni buni , cum adica o greseala ???
    -
  • gelu
    la 03.12.2010, 12:19
    nu s-a facut de rusine
    new(de)generation, de la Need for Speed astuia ii trebuie Need for Brain

    chiar daca nu stia "curbele" lui sulica ar fi trebuit sa-i spuna cineva sa mearga cu 50Km/h tot traseul de vreo 10 ori sa-l invete. Sau o fi crezut ca daca il stie pederost din jocuri cand e la volanul unei masini adevarate se poate trage ca atunci cand e in fata monitorului?

    anyway, un idiot ce este de preferat sa-si intinda creierul pe un traseu separat decat sa ia cu el nevinovati.
    -
  • aaa
    la 03.12.2010, 12:21
    hmm
    Cred ca titlul se refera la faptul ca la un moment dat se vede o masina rosie in fata (cred ca e un megane) care ii pune probleme serioase M3-ului. Mai intai dureaza mult mult pana il prinde din urma, apoi depasirea dureaza si ea, reusind abia in a doua curba. Cred ca soferul din Megane e intr-adevar mai experimentat decat cel din M3 iar titlul vrea sa spuna ca daca vii cu M3 pe circuit nu inseamna ca ii rupi pe toti pe care ii prinzi.
    -
  • Alex
    la 03.12.2010, 12:42
    Si uite asa vizitatorii se uita pe site si comenteaza si face pagina bani din publicitate.

    Nu e degeaba pus clipul. Se mai intriga lumea, mai curge un banut.
    -
  • la 03.12.2010, 12:43
    Un mare tampit cu bemve em trei
    Ca intotdeauna pe planeta asta...banii sunt principalul mijloc ...sa ajungi la orice..pacat insa ca un asa dobitoc care HABAR NU AREEEEEEEEEE CE E AIA O CURBA...O LINIE IDEALA....conduce ca bunica-mia...sari borduri si iei curbele ca ultima femeie...zero condus sportiv...zero IQ...e doar un bolid ca multe altele pe circiute..atat stiu toti...cai putere..sa-i dea pe drum drept..cum vine o curba...vai ..usurel..
    Hahaha....f bun video ...atentie pt cei care cred ca daca au CP peste 100...sunteti si soferi...sunteti doar purtatori de carnet de sofer..punct.
    Eu nu ma cred sofer deloc..si nici nu sunt ditamai ..dar...ma descurc..sa zicem ca imi place sa ma uit mai in fata de prima masina din fata mea..
    -
  • Gigi
    la 03.12.2010, 13:03
    Care e problema?
    S-a dus si omul in weekend cu niste prieteni sa se distreze. Poate era la inceput cu masina si nu vroia sa forteze, ca nu-i stia limitele. Nu s-a facut "de rusine", ca nu e pilot profesionist.
    Daca era un pilot de formula x sau de wtcc, mai ziceam. Dar e un om normal...
    Si in plus, nu se concentra, ca vorbeau si tovarasii lui in spate.
    Cum au zis si cei dinaintea mea...era mai bine daca mergea asa pe drumurile publice nu ? Sau daca facea "liniutze" la semafor?
    Frumos "articol"....
    -
  • Daniel
    la 03.12.2010, 13:09
    Elementar
    Problema nu e cum se da pustiulica pe circuit, ci cum conduce in general. Nu stie cum sa tina mainile pe volan (in viraje ia pozitia "caine" urcand mainile sus, de parca vrea sa se urce pe covrig), acceleratia o calca de parca ar avea crize de epilepsie, nu are in minte nicio traiectorie clara, merge pe unde apuca. Daca ar deprinde chestiile elementare, poate ca ar avea ce sa imbunatateasca, altfel a iesit si el "cu m-ul sa se dea".
    Iar pana la urma, cum se descurca el pe circuit e treaba lui, dar cand pune si materialul pe net, atunci devine ridicol. E un soi de "clima bizonica" made in Germany.
    Pacat de masina!
    -
  • Radu
    la 03.12.2010, 13:38
    @Enake
    Las ca stii tu ce e eaia curba si transa(linie, ma rog) ideala! In fine, tanarul e de admirat ca a mers pe un circuit nu pe strada, ca ''atotstiutori'' de pe la noi!

    P.S. : La cate circuite avem si noi in tara nu mai invinuiesc pe nimeni!!!!
    -
  • eu
    la 03.12.2010, 13:39
    Greseala
    Redactori amatori, fara permis de conducere:((
    -
  • la 03.12.2010, 13:44
    Mi-ar placea sa dam voturi pozitive/negative si articolelor, nu numai comentariilor, pentru ca asta a fost un articol prost.
    -
  • Vampirelu
    la 03.12.2010, 13:46
    mai, da s-a facut de cacao :D
    @Daniel are dreptate

    Daca sunteti atenti, la minutul 1, parca loveste parapetul si nu stie ce sa faca, iar in minutul 2:30 de asemenea se panicheaza si nu reuseste sa ia curba a doua :)

    Tipul zici ca e mai rau decat incepatorii si nu stie sa faca o frana de motor si nu stie sa aprecieze corect distanta de franare.Tipul sigur nu a facut numai o tura de pista, fiind ca daca filmezi precis faci mai multe :)) .

    Este de apreciat ca a facut o incercare si a facut-o intr-un spatiu amenajat.

    Si la noi romanii s-ar intrece pe un circuit, numai sa aiba unul :))
    -
  • gelu
    la 03.12.2010, 13:53
    cel mai tare studiu
    cred ca cei de la automarket au identificat usor tipul de cititor al acestui site . . . si nu cred ca sunt foarte multumiti


    dar fie vorba intre noi: educatia se face in familie (chiar daca parintii s-au chinuit unii ajung ucigasi in serie), in scoala (poate fi cea mai buna scoala din lume dar pot iesi niste uscaturi de pe bancile ei...), iar cea rutiera (a fi posesor de carnet nu insemna ca unii stiu sa conduca) se reduce la "nu se concentra, ca vorbeau si tovarasii lui in spate"

    foarte tare, frate!
    -
  • la 03.12.2010, 14:14
    wtf ?
    Mi am pierdut 9 min din viata degeaba...tot am asteptat momentul penibil in care ala face masina praf intr un act de teribilism si se face de rusine...si...nimic.
    Ah ca la inceputul "cursei" a gresit 2 curbe ? pana sa si calibreze mersul ?
    Nu cumva era mai penibil daca lua o bordura de pe strada ca nu si cunostea masina...?
    Unde pot sa fiu de acord este ca daca nu erau prietenii lui sa i tot zica sa o lase mai moale probabil ajungea in parapet. Si chiar si asa. E CIRCUIT, pt asta e facut. sa poti sa inveti, sa intrii in paraptei si sa nu omori pe nimeni.
    Fail AM. epic fail.
    -
  • JAN
    la 03.12.2010, 14:17
    Automarket nota 0. Nu are inteles ce vreti sa spuneti.
    -
  • adi
    la 03.12.2010, 14:31
    deveniti neinteresanti
    automarket care-ti este directia? in sus sau in jos? se pare ca in jos cu astfel de articole de toata rusinea! nu baiatul cu M3 sau masina este o rusine, ci voi prin astfel de articole!
    -
  • eu
    la 03.12.2010, 14:31
    mda
    daca asta intelegeti voi prin marketing imedia..
    -
  • Ion
    la 03.12.2010, 15:04
    Cred ca ne-au educat cu teribilisme
    E instructiv filmul - macar sa vedem cu arata renumitul circuit.

    Tipul nu prea stapanea masina, dar hai sa fim seriosi, cati v-ati dat cu o masina de 400 CP. Cu siguranta orice trece de la o masina de 100 CP, la una de 200 sau chiar 400 nu va stapani masina de la prima tura - iar sa faci teste cu astfel de masina sa vezi ce poate - e o adevarata prostie.

    Pacat ca a iesit cu ea in decor.

    Singura chestie jenanta este cum s-a chinuit sa depaseasca Renault-ul, care cred ca nu are mai multe de 250 CP. Daca se straduia un pic mai mult tipul cu Renault-ul il facea de-i mergeau fulgii, cu tot cu M3-ul lui.
    -
  • gigi
    la 03.12.2010, 15:15
    lol
    Nu inteleg care-i faza...
    -
  • la 03.12.2010, 15:28
    Si eu care ma gandeam ca s-a izbit de parapet sau ceva, scuzati-mi interpretarea :)
    -
  • RS4ever
    la 03.12.2010, 15:41
    te poti numi "avizat" pe acest circuit dupa ce te-ai dat de cel putin 10 ori pe el cu aceiasi masina. Si nu poate fi rusinos niciodata pentru ca este unul dintre cele mai grele circuite din lume. titlul vostru suna a: hai sa vindem o gogoasa
    -
  • la 03.12.2010, 16:56
    Nota -3!!!!!!
    Am pierdut 9 minute din viata uitandu-ma la un video cu o calitate redusa in care nu se intampla NIMIC! Ma asteptam sa se loveasca de ceva sau sa-i zboare vreo roata, in schimb, in afara de doua iesiri usoare in decor, nu s-a intamplat NIMIC. Si sunt sigur ca nici cei care au scris articolul nu s-ar fi descurcat mai bine.
    -
  • la 03.12.2010, 19:04
    Mestere vrem sa te vedem si pe tine !
    Nu stiu ce este asa rusinos...e cel mai greu circuit din lume...
    Poate masina era inchiriata, poate e prima oara cand o conducea, poate e prima tura pe acest circuit...
    -
  • la 03.12.2010, 19:07
    Opinii...
    Eu unul sunt dezamagit de nemti. Circuitul e ok, tinerii cam zvapaiati insa ceea ce nu inteleg e ce cauta amatorii (cel putin cei din M3) pe circuit fara casca, cum de in acelasi timp unii merg foarte tare (M3, RS) si altii foarte incet (cei cu Mini si Golf Variant cred ca admirau peisajul nu pista). Sunt de acord ca dai bani si mergi cum vrei dar nu oricum. Daca vrei sa vezi pista si peisajele si, cine stie, poate, sa te dai jos din masina si sa faci poze e normal s-o faci intre anumite intervale de timp, cu limita de viteza si cu anumite restrictii. La fel si in cazul celor care-i dau bice. Sa plece la intervale de timp astfel incat sa nu se apropie unii de altii si sa se loveasca. Daca ar face asta ca o meserie sau ca un hobby serios, in curse, as intelege, dar asa... Plus ca si zonele de degajare sunt modeste si riscurile in caz de iesire in decor foarte mari.

    @ gelu Ai dreptate.

    Cred ca cei de la Automarket au testat pe cititori insa sa nu uite ca fiecare are reactia lui si ia decizii...in viitor.
    -
  • gelu
    la 03.12.2010, 20:30
    multi din votacii cu carnetele rosii nu cred sa fi citit articolul in care, in Germania:
    indivizii intre 18 şi 24 de ani sunt responsabili pentru 25% din toate accidentele soldate cu răniţi şi 30% accidentele soldate cu decese. Cu toate acestea, şoferii între 18 şi 24 de ani reprezintă doar 8% din populaţia Germaniei.

    Presupunand ca jumatate din acestia au carnet insemna ca 4 din ei omoara 30 de germani adica fiecare idiot ce se crede mare pilot ucide 7 oameni. 1 la 8, adica e criminal in serie.

    Nu cred ca macar un inteligent cu manuta rosie sa se fi gandit o clipa ca virtualul nu e tot una cu real life. Dar cum 60% dintre indivizii intre 16-30 ani din Romania trec pragul magazinelor etnobotanice, pot pune pe seama "ierbii" lor reactiile de mai sus.
    -
  • GTR
    la 03.12.2010, 22:15
    @gelu
    gelu zapacelu - vezi cum stai cu caloriile, glucidele, etc. SI CU VEDEREA

    vrem si niste statistici cu fumatul

    Si vorbind serios, da-ne si niste statistici cu pilotii amatori care mor pe curcuit, ca despre asta este vorba in clip, pictorule.
    -
  • crysti09
    la 03.12.2010, 23:42
    Masina aia dupa ce o repara o vine. Si cine credeti ca o cumpara? Un roman....))) Dacae pretul bun, o iau eu. ))))

    Stire de duzina.
    -
  • audist
    la 03.12.2010, 23:51
    dne fereste
    sincer... ma indoiesc ca 5% din redactia automarket s-ar descurca mai bine ca el sau ca mine sau ca gtr, rio sau altcineva. e un pusti cu bani cu o masina puternica pe un circuit. are probabil 20000 km condusi toata viata deci... nu poate emite pretentii. mai bine aici decat pe strazile din romania.

    cu respect.
    -
  • cressus_66
    la 04.12.2010, 01:13
    o porcarie fara sens...sa pui "la zid" un tanar neamt ca a iesit de cateva ori in decor cu un M3 pe Nurburgring...
    ABSOLUT STUPID!!!!!!!!!! Asa ceva nu credeam sa se intample.
    Ma gandesc serios sa ma dezabonez.
    -
  • 2-10
    la 04.12.2010, 11:00
    @Mircea Mester
    Vreti sa faceti din Automarket Cancan?
    -
  • dor3l
    la 04.12.2010, 16:04
    @2-10
    A, păi nu era?
    -
  • la 04.12.2010, 16:07
    Ultima postare, ultima strigare
    1) Automarket.ro este un sait unde se dau poporului subiecte mai noi sau mai vechi de pe alte saituri de specialitate.
    2) "Postacii" sunt unii care – cu câteva excepții – nu știu să comenteze articolul, ci doar să se ia la harță pe baza celorlaltor comentarii. În plus, lipsa de respect față de ceilalți este la ordinea zilei.
    3) Autorul articolului (mai bine zis, postării actuale) nu a revenit ca în alte postări cu precizări/lămuriri etc.

    Având în vedere aceste lucruri, puteți înjura de acum încolo userul dor3l, dar el nu va fi capabl să vă răspundă, din simplul motiv că NU mai vizitează www.automarket.ro
    -
  • radumanea1
    la 06.12.2010, 21:52
    De apreciat
    Da, este de apreciat tanarul respectiv ptr. ca, si-a incercat talentele de pilot pe un circuit de curse si nu pe strada cum fac toti pustii de bani gata in Romania. In ce priveste calitatile de pilot, mai intii as vrea sa-i intreb pe cei care rad de cite ori au condus o masina cu mai mult de 100 de cai? Si daca au macar idee care este diferenta intre a conduce pe un circuit si a conduce pe strada, chiar si o masina de 100 de cai?
    In rest, numai de bine....
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru