- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Cum s-a descurcat noul Ford Focus RS la Top Gear
Episodul cu numarul patru al celei mai noi serii Top Gear a adus in prim plan noua generatie a modelului Ford Focus RS. Clarkson s-a convins de calitatile hatchback-ului insa Hammond a preferat Renault Megane R26R.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum s-a descurcat noul Ford Focus RS la Top Gear
Bai deci nu se poate asa ceva, cosciug scrie pe tine daca faci un accident cu jucaria aia :) :) :)
Fordu il iei daca vreo o masina puternica care renunta la cateva "abilitati" pentru lux, si Megane il iei daca vrei o masina numai pentru pura dragoste de a sofa pentru ca iti ofera o stabilitate in curbe mult mai bine, si un raspuns la acceleratie mult mai promt.
Depinde de fiecare e vrea.
Eu as alege focusul pentru ca tin ca masina mea sa aiba si jucarii, si sunt pregatit sa renunt la sportivitatea extrema a meganului, pt un compromis promitator al focusului
desi eu as alege megane-ul.
daca as vrea ceva cu jucarii, care sincer nu ma impresioneaza, as alege EVO
In linie dreapta i-a dat mucu focusu cum era si normal cu toate ca e mai greu bine!
Asa sa-ti iei si tu acasa la tine, geamuri de plastic.
Da ce-ti trebuie o casa normala de oameni normali, tie iti trebuie una numai cu sufragerie si dormitor, n-ai nevoie de bucatarie si wc.
Cum dreaq sa n-ai radio ? si cine stie la ce alte chestii au renuntat care tin de un comfortul sau siguranta la o masina normala.
Nu trebuie sa faca nimeni rabat de la un comfort minim.
Sa-i puna un motor mai puternic daca sunt in stare, nu-i nicio smecherie in ce fac ei.
1. Megane R26R .... este o masina de circuit ... dar cu care poti merge si pe strada. Spuneti-mi un alt producator care sa fi scos asa ceva ... carbon ... frane de circuit ... rollcage ... etc etc . Daca vreti casetofon si scaune de piele exista Megane R26 care le are pe toate.
2. Focus RS .... super masina ... dar totusi foarte prost privita datorita puterii de care dispune. 300 de cai pe tractiune fata ... in mainile unui "nepriceput" s-ar putea sa nu te mai scoata nici mama ESP-ului ... si cu toate ca Meganul este din "carton" cum zicea un coleg mai sus ... are totusi rollcage ... fiind mult mai probabil sa iesi mult mai teafar.
3. Cel mai rapid tur de pista pe Nurburgrig a fost efectuat de Megane R26R ... acest lucru dovedeste manevrabilitatea in curbe ... si nu puterea la "liniute" .
Concluzie ....
...esti tanar ... ai bani ...vrei sa iesi cu fetele in oras ... si sa ai cei mai multi cai ... porbagajul plin de basi .... Focus RS este masina potrivita.
...stii ce inseamna o masina de circuit ... nu ai nevoie de plimbat fetele ... iti poti permite masina si un abonament pe un circuit ... alege Megane R26R.
In orice caz nu veti vedea prea curand vreun Megane R26R in Romania ... nu cred ca este roman caruia i-ar placea asa ceva ... si in plus ... UNDE SA MEARGA CU EA ???
Problema cu R26 e ca are acelasi aer de ieftineala... chiar daca are piele si casetofon tot plasticele alea infecte si bord in 3 ape are.
Si nu mai stie sa faca ce face r26r se joaca si focus, gti si opc cu ea.
@phanter ... ideea era ca este singurul producator care a avut curajul sa scoata o masina de circuit care sa fie si street legal.
Purul adevara e k Renault face mashini ieftine. Noul Megane Sport de 180cp TCE costa incepind cu 21000 euro (aproximativ), mashina care itzi ofera destul de multe ... sa nu visam la Evo-uri shi alte balarii ca nu ne prmitem ;).