- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Cum ajungi să cunoști istoria Jeep? Conduci cele mai importante modele din ultimii 75 de ani
AutoExpress a vrut să vadă cum a devenit Jeep atât de popular în ultimii 75 de ani. Pentru asta a mers în SUA, unde a testat cele mai importante modele din istoria de 75 de ani a constructorului american.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum ajungi să cunoști istoria Jeep? Conduci cele mai importante modele din ultimii 75 de ani
Si sa nu aminteasca de Forward Control si Wagoneer / Grand Wagoneer printre modelele iconice?
Ai dreptate, insa doar partial.... Suburban a avut 4WD abia dupa 1955... Asa ca, daca acceptam ca un SUV fara tractiune integrala nu e un SUV, cred ca Jeep la facut pe primul.
Axiomă: degeaba fugim de adevăratele valori (cele afirmate ȋn trecut, firește) – ele se vor afla, mereu, cu un pas ȋnainte ȋn goana noastră absurdă către viitor (sau nu va fi niciunul?...doar un prezent “ȋncremenit” ȋn sine și bântuit de incertitudine?...”Istoria s-a terminat” – Francis Fukuyama; da, dar se va relua când va apărea acel nebun “global” și extrem de “mesianic”…).
Dacă aruncăm o privire ȋn ansamblu asupra prezentului, este imposibil să nu observăm (uimiți?) că există destui reprezentanți ai mass-mediei (nu doar de specialitate) care evocă din ce ȋn ce mai multe monumente ale automobilismului care au intrat ȋn legendă (printre ei, nu cred să fie vreunul mai fericit decât simpaticul Jay Leno).
Jeep…Ehei, câți ȋl maculează, inclusiv pe AM. Pe mine mă contrariază doar dispariția lentă (mă rog, cică ar fi vorba despre “evoluție”), de pe modelele brandului (exceptând Wrangler-ul), a configurației consacrate a grilei radiatorului (aceea care “coincide” cu utilizatorul “OIIIIIIIO”). Bine, totuși, că iese tot numărul magic șapte la numărătoarea fantelor :) Oricum, să ne trăiești, Jeep!
Marchionne (sau Marchionnino, cum ȋl “alintă” Davide Cironi), ai grijă de această piatră nestemată (sperăm că ȋți va prii lecția Lancia). De fapt, toate din FCA sunt nume uriașe (eu cred că tocmai acest adevăr simplu nu-l realizează, ȋn sensul că aceste mărci constituie niște “discuri” care ȋngreunează “haltera” minții/misiunii lui).