Voteaza:
0 voturi | 21 comentarii

Comparatie intre cauciucurile de iarna si cele de vara

Britanicii de la Autocar, vizibil afectati de ninsorile recent cazute in Regatul Unit, au comparat eficienta cauciucurilor "all season" si a celor de vara pe zapada.

Comentarii (21)

  • la 14.01.2010, 16:11
    deci...
    Se compara cauciucuri de vara cu all season (nu iarna).
    Seria 6 e aiurea inclusiv cu gume de iarna. Propulsia (spate) tinde sa faca masina instabila fata de tractiuna (fata) mai ales ca pierzi aderenta inclusiv cu gumele de iarna din cand in cand. Ca sa nu mai zic de faptul ca era si automata.
    Testul a fost facut ca sa diferentieze clar pentru toata lumea ca e bina macar all season sa ai pe zapada. Dar puteau sa il faca un picut mai corect (parerea mea).
    -
  • Prius
    la 14.01.2010, 16:28
    Gume
    Corect , testele nu se fac la modul asta rudimentar . Adica , ne intalnim doi amici cu doua masini diferite si gume diferite ......si hai sa ne spargem in teste despre pneuri . Testele comparative se fac pe acelasi model de masina .....Se foloseste o singura masina , la care se monteaza senzori , si se testeaza pe rand tot felul de pneuri ....de vara , de primavara , de toamna , de munte , de mare , de oras , de comuna , de aratura....etc.....atunci poti compara obiectiv datele si vedea ce si cum......Asa.....daca filmezi cu telefonul doua BMW ( din serii diferite , ca sa fie tacamul complet !) , numai test nu este ....deci , hai sa nu trecem in derizoriu niste chestii chiar serioase ........In plus , pneurile late de la seria 6 , mai rau incurca pe zapada aia.....chiar de iarna sa fie !
    -
  • mog
    la 14.01.2010, 16:42
    cauciucuri de iarna
    exista un test facut de ADAC...de fapt vre 3 - din 2007 incoace...cu performantele caucucurilor de iarna, cu note si recomandari.
    il gasiti pe site la ei..si daca stii si germana...e un loc de unde poti trage o concluzie si de ce nu sa te decizi la un anume model.
    eu de acolo m am inspirat si nu din filmulete de genul asta.
    -
  • la 14.01.2010, 16:48
    Aha deci dupa mintea unora din acest test rezulta ca BMW e o masina proasta ca pierde aderenta nu ca l-ar di salvat cauciucu de iarna cat de cat
    -
  • andrei
    la 14.01.2010, 16:50
    gume
    indiferent cu ce ar fi "incaltati" , britanicii tot la fel de prost merg pe zapada
    -
  • octav
    la 14.01.2010, 16:51
    pt McLaren
    NU vad care este problema?ambele au tractiune spate(sa stii ca si seria 1 are propulsie nu doar seria 6),seria 1 este mai usor deci ar fi trebuit sa fie dezajantajat in acest caz si cu toate acestea se vede ca anvelopele allseason sunt net superioare.Nu vad ce nu este corect?mie mi s pare destul de relevant testul nu trebuiau sa ia neaparat masini identice cu motorizari identice e suficient ca au ambele tractiune spate..
    -
  • Prius
    la 14.01.2010, 17:14
    Teste
    @octav . Problema este ca in acel clip nu este vorba despre un test in care se fac analogii reale intre doua sau mai multe tipuri de cauciucuri . Ceea ce vezi in acel clip , poti vedea la orice intersectie din orasul unde locuiesti , atunci cand ninge . Sau la stiri , la Pro TV .......testele comparative adevarate ( in sens tehnic si stiintific) se fac de catre producatorii de anvelope , sau de genul celor facute de ADAC , sa zicem . Nici un producator de pneuri de pe lumea asta , privind doua BMW -uri din clase diferite (chiar daca ambele au puntea motoare in spate - BMW neavand modele cu tractiune !) intr-un clip dintr-o parcare cu zapada , nu va putea sa foloseasca ceva din clip ptr a proiecta un model eficient de pneu de zapada . In plus.....o mare importanta o are experienta celui care conduce masina . Stiu destui care nici cu 4x4 si cauciucuri de iarna nu stiu sa mearga ca lumea pe zapada ....Conduc in Predeal si Brasov de 30 de ani , asa ca am vazut multe si stiu ce spun !
    -
  • bulgaru
    la 14.01.2010, 17:35
    mama ei de Shicoala
    Se pare ca stam prost cu engleza. Adica nici unul din cei de mai sus nu intelege macar o boaba din "ciudata" limba. Ca sa nu va chinuiti va spun eu ca in filmulet cand scotea nenea ala zgomote ciudate pe gura de fapt spunea ( nu odata ) ca asta nu este un test stintific si ca din lipsa de timp au aratat in cateva minute ca se poate decongestiona traficul daca ai gume bine alese insa filmul nu e relevant intrutotul.
    -
  • Prius
    la 14.01.2010, 18:23
    Test 2
    @bulgaru. Mai nea shakespeare .....In primul rand , m-am uitat la filmulet fara a avea sonor.( sincer sa fiu , nu credeam ca acel tip va spune ceva ce nu stiu !) Apoi.....tipul respectiv imi explica mie ca nu e test stiintific ??!!! ....haha.....testele nu pot fi decat stiintifice .....deci , ori e stiintific ori nu e test. Promit ca la prima ninsoare , ma duc in intersectie si filmez masinile cum patineaza.....timp de cel mult 4 minute! Apoi dau filmuletul pe net si atrag atentia in 4 limbi de circulatie internationala (cu subtitrare + tanti aia de la tvr1 care apare intr-un colt al ecranului si gesticuleaza ptr surdomuti !) ca NU este un test stiintific.......e asa....o caterinca . Adica , nu este relevant 100% ! Dar interesanta , ca doar nu vedem chestii din astea in fiecare zi , nu ? ( Probabil , soferii din Angola nu vor vedea nici in viitorul apropiat !) . M-am plictisit in casa si am iesit sa filmez masini care patineaza mai mult sau mai putin! Hai sa fim seriosi , ce naiba ...Sau am ajuns sa dam pe net toate banalitatile ?!.....Ce se intampla in filmuletul ala il stiu si copiii de gradinita . (din zonele unde ninge , logic !)
    -
  • la 14.01.2010, 21:05
    @octav
    "seria 1 este mai usor deci ar fi trebuit sa fie dezajantajat"

    jura-te ! :)))

    si cauciucurile mai late de pe 6 sunt mai bune iarna.

    Era mai concludent testul daca avea 6-le porcarii allseason si 1 de vara.

    Iarna cauciucuri de Iarna
    Vara cauciucuri de Vara
    Allseason - un Marketing de 2 bani, o corcitura nereusita
    -
  • bozzo26
    la 14.01.2010, 21:41
    test de kkt.... sa va zic dc...
    bmw seria 1 este varianta diesel deci are cuplul imbunatatit,cutie de viteze manuala
    bmw seria 6 este pe benzina , el are tendinta sa derapeze pe asfalt dar mite pe zapada, cutie de viteze automata.

    testul se putea face cu doua masini identice dar cu cauciucurile schimbate..

    pentru cei cu BMW...va recomand iarna un sac de 50 de kile de nisip in portbagaj.
    -
  • sss
    la 14.01.2010, 22:34
    Faptul ca seria 1 are cauciucuri mai inguste este un avantaj pe zapada, chiar si in raliurile pe zapada se folosesc cauciucuri mai inguste (intr-adevar cu tepi). Eu cred ca ar fi trebuit sa compare 2 masini identice cu cauciucuri de aceasi dimensiune. Doar asa se putea face o comparatie corecta(parerea mea).
    Oricum, ii clar ca aderenta este mai mare pe zapada cu cauciucuri de iarna (altfel nu s-ar mai fabrica astfel de cauciucuri).
    -
  • la 15.01.2010, 00:56
    @BOZZO
    Sa cari tu saci de 50 de kile cu Lastunul tau. Bmw-ul echipat cu cauciucuri de iarna de calitate e o sursa inepuizabila de buna dispozitie in perioada asta a anului....Fara saci in portbagaj!
    -
  • din franta
    la 15.01.2010, 04:44
    aha
    aha, se pare ca nimeni nu are cum sa va convins ca sa circul pe drum cu caoutchouc de vara cand este zapad e un pericol. voi gasiti tot felur de scuze pentru sa va assigur ca puteti sa merg in continuar pe drum in iarna, intradevar e scump sa ai 2 seturile de caoutchouc, totusi ar fi timp sa inteleg ca sa ai o masina e un lucru scump care nu toate lumea pot sa isi permit, nu e tot una sa cumpar o masina si sa intretin o masina,
    -
  • la 15.01.2010, 07:56
    bmw power
    auzi prostie ce spune cica bmw-uri complet identyice,poate ca da, sunt aceeasi marca de masina, dar cum poti spune o prostie mai mare ca tine,complet identice,cand ele nu au nici o legatura.un test inutil pe care toat lumea i-l stie.eu conduc bmw de foarte multi ani,si credetima cu cauciucuri de iarna nu am avut nici o data probleme,si nu am avut nevoie de nici un sac de nisip,si am calatorit prin multa zone iarna,acuma depinde si de sofer.
    -
  • bulgaru
    la 15.01.2010, 08:31
    patinaj artistic
    Da, recunosc ca e un kkt de test, insa orice test merita promovat ca sa le intre unora la caput. La prima ninsoare din capitala, cand se lamenta Badea ca o nutrie epileptica despre poleiul nemaipomenit, eu cu rapciuga mea de masina echipata cu gume de iarna am facut slalom printre cretini si nu am patinat mai deloc. Pentru ca daca stii cat de cat sa conduci si ai si masina echipata de iarna te descurci si pe zapada si polei. Cauciucuri inguste de iarna cu presiune scazuta pe un diesel condus nitel subturat = brici. Iar cand altii cu 4wd ESP si tot tacamul nu puteau sa urce rahatul ala de pod de la Fundeni eu am trecut cu "tractorasul" fluierand. PS poate pune Automarket si niste teste complete si concludente despre condusul pe timp de iarna, multi soferi au nevoie de asta.
    -
  • Octavian
    la 15.01.2010, 08:41
    Cand s-a redus taxa de inmatriculare acum 2 ani daca bine tin minte a fost o perioada in care s-au inmatriculat bmw pisicutze la greu. Cand a venit iarna, era plin de bmw-uri la tinichigerie. Cum zice si alexthebuldog anterior, conteaza soferul. In cazul tractiunii spate ajuta foarte foarte mult electronica. Cu DSC e chiar ok sa conduci.

    Documentarul era facut pentru britanici care nu au habar ce sunt gumele de iarna. Am locuit in UK, si cand a venit iarna am fost sa imi comand gume de iarna. Era in Decembrie si au zis ca eram primul care a cerut gume de iarna de 2 ani incoace.
    Ceva de speriat avand in vedere ca britanicii au cele mai puternice masini din europa.
    -
  • valinet
    la 15.01.2010, 11:39
    Hm
    De ce nu au facut testul cu doua masini la fel?!
    -
  • eu
    la 15.01.2010, 23:09
    da
    normal ca BMW-ul seria 6 derapeaza mai ales benzina si cutie automata.. seria 6 derapeaza destul de usor si pe asfalt apoi pe zapada.......cat despre seria 1 masina mica si disel si cutie manuala noraml ca nu derapeaza asa repede.....dar cum sa zis si mai sus depinde de sofer...
    -
  • sunca
    la 16.01.2010, 08:46
    de praga
    WOW...DOUA RABLE..DACA ESTI INCEPATOR SI CONDUCI BMW..AR TREBUI SA ITI FACI PROGRAMARE IN CIMITIRUL BELU..ASTEA SUNT MASINI PENTRU PROSTI...TRACTIUNE NASPA SI PE SPATE SI CE BOT ARE SERIA 1..ZICI CA II UN PORC PROASPAT PUSCAT DE TIRIAC...OF OF CE GUNOAIE DE MASINI..DACIA SANDERO STEEPWAY E MASINA ...SI INALTA SI MERGE BINE SI PE ZAPADA SI NU ARE CUTIE AUTOMATA SI AVIOANE...HAI MA LASI CU BAVARIA MOTORS WAGEN...FIX PIX NISTE PLASTICURI DE MASINI..
    -
  • anonymus
    la 19.10.2010, 16:06
    Testul e aranjat
    La 0.47 se vede clar cum incearca sa plece ambaland motorul, deci cu intentia de a patina. Cel cu gume de iarna are poteca facuta in zapada, a mers cu spatele ca sa poata pleca usor, si cand demareaza o face foarte lin ca sa nu patineze (vezi la 1.38)
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru