- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Circuitul de testare Volvo, "cameră de tortură" pentru modelele suedeze
Volvo a publicat un film de prezentare a circuitului său de teste din Hallered, Suedia, unde modelele sale sunt testate în condiţii extreme, timp de 12 luni.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Circuitul de testare Volvo, "cameră de tortură" pentru modelele suedeze
- Volvo este cunoscuta de mult timp ca o marca extrem de fiabila. Acelasi lucru poti sa-l spui si despre Dacia? O masina fiabila este o masina care se defecteaza greu si de aici incep problemele pt masinile suedeze. Se strica greu, vinzi putine piese de schimb, vinzi putine piese, profitul net al companiei scade. In timp ce Dacia si Renault fac bani din piese cum nu fac alte marci din vanzarea masinilor. Sunt service-urile pline in Romania de Renault, si aici nu ma refer la nr de unitati vandute de Volvo vs Dacia renault. Daca la Volvo se defecteaza, in primii 5 ani, sa zicem 7% din masinile vandute, la Dacia si Renault apar defectiuni la 35%! Mai e ceva de comentat?
- Volvo a investit de cand se stie sume impresionante de bani in domeniul cercetarii si inovatiei. Pt cine vrea, pot da si exemple, nu-i problema. Dar ce pana mea inovatii au adus Renault si mai ales Dacia in domeniul auto? Dar banii astia multi de tot investiti in cercetare plus rabdarea suedezilor au determinat un pret final destul de piperat. Astfel, un Volvo S40 ajunge sa coste mai mult decat un VW passat cu aceleasi dotari. Chiar daca S40 isi merita fiecare banut platit, pasatul este mai ieftin si mai popular, asa ca romanasii vor alege clar un Passat, cu toate ca daca ii intrebi, majoritatea au o parere buna despre Volvo. Chiar daca respectam marcile suedeze, cand vine vorba de cumparat o masina noua, ne ferim de ele pt ca ne este teama de necunoscut. Sunt putini romani cu Volvo, putine serice-uri, deci nu prea ai cu cine... Tocmai d-asta Volvo a avut probleme financiare in ultimii ani, pe cand VW si Audi cuceresc piata dupa piata.
- Dupa cum vezi, fara sa vreau, am ajuns sa compar Volvo cu alta masina in loc de Dacia. Oricat de mult m-as chinui, nu pot sa compar o masina adevarata cu un lighean pe 4 roti. :) Punct
Nu ajunge ca o masina sa fie fiabila. Pentru mine nu ajunge sa ma duca de la A la B, ci felul in care ma duce este si mai important.