Voteaza:
11 voturi | 23 comentarii

BMW X1 versus Audi Q3 la proba de urcare în rampă

Un Audi Q3 şi un BMW X1 s-au întrecut la urcarea pe o rampă. Testul a fost organizat de Audi şi a fost efectuat în condiţii identice pentru ambele modele, cu două încercări - una cu ESP-ul activat şi alta cu ESP-ul decuplat.

Comentarii (23)

  • la 18.04.2012, 13:28
    fratilor, ati mai pus clipul asta...
    +4
  • Anonim
    la 18.04.2012, 13:31
    Nu inteleg unde e problema.

    Se stie de mult timp ca sistemul Haldex utilizat de Audi este peste X-drive.

    Faptul ca marketing-ul Bmw se bazeaza pe promovarea X-drive arata ca oamenii neinformati pot fi foarte usor pacaliti.
    0
  • dell
    la 18.04.2012, 13:40
    @ionele - cred ca difera modelele. aici e q3 vs. x1 si nu q5 vs.x3.
    +18
  • RAZVAN
    la 18.04.2012, 14:01
    MASINILE AU CELEASI ANVELOPE ?????
    +35
  • Someone
    la 18.04.2012, 14:13
    Toate testele arata ca X-Drive este mai bun, ca tractiune pura in conditii mai grele, si mult mai bun ca dinamica sosea uscata, umeda sau inzapezita.
    Faceti bine si deschideti ochii...se vede de pe luna ca Audi-ul are jante si mai ales cauciucuri mai mari. Rotile BMW-ului sunt prea mici si intra de tot in "groapa".
    Daca ai putin creier vezi ca acest test nu are absolut nicio legatura cu sistemul 4x4 ci doar cu diametrul rotilor.

    P.S.: Da, am condus ambele modele. X1 e mai dinamic, sta mai bine in viraje iar directia ofera infinit mai mult feedback (lucru foarte greu de priceput de copii de 14 ani oricum). Avantajul sau fata de o serie 1 sau 3 consta in faptul ca e mult mai practic pentru mizeriile de drumuri de la noi. Suspenia e mult mai confortabila desi masina ramane sportiva.
    -9
  • la 18.04.2012, 14:24
    mda inca o dovada ca dai o caruta de bani pe o masina si nu poate trece un test de 3 lei...
    -11
  • la 18.04.2012, 14:46
    Anvelopele sunt importante. Ar fi fost bine de precizat tipul anvelopei la fiecare masina.

    Pe de alta parte este in general stiut faptul ca sistemul quattro este superior x-drive-ului de la BMW, deci nu vad de ce comparatia ar fi eronata.

    P.S.: La testul anterior (q5 vs x3) s-a dovedit la acel moment ca comparatia a fost "blat".
    +15
  • TIKA
    la 18.04.2012, 15:12
    Mama ce destept este acest edi!!Eu il propun presedinte ce ziceti!E la fel de destept ca si alegatorii de bas!!
    +4
  • ian
    la 18.04.2012, 15:28
    ...diferenta dintre cele doua consta doar intr-un aspect....adica audi e oribila ca design fata de bmw...in rest diferentele sunt aproape insesizabile..
    -2
  • TIKA
    la 18.04.2012, 15:37
    As avea o propunere nu putem exporta desteptaciunea asta din rromanica!!"Prea multi destepti si altii e prosti!"
    +4
  • Natsboy
    la 18.04.2012, 16:04
    Someone : Anvergura cauciucului este IDENTICA ! Inacearca sa nu mai compari un sistem 4X4 electronic cu unul Mecanic !
    +1
  • Mihnea
    la 18.04.2012, 16:07
    Uitati-va ce senzatie de ieftin inspira Bmw-ul. La design nu mai vorbesc, alaturi de seria 1 si seria 5 GT rar mi-a fost dat sa vad niste dulapuri mai inestetice!
    -2
  • szx
    la 18.04.2012, 17:06
    culmea ar fi fost sa fie mai bun bmw la un test facut de audi :)
    +10
  • la 18.04.2012, 17:53
    Nu vreau sa iau apararea BMW-ului, insa rotile sunt mai mici in diametru la BMW, X1 din fabrica e foarte prost configurat pt teste de acest fel.Chiar si in clipul pe youtube multi critica faptul ca Q3 are rotile mai mari si "musca" mai bine din role.
    Acuma legat de Quattro vs X-drive nu stiu cat de "infinit superior" este quattro.Sunt la fel de multe clipuri pe youtube in care Xdrive trece testul si Quattro pica.Mai ales de la seria 3 in sus.
    Din pacate aceste teste nu sunt transparente, nu se specifica detalii foarte importante.Cu cauciucuri de vara uzate nu trece nici o Lada Niva.
    +6
  • Mircea
    la 18.04.2012, 19:37
    BMW-ul parca are cauciucuri de vara. Oricum...se vede ca soferul de BMW actioneaza intentionat pt a aluneca.
    +5
  • la 18.04.2012, 21:43
    Daca era Dusterul le facea pe ambele :))
    Oricum X1 mi se pare unul dintre cele mai urate modele BMW.
    +12
  • KnowItAll
    la 19.04.2012, 05:24
    Din pacate pentru Audi si BMW cel mai performant sistem 4x4 la ora actuala nu e nici quattro nici X-drive. Sistemul oferit de Acura se numeste SH-AWD (super handling all wheel drive) si e superior atat in conditii de aderenta scazuta cat si din punct de vedere al performantei pure oferite. Testat zi de zi pe o TL SH-AWD. Pentru cei care nu au cultura auto Acura este o subdivizie Honda care vinde masini doar in America de Nord. NSX-ul care soseste in 2014 va oferi un sistem similar doar ca puntea spate va fi propulsata de motorul cu ardere interna iar puntea fata de un sistem electric.
    -9
  • la 19.04.2012, 14:12
    acu... nu contest ca-s muci ambele .. dar

    exista marele "dar"

    se vede destul de simplu ca masina Audi are mult mai multa aderenta decat masina BMW ... iar sistemul 4x4 nu are nici o treaba cu asta, cu sau fara ESP. Se vede foarte clar cum nenea ala ii da la Audi si toate rotile se misca .. iar masina se misca de pe loc ... iar la BMW se misca rotile si masina nu -- aici nu-i nici o diferenta de 4x4, cata vreme ti se invart rotile si nu genereaza forta suficienta pentru a te misca de pe loc inseamna ca ai o problema cu pneurile nu cu sistemul 4x4. Testul este exact asa cum nenea Clarkson a pus pe o pajiste umeda un X6 cu cauciucuri de cursa ... si statea pe loc in timp ce rotile se invartau ca la 40km/h.

    Oricum ar fi "adevarul" este clar ca un film facut de Audi despre BMW va pune Audi intr-o lumina mai buna ... la fel cum filmul facut de BMW a pus audi intr-o lumina "mai palida"
    +10
  • BMW
    la 19.04.2012, 17:31
    Test facut de ruși :))))!!!!!!
    xDrive bate quattro dacă vreți va arat 100 de teste făcute de reviste independente nu de RUȘI .
    +3
  • BMW
    la 19.04.2012, 20:06
    Cum poate sa bată quattro xDrive dacă quattro nici macar nu poate împărți puterea pe punti pana la 100% cum o face BMW .
    La audi e 60/40 cu modificare la necesitate pana la 30/70 si 70/30.
    BMW a găsit o modalitate inteligenta de a transmite puterea pîna la 100/0 si 0/100% adică puterea pe punti variază in dependenta de necesitate .
    Așa ca ar fi mai bine ca niște teste plătite si făcute încă in RUSIA "cea mai necorupta tara din lume" sa nu mai apară pe așa un site prestigios in România.
    +9
  • jan
    la 20.04.2012, 16:33
    Aici zice ca Xdrive este mai bun test realizat de BMW, asta realizat de AUDI audi castiga. http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM
    +1
  • haha
    la 21.04.2012, 13:21
    duster le facea pe amandoua.......hahaha forta dacia !!!
    -
  • BMW
    la 22.04.2012, 07:56
    Vedeti materialul urmator care explica totul.

    Audi aare cea mai frumoasa ISTORIE QUTTRO ,
    BMW E PREZENTUL !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=QrQ765S-FiU&feature=related
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru