- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
AutoExpress testează noua generaţie Kia Cee'd
Jurnaliştii AutoExpress au avut deja ocazia să conducă noua generaţie a modelului Kia Cee'd, expusă în premieră mondială luna trecută la Salonul de la Geneva. Poate hatchback-ul coreean să se bată cu Golf şi Focus?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: AutoExpress testează noua generaţie Kia Cee'd
daca are pretul corespunzator atunci da, va avea succes, daca in schimb o iau pe pustii ridicand de preturi aiurea atunci pot sa si-o pastreze in showroomuri
Spunea ceneva mai sus de ford focus ..e un model care ca facut istorie in istoria auto (si ma refer aici si la ford escort ca carui mostenitor este) ..si nu se poate compara ca prestanta cu KIA ..care e un outsider (cel putin deocamdata).
Asta nu inseamca ca ceed-ul nu e o masina buna, numai nu e deocamdata un brand (si ecest brand se costruieste cu munca si bani in ani buni ...vezi de ex brand-ul Golf !)
Zice tipul "ok, it's not a Ford Focus to drive, it's not even a VW Golf to drive"
In traducere: "bun, nu se conduce ca un Ford Focus, nu se conduce NICI MACAR ca un VW Golf".
La prima generatie de Focus, tinuta de drum si modul in care se conducea erau superioare Golfului (Golf 4, la acea vreme). A fost daca imi aduc bine aminte prima compacta cu multilink.
Au urmat Golf 5 si 6, au aparut si Focus 2 si 3. Tinuta de drum a Focus-ului 2 si 3, desi foarte buna a fost si este inferioara celei a Golf-ului 5 si 6. Nu este numai parerea mea, ci toate testele comparative romanesti si straine o confirma, cu exceptia presei britanice, evident :) Deci hai sa fim corecti, Focus 1 a fost la vremea lui etalonul clasei, dar vremea lui a trecut, nu mai este primul. Este in continuare bun, da, dar sunt altii mai buni acum.
La sfarsit, mentionez ca sunt fanul altor marci decat VW si vreau doar sa fim obiectivi. Altfel, de publicitate mascata sub aparenta obiectivitate jurnalistica, suntem satui. Vezi Jeremy Clarkson cand spunea ca Mondeo este singura masina pe care ar alege-o din clasa medie.
La golf 6 nu an circulat si nici nu m-am uitat la teste.
Dar comparativ golf 5 focus 2 referitor la tinuta de drum este incomparabil mult peste focusul, fiind singura care are suspensie independenta spate la nivelul acestei generatii.
referitor la calitatea materialelor VW nu prea are concurenta la nivelul asta
iar la opel nu as intra in detalii ca si concurenta (aici vorbind despre astra h) care nu a rivalizat cu modelele de mai sus nici la calitate(fiind simila focusulu) nici la tinuta de drum. Aici vorbind de versiunile normale nu cele sport.
Cat despre ceed, despre care este si articolul, are un design care din punctul meu de vedere e in primele 4 ca design la ora actuala, aici intrand golf 6, astra i, alfa giulieta si noul ceed.
Pret va fi sub, sau daca va fi la un pret similar va avea dotare mai buna.