- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Auto Express a pus la încercare economicul Volkswagen XL1
Jurnaliștii britanici de la Auto Express au avut șansa să conducă economicul Volkswagen XL1 chiar în Marea Britanie.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Auto Express a pus la încercare economicul Volkswagen XL1
Anyway, masinuta imi place, design, idee, non-conformism, tehnologie, etc.Dar ca si in cazul lui Volt se fac multe valuri...intr-un pahar cu apa. XL1 ramane la nivel de experiment al carui costuri cu dezvoltarea/cercetarea sunt diminuate de un pret nesim.... (sau cum vreti voi) de mare. Trebuie sa fie bucurosi clientii de XL1, cu banii lor concercul VAG nu saraceste nici macar cu "o marca". De la scaune fixe pana la geamuri manuale...pentru 110.00Eu?...unii ar numi asta un "element for nostalgics" daca nu am sti ca e vorba de diminuarea greutatii. Sau a costurilor de productie? Dar oare cat ar fi cantarit un sistem electric ca procent in peste 100.000Eu?
Una peste alta as dori mai multe masini de tipul asta, indiferent cum se numesc ele si ce blazon poarta.