- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnic
Volkswagen prezintă sistemul său de dezactivare a cilindrilor
Motorul 1.4 TSI din echiparea viitorului Volkswagen Golf va primi un sistem de dezactivare a cilindrilor. Iată cum va funcţiona acesta.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Volkswagen prezintă sistemul său de dezactivare a cilindrilor
exact asa faceai la dacie?...sau cumva scoteai bujia de pe cilindrul aferent?
Dupa ce nu au fost in stare sa faca un 1.4TSI fiabil, acuma mai baga si o tehnologie noua in ele, si va fi si mai ,,fiabil". Nici o masina nu mai este ce a fost. Toate sunt de unica folosinta, ca sa ne manance banii din buzunare. Ca sfat, va recomand o masina cat mai simpla daca este noua, sau o masina inainte de 2005. Numai bine !
Una este pe hartie (premiu), si alta este in realitate.
Normal, ca si eu cand aud de 1.4TSI 180CP (Polo GTI), am o mare admiratie, si apreciez acel motor, insa dupa ce auzi si vezi ca motoarele alea nu tin nici 100.000km fara sa le faci ceva + ca mai mananca si ulei, pana se face rodajul motorului si multe altele.