Voteaza:
1 vot | 13 comentarii

Volkswagen prezintă sistemul său de dezactivare a cilindrilor

Motorul 1.4 TSI din echiparea viitorului Volkswagen Golf va primi un sistem de dezactivare a cilindrilor. Iată cum va funcţiona acesta.

Comentarii (13)

  • TIKA
    la 12.09.2011, 17:00
    Asa faceam la Dacie inainte dezactivam 2 cilindrii, deci tehnologie din 1900 toamna...duster its the best
    -12
  • Vasilica
    la 12.09.2011, 17:13
    Mare scofala trece alea din stanga in dreapta si din dreapta in stanga ce e asa revolutionar merge si la logan asta
    -18
  • la 12.09.2011, 17:52
    @TIKA
    exact asa faceai la dacie?...sau cumva scoteai bujia de pe cilindrul aferent?
    +14
  • gabi
    la 12.09.2011, 18:51
    a little too late a lot less innovative. Din nou VW copiaza de la altii tehnologie. Vezi in ultimele postari in care mercedes a prezentat acest tip acuma o luna si ceva.
    -6
  • Norbert
    la 12.09.2011, 19:18
    Din filmulet eu observ ca supapele cilindrilor din mijloc raman inchise. Foarte bine nu mai exista admisie de combustibil si deci nici evacuare. Ce nu inteleg eu este cum ramane cu compresia din cilindrii respectivi, probabil va exista o supapa speciala prin care se reduce presiunea din cilindrii opriti, altfel ingreuneaza functionarea motorului.
    +6
  • la 12.09.2011, 20:16
    Tehnologia lor de 2 lei... doar AUDI imi mai place, si cateva modele de la VW (Golf 6 R, Touareg V8TDI, etc)...
    Dupa ce nu au fost in stare sa faca un 1.4TSI fiabil, acuma mai baga si o tehnologie noua in ele, si va fi si mai ,,fiabil". Nici o masina nu mai este ce a fost. Toate sunt de unica folosinta, ca sa ne manance banii din buzunare. Ca sfat, va recomand o masina cat mai simpla daca este noua, sau o masina inainte de 2005. Numai bine !
    -4
  • la 13.09.2011, 00:35
    Bravo, Scorpy, incep sa ti se deschida ochii mintii...Poate in cele din urma te tragi mai spre nord de Wolfsburg, stii tu unde...La noi (poporul SAAB) nu se dezactiveaza nimic la motoare, noi ne ducem soarta in spinare cu aceleasi Ecotec-uri, HFV6-uri si JTD-uri, care sunt "praf" , nu-i asa?, desi, paradoxal, exista si specialisti auto care le califica pe unele dintre aceste motoare drept "bijuterii" (mai ales V6 turbo). Orice creatie a VAG va fi foarte originala de acum incolo, cum sa nu, si toate vor avea ca element comun nelipsitul T din capul expresiilor TDI si TFSI, adica, desi se speculeaza intens ca, fara tehnologie turbo, SAAB ar avea motoare cu performante extrem de slabe, nici VAG n-ar fi mai breaza fara TURBOCHARGE, ceea ce inseamna exact doctrina pe care SAAB a indraznit prima s-o transforme in demonstratie de zi cu zi, in public...
    -6
  • la 13.09.2011, 01:30
    saab exagerezi :)
    +4
  • mecan
    la 13.09.2011, 10:09
    "Dupa ce nu au fost in stare sa faca un 1.4TSI fiabil" tu vorbesti serios? motorul ala a fost premiat de nenumarate x !
    +1
  • TIKA
    la 13.09.2011, 10:36
    Nu!!! Gresit...imi facuse nea Titi la strung o inginerie!! Iar in loc de bujie puneai un fel de supape si astfel reduceai consumul.....In bucuresti cand era aglomerat aveam consum de GPL cam 3-4% asta daca dadeam drumu la aer...
    0
  • la 13.09.2011, 15:35
    @mecan: cand eu marele fan al grupului VAG, care apreciez orice apartine grupului VAG si stiu cam tot ce este pe acolo, zic acest lucru, asa este =)).
    Una este pe hartie (premiu), si alta este in realitate.
    Normal, ca si eu cand aud de 1.4TSI 180CP (Polo GTI), am o mare admiratie, si apreciez acel motor, insa dupa ce auzi si vezi ca motoarele alea nu tin nici 100.000km fara sa le faci ceva + ca mai mananca si ulei, pana se face rodajul motorului si multe altele.
    0
  • mecan
    la 13.09.2011, 18:29
    "ca mai mananca si ulei, pana se face rodajul motorului si multe altele." prin asta ai dovedit ca esti un bun cunoscator in ale macanicii! bafta! mi-ar fi rusine ca fan al vreunei marci din grup sa sustin tampeniile tale! cum se face ca pe vwforum sunt destui care au trecut chiar si de 200k fara probelem dar tu ai auzit si ai vazut mai multe? da, sunt si care au probelme insa nu este nici ceva anormal si nici ceva iesit din comun...iar problemele care le au nu au tinut nici macar in 10% din cazuri de partea mecania /motor!
    +3
  • paul
    la 16.09.2011, 10:49
    ma surprinde VAG scorpion cu delaratiile sale, bravo mai baiete.:)
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru