- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnic
Toyota explică principiul de funcționare al unui motor diesel
Te-ai întrebat vreodată cum funcționează un motor diesel și ce îl diferențiază de celelalte? Una dintre cele mai bune explicații vine acum de la Toyota
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Toyota explică principiul de funcționare al unui motor diesel
Uite că japonezii involuează, pledând pentru diesel
De când cu şeful Renault Nissan fugărit, au luat-o şi mai tare pe arătură.
Trist bre, trist
Doamne, iartă-mi indiscreţia şi tentaţia lumească, dar aşa fain no! (că tot am străbătut Ardealul de curând) te simţi la drum întins (pe sute de km) cu dumnezeiescul Diesel…De data asta cu E 270-ele babacului. Un 2.7 i5 CDI de toată bafta. Mă rog, maşina provine din epoca DaimlerChrysler, când nemţii şi-au neglijat oarecum propria lor paradigmă a calităţii (se “vede” după aspectul în ansamblu al interiorului) de dragul promovării intense (mânaţi de impulsuri romanţioase) a homorokancelor pe tărâmul geto-scitic, dar d.p.d.v. tehnic…jos pălăria!
PS. “Trist, bre, trist” să tot stai închis în cuşca ta de interzis legal. Ia-te la trântă cu viaţa ca atare, căci te-au năpădit e-fanteziile mai ceva ca buruienile.