- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnic
Renault explică avantajele mașinilor cu motor amplasat în spate
Noua generație Twingo dispune de tracțiune spate și are motorul amplasat sub portbagaj. Avantajele acestui tip de arhitectură ne sunt prezentate pe scurt de Renault într-un clip interesant.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Renault explică avantajele mașinilor cu motor amplasat în spate
Chestia asta a mai fost discutata pe aici de multe ori.
si nu...nici escamotabil nu-i un termen realist daca asta balbai pe acolo...
plimba ursu' si lasa-ne, haide ! stim,stim esti foarte interesant.
https://www.youtube.com/watch?v=RXaV41zMA60
Si zici ca n-am voie sa-ti sanctionez prostia camuflata intr-un comentariu asa-zis competent si responsabil? Eu zic ca am acest drept.
Orice masina are puncte forte si puncte slabe, insa originalitatea in cazul Twingo are avantaje care depasesc dezavantajele. Filmul o demonstreaza. Balanta asta e cea care conteaza, Restul e palavrageala ieftina.
1.Tranctine fata
2.Propulsie spate
3.Tractiune integrala SAU Tractiune 4x4 (este corect ptr ca implica o punte motoare FATA)
Apoi vine @mmm si ne spune ca 600 e pentru fetite :)) iar Mini e plina de basini =)) Si daca masina asta are o supermanevrabilitate atat de buna, de ce a trebuit sa se ajunga la a treia generatie pentru ca Renault sa-i puna motorul in spate? Pentru ca Renault stie care e treaba cu supermanevrabilitatea. Ca doar e Renault.
Dar e ok, e doar parerea ta. Pe bune.
E o masina care arata interesant si este foarte manevrabila cu o tenta sportiva. In rest... un Smart mai ieftin.