- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnic
Geamul lateral, transformat în tabletă PC de Toyota
Toyota şi Interaction Institute of Design din Copenhaga au dezvoltat un prototip de geam lateral interactiv care i-ar ajuta pe copii într-un mod constructiv să îşi petreacă timpul în maşină.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Geamul lateral, transformat în tabletă PC de Toyota
Dupa ani de zile de stat intors spre dreapta sau spre stanga, copii se vor dezvolta cum nu se poate mai bine. Clienti siguri pentru chiropractors! In plus, vor fi foarte cuminti, odihniti si binedispusi dupa ce vor petrece ore in sir concentrati la porcariile de pe geam in timp ce peisajul se deruleaza pe fundal.
Deasemeni si soferul va fi foarte incantat de faptul ca ceva se misca mereu pe geam de cate ori verifica unghiul mort. In fractiunea aia de secunda o sa poata distinge sigur daca e doar jocul copilului sau un automobil/biciclist/ motociclist.
Ca intotdeauna, nu pot decat sa zambesc. la ideile japoneze cand vin din ograda proprie.
'Cineva' zicea la un moment dat k masinile Toyota sunt plictisitiare.....si de ce sa mai murdaresti geamu cand poti folosi ipad-ul personal.....
ceea ce este interesant este ca tehnologia exista deja ... doar ca nu are nimeni interesul de a o pune in practica . . . "proffit margins" este singurul lucru pus in practica in industria auto din pacate :)