- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnic
Cum va arăta parbrizul anului 2020?
În 2020, parbrizul nu va fi doar stratul din sticlă care ne apără de vânt, ci va lua locul monitoarelor şi ceasurilor de bord. Autoglass ne prezintă o posibilă idee a parbrizului viitorului.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum va arăta parbrizul anului 2020?
serios vorbind acum.. treaba asta este posibila AZI, ACUM - siprobabil costa mai putin decat un "navi" de audi/bemve/mertzan ... doar ca.. cine sa le faca si cui sa foloseasca masinile astea... doar nu noua, ca noi iubim sa lovim pietoni si sa nu stim pe ce strada ne aflam :)
In al doilea rand nu cred ca ar fi sigur pentru trafic din moment ce afiseaza atatea informatii (pub, benzinarie etc) pentru simplul fapt ca iti distrage atentia de la drum. Ochiul uman este cea mai buna camera de luat vederi deoarece face focus pe un anumit obiect intro fractiune de secunda dar in schimb nu mai observam nimic altceva in afara de obiectul luat in vizor.
Este o idee buna in ceea ce priveste avertizarile.
Oricum mai este mult pana acolo...
Bafta!
Park asist,brake asist,lane asist,soft close,parbrizul asta,camera pentru marsarier si imi inchipui ce mai urmeaza...Pe scurt masini pentru "handicapati".Decat sa mearga cu o astfel de masina cu atatea sisteme,mai bine ar lua un autobuz.Sincer,asta nu se mai numeste condus!Tehnologia o sa ne prosteasca si o sa ne lase fara aptitudinile elementare.
acele sisteme de asistenta nu fac altceva decat sa preia controlul vehicolului din bratele soferului uman (sub pretextul safety-ului)
dar un cpu nu are capacitatea de a analiza gandurile si situatiile concrete cu toti sensorii existenti. poate un server cat o camera ar putea extrapola real-time zecile sau sutele de pontetiale rezultante din urma multor corectii. si nici ala nu cred, caci ar insemna ca este A.I.
deci, sub pretextul unui calculator care iti ia din mana controlul se va tehnologiza totul care sa fie la indemana altuia, care controleaza sistemul.
si ca o aplicatie non-paranoica este cea a politiei care opreste hotul de masini si nu il vaneaza pt 3 ore si zeci de masini distruse. eventual chiar il blocheaza in masina si il dirieaza la sectia de politiei direct.
dar altfel e viitorul unde masele vor fi precum turma de oite.
@geo. distrage atentia? mai mult decat toate gadgeturile respective care sunt montate acum in masina in nustu cate locatii???????
vorbesti povesti. toata atentia e directionata spre spatiul vitrat si chiar daca te uiti la navigatie tot percepi cu vederea periferica un obstacol fata de cazul cand cobori privirea in bord (la navigatiile stock) sau la AC, sa ii resetezi valorile, sau muzica (chiar si cu comenzi pe volan, tre sa vezi ce selectezi, cand vrei nu stiu ce recventa sau melodia "x")
ideea este frumoasa, chiar ar fi interesant un asa parbriz