- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnic
Cum se completează lichidul de parbriz la noul Renault Twingo
Jurnaliştii publicaţiei Autoforum din Cehia au vrut să demonstreze cât de dificil se înlocuieşte bateria şi se completează lichidul de parbriz în cazul noului Renault Twingo.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum se completează lichidul de parbriz la noul Renault Twingo
Inginer2: Stiu ce facem! Renuntam la balamalele capotei!
Inginer1: Genial!!!
Pfff, tipic Renault. Stiti cum se schimba un bec de far la Mengane 2 ?
Printr-un capacel din contra-aripa. WTF!!
1. Sistemul de deschidere/inchidere al capotei este cel putin ciudat.
2. Pozitionarea rezervorului si accesul la el este dubios de dificil (dar sa nu uitam cum se schimba becurile la megane)
3. Jurnalistul este un pic rauvoitor si exagereaza gratuit: numai un idiot ar pune lichid din fata, cad poti sa faci operatiunea din lateral...
In loc de concluzii... designul este teribil dar si jurnalistul este de 2 lei....
PS: Nu doar la Renault-uri iti rogi moartea sa schimbi un bec, si la Astra-urile H trebuie sa faci dus dupa ce te umpli de jeg pana la cot, schimband un bec prin usita aia din carenajul de plastic al rotilor.
Bine, recomandat cica e sa dai roata jos, sa ai acces, numai ca ajungi undeva la 30 - 40 de minute sa schimbi un bec :)
Parca era si un test comparativ facut de cei de la Fifth Gear in care comparau schimbatul becului la un Golf 5 si parca un Megane :)
Acelasi sistem e folosit pe Smart ForTwo inca de la aparitia modelului, asa ca frantzujii de la Reno' n-au facut altceva decat sa-i copieze pe frantzujii de la Smart.
NU-i de mirare ca Mercedes nu si-a pus steaua pe fierul de calcat...
Noroc bun.