- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Sfaturi utile
Sfaturi pentru cei care merg cu 300 km/h pe Autobahn
Autostrazile germane pe care nu se aplica restrictii de viteza sunt o tentatie pentru toti vitezomanii. O viteza de 300 de km/h pe Autobahn este insa doar pentru cei experimentati.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Sfaturi pentru cei care merg cu 300 km/h pe Autobahn
Conduceti prudent oriunde v-ati afla si sa auzim de bine!
Pentru mine bahn-urile din Germania sunt cele mai bune drumuri. Poate ma insel si ma corecteaza cineva! Asa o sa am o noua destinatie. Ce ziceti de nemtii care fac turism din drumurile lor? Cred ca asta ar trebui sa facem noi in primul rand: drumuri la fel de bune ca ale nemtilor!
Voi cum credeti ei degeaba au scos limita ???
Eu am mers de la BERLIN la MUNCHEN si apoi STUTTGART si vreau sa va zic cum merg ei cu 300km/h nu am vazut un Accident .
pe cand prin RO am mers de la ORADEA la IASI cu 70Km/h si am vazut 4 accidente.
Eu la 220Km/h pe A8 BAHN ma simteam mai in siguranta decat prin RO cu 70Km/h si drumuri gaurite , carute , betivi, si prosti la volan.
Sa fim seriosi... cine merge cu 300km/h pe acele bahn-uri cu 2 benzi pe sens ? Fara limita de viteza sunt cele care au 3 sau chiar 4 benzi pe sens nu astea cu 2 ! Se baga romanul nostru cu tir-ul in depasire si daca vii cu 300 km/h din spate deja te apuci de rugaciune pana franezi !
Am fost in Germania si m-am convins personal de povestile auzite de la unul si de la altul. Nu se merge fratilor numai cu 200 - 300 km/h.
Intr-adevar poate observa civilizatia din trafic si un orb sau un surd: nu se calxoneaza si "nu prea" se dau flash-uri !
Oricum tot starda ramane indiferent de compozitia asfaltului si accidente tot vor fi !
Conduceti prudent!
La noi rar vezi asa ceva....de autostrazi la noi ...ce sa mai vorbim.
Vad asa ca romanii cand se plictisesc au chef de discutii in contradictoriu, nu se simt bine pana nu ofenseaza pe cineva!
Intr-adevar sunt sectoare din bahn-uri care se lucreaza la ele, insa nu afirmatia ta " multe sunt intr-o stare precara" este exagerata!
In opinia mea (si imi permit sa o spun) si a altora, sunt cele mai bune din Europa - am trecut si prin Ungaria si Austria !
Alta afirmatie "pierdere de timp"... prietene, pt mine nu a fost asa pt ca am vazut ce inseamna civilizatie, respect,omenie in trafic! A fost o experienta unica! Am vazut o alta lume s la volan si pe strada!
Dar daca tu nu ai vazut decat A1 si A2 din Romania nu avem pretentii sa ne spui cum arata bahn-urile din Germania!
Hai sa nu ne mai raportam la cei 30% care sunt cum sunt . Cred ca suntem mai importanti noi ceilalti.
UNDE SE REPARA SE REPARA , si se ingusteaza Bahn-ul si se circula cu 80 -100km/h .
Dar unde nu se repara si sunt zone periculoase sau apropiere de orase se circula de la 100-130km/h.
IN REST E UNLIMITED.
Si ma mir cum de ar fi drumurile nemtilor proaste daca se permite o viteza de 300km/h ???
Eu vreau sa scrie cine si pe ce BAHN-uri a mers chiar mii interesant macar are idee cineva de germania sau nu, multi numai din youtube au vazut bahn-urile nemtilor.
Eu va rog cine nu a fost in germany nu fyteti capu.
si ce va pot spune, din ce mi-au spus ei, si din proprie experienta, e ca situatia s-a schimbat extrem de mult...autostrazile, cel putin in vest, sunt din ce in ce mai proaste...normal ca nu se compara cu romania, dar nici cu olanda de exemplu...
olandezii au cam cele mai bune autostrazi din cate am vazut...dar nici aici nu se poate compara situatia cu germania, pentru ca olanda e o tara muuuult mai mica decat germania, mai mica chiar si decat belgia...si in consecinta autostrazile sunt mult mai usor de intretinut...problema cu olanda e ca viteza e limitata la 120...
limitarile astea sunt facute si din cauza distantelor scurte...in austria, belgia, olanda, elvetia, ajungi imediat de la A la B, de ex de la amsterdam la eindhoven sau rotterdam, si mergand cu 120, pe cand in germania, daca pleci de la düsseldorf si mergi spre berlin, sau de la hamburg la nürnberg ai vreo 8-900 de km...de aici si zonele unde se poate merge nelimitat
in vestul germaniei lumea e destul suparata, pentru ca s-au pompat foarte multi bani in landurile din est, care au autostrazi superbe, la ultimele standarde de siguranta, cu 3 si chiar 4 benzi pe sens (traversati germania de la vest spre est, spre dresden, pe a7 si veti vedea despre ce este vorba)
pe langa faptul ca autostrazile din est sunt mult mai noi si cu mai multe benzi, sunt si mult mai putin circulate...un coleg de la firma, cand a fost in est in interes de serviciu, a mers constant cu 220-240 vreo 120 de km, intalnind foarte putine masini (bine, era si sambata)...dar oricum, o asemenea viteza pentru atatia kilometri e imposibil de realizat pe autostrazile din vest...poate doar noaptea...
in Nordrhein-Westfalen, mai ales in bazinul Ruhrului (Ruhrgebiet), mai toate autostrazile sunt in lucru...de ex, eu merg zilnic pe A40, la care se lucreaza de un an si ceva, si se va mai lucra inca vreo 2 ani...toti critica treaba asta, pentru ca lucrul si extinderea de la 2 la 3 benzi trebuia inceputa acum 10-15 ani, cand erau mai putine masini, nu acum, cand A40 e circulata de peste 100.000 de masini zilnic...si astfel de exemple sunt multe...
de aceea practic nu se poate merge cu peste 200, decat in weekend...in timpul saptamanii e aproape imposibil...poate doar pentru 2 minute, ca apoi trebuie sa franezi...
si daca stai mai multi timp in germania, realizezi ca si pe aici sunt soferi si soferi...sunt unii care, cum zicea cineva mai sus, din prea mult respect, de fapt lipsa de respect, iti taie fata cand vii cu viteza (mai grav e ca sunt si tiristi care fac asta, si chiar pe autostrazi cu 2 benzi pe sens, unde nu au voie sa depaseasca)
mai sunt unii care tot asa, abuzand de bunavointa celorlalti soferi, se tarasc pe banda de fuga si nu se repliaza dupa ce au depasit, si asa tin pe altii in spate si se formeaza staurile...si sunt destui care isi pierd rabdarea, si depasesc pe dreapta...
nu e situatia asa de roza nici in germania, cum cred unii...dupa ce stai ceva timp pe aici, iti dai seama ca sunt si aici multe probleme...clar, nu se compara cu romania, dar sa nu credeti ca e raiul autostrazilor pe pamant...
daca vreti o experienta placuta pe autostrazi si vreti sa nu va intoarceti frustrati in acasa, mergeti in est, si eventual dati o fuga pana la nürburgring, pe nordschleife...
numai bine si feriti-va de accidente
Cele din Olanda sunt chiar bune dar si in Olanda ,am fost saptamana asta, am stat la blocaje de mi.a venit rau. In Olanda soferii sunt mai educati iar banda de viteza este mai mereu libera. Ei bine in germania nu exista asa ceva. Mergeti voi la ora 8 dimineata sa vedeti navetistii. Se merge destul de haotic si uimitor in multe cazuri banda de viteza merge mai incet decat cea din mijloc pentru ca e vreun bou care sta pe ea si franeaza ca prostul. Si uite asa se fac blocaje.
Pentru xsvenx poate facem o seara de romani la un moment dat pe aici.
Daca in FRANTA sunt mai bune autostrazile ca in GERMANY apoi cred ca voi nu aveti idee de autostrazi.
Eu am mers cu autocarul de la BERLIN la MUNCHEN si MUNCHEN - STUTTGART , Apoi cu un MERCEDES-BENZ cumparat din STUTTGART la MUNCHEN si MUNCHEN SALZBURG si vreau sa zic ca autostrazile sunt foarte bune, chiar nici nu pot sa compar GERMANIA cate autostrazi are si cat de bune sunt cu FRANTA.
Am fost in FRANTA in STRASBOURG e aproape de Stuttgart 200km si in STRASBOURG DRUMURI ca in ROMANIA prin IASI sau GALATI.
la 200km/h cat am mers prin Germania drumul era foarte bun vibratii foarte mici inseamna ca e bun drumul nu ?
Corect se repara foarte mult se ingusteaza bahn-ul dar unde nu se repara e super sosea neteda de 5 stele.
Apropo pe A8AUTOBAHN se fac reparatii .
Din cate am vazut eu va avea peste 10 benzi.
Si nu putem sa comparam GERMANY care are cea mai puternica ECONOMIE EUROPEANA cu FRANTA sau ITALIA sau BELGIA.
IN GERMANIA NU SE PLATESC BAHN-urile nu ca sunt RELE DRUMURILE ci lor nu le trebuie bani.
si in RO se plateste ROVINETA dar niste drumuri de 2 lei , asta nu inseamna ca sunt mai bune ca in GERMANY daca in ro se platest.
GERMANIA e unica tara in lume unde nu e limita si bahn-urile nu se platesc , si conform statisticii mondiale avea cea mai puternica ECONOMIE IN 2008 la NIVEL GLOBAL.
Si iar gramezi de comentatori inapoiati.
ce e avut germania nr.1 a fost exportul, (dar exportul nu este echivalent cu toata economia prietene)...dar si la export, anul asta va fi depasita de china, daca nu a fost de fapt depasita chiar si anul trecut...bine, nu se poate compara, ca germania are vreo 82 de milioane de locuitori, china peste un miliard...
avand in vedere autostrazile, e adevarat ca, daca raportam la marimea tarii si la numarul de masini, nu prea mai ai ce comenta fata de autostrazile germane, pentru ca sunt intretinute, avand in vedere numarul imens de kilometri de autostrada...
dar ca sa revenim la subiectul topicului, viteza, 300 pe autobahn e de cele mai multe ori doar un vis...si de fapt titlul e pus prost, ca nu e practic nici un sfat pentru cei care merg cu 300...IDEEA PRINCIPALA E CA NU SE RECOMANDA! decat noaptea, cum zice si pilotul intervievat...
taxa de autostrada nu e, ca la altii, dar nu pentru ca nu le-ar trebui...le trebuie, dar le ajunge DIN TAXA DE AUTOSTRADA PLATITA DE TIRURI...la cate tiruri circula in germania, e de ajuns, nu mai trebuie plateasca si pkw-urile...
Mihai, cum ai facut tu 1300 de km in 8 ore?! poate doar din Hannover pana la passau...numai de la hannover la passau sunt peste 700 de km...apoi mai ai prin austria vreo 350 si prin ungaria vreo 450, unde viteza e limitata la 120...mie mi se pare cam imposibil...ar insemna o viteza medie de vreo 160 la ora...
ai mers noaptea sau cum? viteze din astea medii se realizeaza la le mans, de catre piloti profesionisti, pe circuit inchis...
si satumare-iasi in 12-14 ore...ma faci sa rad...eu fac din vama de la oradea pana iasi maxim 9 ore...
O ECONOMIE PUTERNICA INSEAMNA EXPORT IMENS .
NU INFLATIE CUM E IN SUA.
IN SUA SE IMPORTA MAI MULT DECAT SE EXPORTA oare de ce ?
PENTRU CA EI NU PRODUC APROAPE NIMIC nu au ce exporta de la masini ca sunt de 2 lei pana la HAINE.
SI EXPORTUL GERMANIEI E DE DOUA ORI MAI MARE CA A JAPONIEI si cu 5procente mai mare ca a CHINEI care este pe LOCUL 2 DUPA NEMTI.
VA DAU LINKUL si uitativa invatati ceva in lumea asta:
linkul de mai jos:
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2078rank.html
la fel si per total! sua si japonia sunt inaintea germaniei, la produs intern brut per total! pe cap de locuitor o fi mai tare germania, dar nici germania la randul ei nu se poate compara cu luxemburg, norvegia, elvetia, austria la pib/locuitor...si nici cu anglia de fapt!
e ok ca iti place germania, dar iti spun din proprie experienta, criza se resimte din plin si in germania, stai linistit, thyssenkrupp, siemens, si alte firme concerne dau, sau se pregatesc sa dea oameni afara pe banda rulanda, cu miile...de la inceputul anului toate firmele mari trimit angajatii acasa in somaj tehnic...
si iti reamintesc ca bancile germane au cuparat creditele pentru locuinte de la bancile americane, de aia era sa dea westLB faliment, daca nu intervenea statul...
e ca peste tot in lume, criza se simte si in germania, si inca tare...si va si si mai rau, sa vedeti anul viitor prin de prin martie...
de ce? foarte sinplu, cind am nevasta si copilul in masina, cind ploua, cind este circulatie "infernala" si toti merg cu 100-130, ca sa nu mai vb. cind stai in STAU, chiar si pe 5-6 benzi,...
dar cind sint singur, este uscat si liber, imi fac de cap, riscul este minim!
si daca ai masina, ajungi in 3 minute la aceasta viteza, trebuie sa ai grija numai de "fraieri" care ies cu 150 de pe banda de mijlos sa aiba loc sa depaseasca alt "prost" care merge cu 120 poe dreapta,...
problema cu cei care merg cu 180-200 pe stinga si se cred mari si tari a fost deja discutata!
deci, drum liber si uscat si BRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
BAFTA
de ce? foarte sinplu, cind am nevasta si copilul in masina, cind ploua, cind este circulatie "infernala" si toti merg cu 100-130, ca sa nu mai vb. cind stai in STAU, chiar si pe 5-6 benzi,...
dar cind sint singur, este uscat si liber, imi fac de cap, riscul este minim!
si daca ai masina, ajungi in 3 minute la aceasta viteza, trebuie sa ai grija numai de "fraieri" care ies cu 150 de pe banda de mijlos sa aiba loc sa depaseasca alt "prost" care merge cu 120 poe dreapta,...
problema cu cei care merg cu 180-200 pe stinga si se cred mari si tari a fost deja discutata!
deci, drum liber si uscat si BRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
BAFTA
Ce nu a specificat nimeni despre Olanda: toate autostrazile sunt luminate,si cele mai bune,pararea mea.