- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Sfaturi utile
Diferenţele dintre anvelopele de iarnă şi cele de vară
Yokohama ne prezintă, într-un film de patru minute, diferenţele evidente la frânare şi viraje între pneurile de iarnă şi cele de vară.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Diferenţele dintre anvelopele de iarnă şi cele de vară
In video de mai sus presupun ca pneurile de vara erau noi... si totusi... unde mai pui ca in viata reala cei care nu vor sa si le schimbe iarna se incapatanau din spirit de economie... de unde deduci ca inclusiv la cele de vara faceau economie (cum sa le schimbi daca inca merg)... Deci pe langa faptul ca erau de vara mai erau si uzate bine... Si cand scoti asa ceva pe zapada (sa nu mai zic polei) care e efectul?...
Prea multi dintre noi, pun economia inainte de siguranta. Si cand de dragul economiei ajungi sa-ti indoi o aripa (in cel mai fericit caz)... nu cumva suntem scumpi la tarate si ieftini la faina?...
Nu mentioneaza nimeni care este uzura cauciocelor la temperaturi ridicate?
ori, odata supraincalzite, anvelopele incep sa piarda din aderenta si se si tocesc mult mai repede.
deci, soxstef - raspunsul este nu.
La temperaturi ce depasesc la nivelul asfaltului 7 grade celsius cu plus, cauciucul natural din componenta anvelopelor de iarna, isi pierde proprietatile si se uzeaza .
Cat despre anvelope M+S, adica mud + snow, adica noroi + zapada, am vazut ca sunt atit de vara, cat si de iarna, doar ca in plus, cele de iarna, pe linga M+S, au si steluta de zapada .
Cele de vara, pe linga M+S, au semne care arata ca reduc acvaplanarea sau nivelul zgomotului produs la nivelul asfaltului .
M+S, nu inseamna ca sunt anvelope universale, inseamna ca, in cazul anvelopelor de iarna, cu M+S si steluta, sunt stabile pe noroi si zapada, iar in cazul M+S de vara, sunt stabile pe ploaie si noroi .
M+S este un standard introdus pentru toate modelele de anvelope, conform caruia, chiar daca anvelopa M+S este de iarna sau de vara, pe linga proprietatile specifice sezonului pentru care este construita, mai are in plus si ... M+S ..., functie si de tipul de urme de pe calea de rulare ...
Daca aveti curiozitatea, pe linga DOT, adica data fabricatiei ( ziua, luna, anul ), scrie si ce materiale intra in compozitia anvelopei, de exemplu cate straturi de material este depus pe flancurile laterale ( taloane ), cate pliuri are cordul metalic, sau cite straturi de pelicula are anvelopa in interior .
Sper ca v-am fost de folos .
tot degeaba daca vw-ul sau bmw-ul e din texas... ''ei stie mai bine'' ''nu le trebe deastea''