Voteaza:
2 voturi | 17 comentarii

BMW ne arată diferenţa dintre anvelopele de iarnă şi cele de vară în zăpadă

BMW ne prezintă diferenţa dintre anvelopele de iarnă şi anvelopele de vară în condiţii de zăpadă cu două exemplare identice X3. Iată rezultatul!

Comentarii (17)

  • mda
    la 26.11.2010, 13:13
    ma scuzati?
    dar DAHHHH
    -
  • ...
    la 26.11.2010, 13:38
    ....
    trebuiau sa-si face ei reclama la noul X3
    dc nu au folosit un X5 care s-ar putea sa ajunga mai des in asemenea situatii .
    -
  • marius
    la 26.11.2010, 15:05
    haha
    aia prima cu plecatul de pe loc e vrajeala :)))
    -
  • edrany
    la 26.11.2010, 15:58
    @marius: E posibil sa ai dreptate..cred ca smecherii ca au dezactivat controlul tractiunii acolo.
    +1
  • dCi
    la 26.11.2010, 16:04
    nu e pe bune
    cauciucurile da iarna e vrajeala pentru prosti.
    -
  • la 26.11.2010, 16:13
    de ce sunteţi cârcotaşi? nu se vede clar pe film? şi când frânează brusc să intre abs-ul...
    4 cauciucuri de iarnă RECOMAND cu multă căldură, pentru siguranţa VOASTRĂ.
    -
  • dany
    la 26.11.2010, 16:41
    ...nu cred ca au trucat... doar au pus accentl pe ce doreau... ei nu castiga nimic din pneuri...dar a obliga pe cineva sa puna anvelope de iarna la 1 noiembrie e o ineptie (probabil si producatorii de pneuri fac lobby acolo unde "trebuie")... ganditi-va cat de cald a fost in a doua jumatate a lui noiembrie si se stie ca aceste pneuri sunt cu adevarat eficiente doar de la 7 grade in jos...
    -
  • la 27.11.2010, 14:02
    ...
    vizavi de filmulet nu comentez nimic caci nu ma intereseaza nici reclama la masina nici la cauciucuri...
    Insa pt toti care zic ca nu au nici o importanta cauciucurile inseamna ca sunt limitati mintali sau nr de circumvolutiuni e 0 spre deloc!!
    -
  • la 28.11.2010, 13:46
    cauciucuri
    este clara diferenta intre cele de iarna si cele de vara. pentru cei care zic ca nu difera, sau ca nu trebuie schimbate, accidente placute:)
    -
  • tractoristu
    la 28.11.2010, 22:07
    @sandman si altii ca el
    mai soferi de duminica, cati dintre voi au condus, fie ele si batranele dacii, pe vremea lu' impuscatu' cu cauciuri de vara si apoi de iarna????
    sulea spataru, nici unu dintre voi. toti sunteti niste putoi, care conduceti acu niste masina rupte prin germania si apoi cumparate de voi. alo, treziti-va mai flacai, a pe vremea cand se facea scoala de soferi pe bune si carnetele nu se luau la Pitesti, invatam sa conducem cu gume de vara pe zapada si pe gheata. asa ca, ja la caruta si puneti mana si invatati sa conduceti si in primul rand sa respectati ceea ce este numita lege.
    -
  • la 29.11.2010, 03:17
    @tractoristul
    ar trebui sa fie ,,inpuscati'' specimenele asemanatoare tie , dar in romania animalele sun ocrotite prin lege
    -
  • adi
    la 29.11.2010, 03:25
    @tractoristu
    din pacate mai exista pe strazi si "meseriasi" ca tine pe sosele care cred ca pot inlocui aderenta cu experienta. pentru cunostiinta ta , cele doua se completeaza nu se inlocuiesc. pe vremea aia putea sa mergi cu batrana ta dacie fara cauciucuri de iarna din varii motive:
    1. nu se gaseau
    2. traficul era ca si inexistent deci nu avea pe cine lovii
    3.poate mai aveai noroc sa nu iti porneasca minunea tehnologica si sa mai scapi cu viata.
    app nu sandman e sofer de duminica ci tu esti cocalar care nu intelege pot sa faci de i-ai face masini ca tot degeaba daca nu ai aderenta. poti sa fi tu expert dar tot in parcare ramai si primavara poti sa te lauzi ca nu ai avut nici un accident pentru ca tu esti "as" nu pentru ca nu ai putut scoate masina din parcarea blocului. mergi cum vrei numai nu omora si pe altii ca de tine.....
    -
  • dan
    la 29.11.2010, 08:57
    pt. cei care zic ca este vrajeala faza cu cauciucurile de iarna inseamna ca nu au condus aceeasi masina cu ambele tipuri de cauciucuri in acelasi anotimp, si aici ma refer la iarna. exista clar o diferenta si asta in favoarea celor de iarna...
    oricum 99% dintre cei care posteaza sunt paraleli cu fenomenul despre care scriu, si asta este valabil pe toate site-le...
    deci iarna puneti cauciucuri de iarna si o sa vedeti diferenta
    -
  • bibi
    la 29.11.2010, 09:27
    pai la tractor nu sunt necesare anvelope de iarna, oricum este diferenta intre anvelopele de iarna si cele de vara, pe zapada abs-ul si esp-ul intre mult mai tarziu, asa ca pt. cei care cred ca sunt teapa, sanius placut la prima zapada
    -
  • la 29.11.2010, 14:57
    @tractoristu
    Ma nebunule, din cauza ta sunt atatea tamponari iarna.

    "Experti" ca tine vad zi de zi iarna prin santuri sau blocati prin parcari.

    Am facut si eu o data greseala sa plec cu cauciucuri de iarna la drum lung.

    Slava Domnului ca nu am lovit pe nimeni, mai ales ca era zapada pe drum si masina mergea de ziceai ca e sanie cu zurgalai.

    Lasati-va de "job-ul" asta, ca puneti in pericol atat vietile voastre cat mai ales vietile celorlalti.

    Toate cele bune
    -
  • Codrin
    la 29.11.2010, 19:10
    Pragul de sus
    Romanu pana nu da el cu capul de pragul de sus nu crede in nimic. O tara de caposi in care nu stim decat sa carcotim si sa furam. (macar de-am "fura" experienta de la altii). Astia de la "Transporturi" nu fac decat sa fure taxe si sa ii ia prin surprindere orice eveniment meteo da nici romanu sa-si puna ce trebuie la masina - noi mai bine blocam strazile si ne rupem gatul cu anvelope de vara ca suntm mai smecheri - facem economie ca noi ii dam lectii la condus - suntem o natie de campioni mondiali in raliuri, formula 1, chiar si fotbal.... numa campioni suntem - dar nu in sensul bun. Partea proasta e ca mergem pe aceleasi drumuri cu totii...
    -
  • mars
    la 02.12.2010, 14:12
    Este foarte simplu......pe vremuri anvelopele erau doar de un singur tip si anume Mixte .nu existau de iarna sau vara dar nici masinile nu aveau aceleasi performante ca in ziua de astazi , pe vremuri viteza maxima era undeva la 80 maxxxxx 100 ori acuma viteza folosita de soferi este minim 100 pe drumuri nationale si urca spre 150-180 depinde de sofer. Diferenta intre anvelopele de iarna /vara este: cele de iarna sunt moi intra unghia in ele ca in cascaval asfel cu cat temperatura scade cauciucurile se intaresc mai tare ( si bine inteles are alte tipuri de striatii, canaluri pt eliminarea zapezii etc) . Cele de vara in special cele de viteza in special ZR sunt foarte dure gen "plstic". Eu am masina buna si destul de noua cu multe tehnologi (Audi a4), anvelope am de ambele tipuri si nu pot sa spun ca diferenta este de la cer la pamant cel putin pe gheata /zapada. Anul trecut la inceputul lui dec aveam anvelope de 17" pe 235 afara se formase polei am franat brusc din cauza unui idiot in fata a intrat esp si abs ul dar degeaba masina mergea ca sania si era sa intru in idiot, am virat foarte putin in stanga deoarece era liber pe contrasens si canci m-am intors la peste 90 grade.....m am speriat ce sa zic ma faceam praf daca venea vre-o masina. In schimb cu cele de iarna am testat in plina iarna pe zapada la greu/polei ..........frane bruscate la viteze de 100km/h chiar si peste...... se oprea asa brusc incat ma retinea centura de siguranta. viraje luate stans si brusc tot asa pe zapada tot la 100 km , e drept intra esp ul continu cateodata derapa masina dar nu ma intorcea. Bine eu stau in Brasov, poate in BUCUresti constanta timisoara sunt suficiente doar anvelope mixte.
    -
  • daniel
    la 04.01.2016, 11:43
    nu e totul real
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru