Voteaza:
0 voturi | 16 comentarii

Ursus copiaza o reclama Mercedes

Ultimul spot publicitar al producatorului de bere Ursus seamana izbitor cu ideea si textul unei reclame internationale Mercedes-Benz.

Comentarii (16)

  • la 09.11.2009, 15:58
    Seamana ce-i drept
    Nu stiu daca a fost copiata sau reclama de la Mercedes a fost doar sursa de insiratie. Motivu biletului acela din carte, apare in amandoua, dar restul spotului nu e chiar la fel.
    Reclama celor de la Ursus a fost inspirata de cea a nemtilor, si cam atat.. Bine, a fost putin cam prea "inspirata", dar noroc ca promoveaza doua produse diferite :)
    -
  • la 09.11.2009, 16:01
    mda...
    lipsa de inspiratie serioasa din partea celor de la Ursus....
    -
  • VladP
    la 09.11.2009, 16:50
    nici o treaba
    voi nu prea aveti treaba cu publicitatea... si se vede... nu e nici o legatura intre spoturi... daca cineva a mai folosit motivul visului, asta nu insemna ca nu mai are voie nimeni niciodata sa-l abordeze... e ca si cum ai spune eu am masina rosie, cine o mai are la fel ma copiaza... e absurd... sau asta era o publicitate fain ascunsa si nu m-am prins eu :p
    -
  • mircea
    la 09.11.2009, 16:57
    @VladP
    Intra pe linkul spre blogul lui George Hari Popescu si vei vedea ce spun specialistii in publicitate despre asta. Text identic? Titlu de spot identic? Imagini identice? Idee identica?

    Come on, man...
    -
  • VladP
    la 09.11.2009, 17:31
    da de unde? si cine e Hari in publicitate?
    Da, am uitat ca e plina tara asta de specialisti, de cand ma rog e Goerge Hari popescu specialist in publicitate? Spoturile nu sunt identice, nici macar nu sunt la acelasi gen de produs! E aceeasi tema abordata in acelasi stil, asta nu insemna ca spotul Ursus copiaza ceva saun invers. Nici o legatura!
    -
  • VladP
    la 09.11.2009, 17:46
    in completare
    Din pacate traim in Romania, asta am uitat. E mai important aici sa ne muscam de fund si sa facem circ in industrie, cand vine in schimb vorba sa facem e mai greu. Cine ia premii in publicitate nu se baga in discutii inutile, ceilalti in schimb sunt experti in criticat... si cam atat....
    -
  • expertul in critica
    la 09.11.2009, 18:14
    voi sunteti lilieci?
    e clar ca seamana intre ele, asta nu insemna ca trebuie sa injuram pe cineva. oricum parerea noastra nu conteaza ...
    spotul tot se difuzeaza :D
    -
  • VladP
    la 09.11.2009, 18:26
    nu se copiaza
    e vorba de produse premium, Mercedes, Ursus (e pozitionat premium la noi, desi nu inteleg de ce). Ating aceleasi corzi in acelasi fel, dar nu inseamna ca se copiaza! Viziuni comunce, bla, bla, bla...
    -
  • la 09.11.2009, 20:39
    ha ha ha
    chinezarie romaneasca..........
    -
  • la 10.11.2009, 13:00
    corect
    din prima vreau si eu sa zic ca un tip cu blog e pe jumatate ratat... deci vorba lui vladp, cine pana mea mai e si lugubrul ala de george hari popescu??? daca e sa-l crezi pe google, un ratat ilustru :) in concluzie, reclamele seamana, mai mult ca sigur cei cu ursusul au fost inspirati de reclama la mercedes, dar asta se intampla peste tot in lume... iar papagalii care sar cu gura ca s-a furat, ciocu' mic fraierilor, se numeste reinterpretare, nu furt, reclamanti comunisti cu basca ce sunteti!
    -
  • SODA
    la 10.11.2009, 13:19
    vlad si restul ca tine: gura mai mica..
    e asemanare mare ce mai te agiti atat??? vladp?? ai participat la facerea lui? lucrazi la agentia respectiva de te agiti atat?
    1 biletul 2 cartea 3 tipologia tipului 3 costumul!! 4 mersul aiurea in noapte 5 tehnica de executie a imaginii 5 faptul ca actorul nu spune nimc, nu vorbeste 6 revelatia de la sfarsitul spotului ..gasirea locului sau aparitia masinii etc etc etc..... esti penibil prietene // macar asta daca 'facem' o furaciune..apoi stam low si nu maicomentam macar din bun simt. :))

    Intrebare: in spotul ursus tipul sare in apa de pe pod si ramane fara sacou - DE CE CAND IESE ARE SACOUL PE EL?
    2 CE IDIOT BEA INTR_O BIBLIOTECA O BERICIOAICA? :))) NUMAI UN GHERZOI ROMAN :))

    si da si eu sunt un neavizat si un 'nimeni' in ale advertisingului ce lucrez de cam 5 ani in domeniu pe la Grey worldwide si LeoBurnett :|
    -
  • VladP
    la 10.11.2009, 14:03
    cam da
    am cunoscut destui ca tine :) care s-au perindat prin toate agentiile cativa ani... asta nu certifica ca esti ce trebuie... nu am nici o treaba cu agentia care a facut spotul ci doar cu oamenii care vorbesc aiurea.
    -
  • SODA
    la 10.11.2009, 14:47
    uat da fac?
    dude - e normal ca in domeniul asta in.. 5 ani sa schimbi macar 2 agentii pt ca daca nu reusesti sa faci asta ori esti prostanc ori nu esti bun deci nu esti cautat - intrebare retorica: tu in ce categ te regasesti? :)) se numeste evolutie dude.
    -
  • VladP
    la 10.11.2009, 14:54
    exact ce banuiam
    merci, m-am lamurit ce fel de gen esti, evolutie fericita! dude sau cum zici tu. grow up!
    -
  • PUC
    la 25.08.2010, 01:01
    Vise vs. Visuri
    Se pare ca a fost stearsa reclama, chiar si de pe youtube. Oricum, daca e vb despre ultima reclama, cea care se termina cu: 'Daca nu visezi, cum poti sa iti transformi 'visele' in realitate', as avea o singura remarca: daca tot fac o reclama, cred ca macar ar fi cazul sa se documenteze si sa nu mai faca astfel de greseli! Visele nu-s tot aia cu visurile!!!
    -
  • PUC
    la 25.08.2010, 01:03
    :))
    Se pare ca n-am nimerit bine. Imi cer scuze :)) Am crezut ca e vb de cea din august 2010 :)
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru