- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Ultimul spot TV Renault este pentru... un motor
Renault a decis să-şi promoveze noul dCi de 130 de cai putere printr-un spot dedicat. Ideea din spatele reclamei e interesantă.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Ultimul spot TV Renault este pentru... un motor
plastice care zdrangane si de proasta calitate...
masini prost asamblate si care in 5 ani se simt ca niste carute...
interioare facute de copii de 5 ani cu greierasi in stalpi, bord si haion..
ce e nou la noul Renault e motorul, calitatea asamblarii ramane aceiasi
noul motor 1.6 dci 130, cu noile injectoare care se schimba la 40.000 de mii si nu la 25.000 ca la 1.5
fabrique en France
"bunatatea" unui motor nu consta doar in raportul cp/cmc. Asta poate face oricine cu mici investitii. "Bunatatea" unui motor consta in fiabilitate, in constructia motorului (daca e facut "nemteste" sau ins til reno, de iti ia 3 ore sa schimbi un cacat de piesa), de elasticitatea motorului, silentiozitate, rafinament, vibratii, emisii etc.
Ca vine un taran cu clio symbol si zice uga uga e cel mai bun iar taranii cu logan by renault il aproba, nu inseamna nimic.
Lasa ca vin cei de la VW cu super motorul lor 2.0 TDI lacre injectoarele si turbina intra la categoria consumabilelor.
In fine, pana acum vreo 2 ani, Volkswagen nu s-a apropiat de rafinamentul motoarelor Renault. De depasit nici nu poate fi vorba.