Voteaza:
8 voturi | 7 comentarii

Reclamă - Pledoaria BMW pentru modelele sale second-hand

BMW încurajează şi comerţul cu modelele sale second-hand. Folosind o serie de vase chinezeşti, un scenariu inteligent şi un pilot antrenat, BMW a reuşit să dea naştere unei reclame tensionate, cu final amuzant.

Comentarii (7)

  • la 01.11.2013, 18:33
    Ma intreb cate vase sau spart in timpul filmarilor.....
    Ar fi fost chiar prea de tot sa le fi iesit din prima:))))
    +21
  • la 01.11.2013, 20:38
    nu prea ai de und esa stii cine a condus masina aia

    ... in plus... face computeru nusiste treburi in zilele noastre ;)
    +9
  • la 01.11.2013, 23:52
    Eu imi castig painea din montaje si editare video. Mai mult ca sigur ca s-au tras zeci de duble si tot zeci de vase au fost sparte. Dar astea sunt detalii care acasa nu trebuie sa se vada, sunt detalii "de culise". :)
    +14
  • maserati
    la 02.11.2013, 05:18
    Fanilor Toyota,uitati-va si plangeti!
    +2
  • Marius de la Frankfurt
    la 02.11.2013, 14:40
    desi am VW Golf 6 recunosc ca BMW sunt bune , reusite si merita si ca second Hand...daca este intretinuta...si nu seven Hand....
    +11
  • marius
    la 03.11.2013, 11:56
    nu bmv este problema, ci logica din spatele acestui gen de masina, care presupune tot ce-i mai rau in caracterul unui om, orgoliu, smecherie, nepasare, agresivitate gratuita. omenirea se duce dracului dar noi continuam sa ne cacam pe noi, iar atat vreme cat singura noastra preocupare e ca "a mea e mai tare" suntem sortiti esecului ca civilizatie, iar istoria confirma lucrul acesta. Daca vom intelege vre-o data ca solutia consta mai degraba in coabitare decat in concurenta prosteasca am mai avea o sansa, dar avand in vedere vanzarile bmw si a altor marci similar, tind sa cred ca sansele sunt nule.
    +1
  • @marius
    la 03.11.2013, 18:29
    Foarte lacrimogen, e o mare utopie ce spui, nici randunelele nu traiesc fara competitie, mananca insecte si rame, deci floricele pe campii hai sa le adunam copii, sunt curios care alte marci similare, daca era o reclama la toyota care vinde 100 de milioane pe an nu mai era " esecul civilizatiei si nu era competitie", get the fuck out of here.
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru