- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Reclamă pentru service-ul Renault
Renault caută să îşi promoveze serviciile de service din Europa cu o reclamă amuzantă, dar de impact. Constructorul francez încearcă astfel să risipească miturile privind costurile sale mari de întreţinere.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Reclamă pentru service-ul Renault
Limba romana are multe resurse neexploatate... :)))
Dupa ultimele modificari ale regulamentului european, masina isi pastreaza garantia neatinsa daca reparatiile se fac in service-uri independente.
De aceea reclama nu se concentreaza pe costul reviziei, ci pe cand de profesionisti sunt mecanicii. Ceea ce este adevarat.
Plus ca ei merg pe principiul...totul catre service-ul autorizat....sa ia banii. Era o comparatie facuta de cei de la Fifth Gear intre un Golf V si un Megane si cat de usor se schimba un simplu bec de faza scurta....la Golf....bagi mana, dai jos capacul din spatele farului si ai schimbat becul. La Reanult.....dai jos roata fata, in plasticul de la contra-aripa dai jos un capac, bagi mana....te contorsionezi....dai jos capacul farului....si bajbai dupa bec.....timp total de executie....40 de minute....in comparatie cu 2-3 minute la Golf. Si asta datorita design-ului care se bazeaza pe siguranta de 5 stele. Sau optiunea nr 2 pentru Megane, dupa cum erai indrumat de manualul masinii.....foarte sec si scurt....pentru o asemenea problema....adica un BEC!!!!.....trebuia proprietarul sa recurga la service-ul autorizat....si asta cred ca poate confirma orice proprietar de Megane II, ca despre acest model e vorba, ca doar manuale la masina de a luat-o de noua trebuie sa aiba.
Si asta e doar un exemplu de cum sa tragem pielea de pe proprietar....dupa ce l-am prostit cu masina mai ieftina decat concurenta cu ceva bani....ei bine....diferenta aia de bani ajungi sa o dai inzecit prin service-urile de marca.
Intradevar e o pozitie incomoda dar daca vrei sa iti repari singur ceva la masina nu te astepta sa fie confortabil.
Nu iti ia deloc 40 de minute si nu dai nici o roata jos, aia fac asa din exces de zel ca sa iti mai taxeze putin la timp (pentru ca manopera se plateste la minut).
Cat despre meseriasii renault in romania e vai si-amar. Habar nu au ce fac, nu respecta proceduri stabilite de producatori, nu tin cont de termene iar la capitolul preturi sunt dezastru.
De exemplu, preturile din reprezentantele CT sunt cu 30% mai mari decat cele din Bucuresti de exemplu.