Voteaza:
0 voturi | 6 comentarii

Reclamă pentru service-ul Renault

Renault caută să îşi promoveze serviciile de service din Europa cu o reclamă amuzantă, dar de impact. Constructorul francez încearcă astfel să risipească miturile privind costurile sale mari de întreţinere.

Comentarii (6)

  • edy
    la 30.07.2010, 16:40
    nu e nici un mit, au niste costuri de vorbesti singur dupa o revizie. stiu multe cazuri.
    -
  • Dumitru
    la 30.07.2010, 16:43
    serviciile de service
    Excelent!
    Limba romana are multe resurse neexploatate... :)))
    -
  • Un Priceput
    la 30.07.2010, 16:47
    De ce nu zice Merci Merci Merci ?
    De ce nu zice Merci Merci Merci ca in reclama Citroen? Ce este in capul astora? Ca ai veni intr-un service in care sa iti lasi masina pe mana mecanicilor? Romanul pana nu sta sa ii lege sireturile mecanicului si pana nu ii strecoara 5 lei in buzunar, asa de "o berica" dupa ce ii incheie lucrarea la masina lui, parca nu-i roman. Neincrederea in service se datoreaza ciocanarilor de Dacii.
    -
  • Un Priceput
    la 30.07.2010, 16:55
    Care mit?
    Renault nu vrea sa risipeasca mitul costurilor mari, ci sa il atraga pe client in service-ul de marca.

    Dupa ultimele modificari ale regulamentului european, masina isi pastreaza garantia neatinsa daca reparatiile se fac in service-uri independente.

    De aceea reclama nu se concentreaza pe costul reviziei, ci pe cand de profesionisti sunt mecanicii. Ceea ce este adevarat.
    -
  • Hunter
    la 31.07.2010, 10:20
    Cam "blind-folded" is astia de la Renault....nu de altceva....da mai ales cand uita sa puna la loc anumite piese....poate nesemnificative....gen tot felul de capacele....surubele....da totusi....din 10 masini....pai le raman cateva piese de inca una :)
    Plus ca ei merg pe principiul...totul catre service-ul autorizat....sa ia banii. Era o comparatie facuta de cei de la Fifth Gear intre un Golf V si un Megane si cat de usor se schimba un simplu bec de faza scurta....la Golf....bagi mana, dai jos capacul din spatele farului si ai schimbat becul. La Reanult.....dai jos roata fata, in plasticul de la contra-aripa dai jos un capac, bagi mana....te contorsionezi....dai jos capacul farului....si bajbai dupa bec.....timp total de executie....40 de minute....in comparatie cu 2-3 minute la Golf. Si asta datorita design-ului care se bazeaza pe siguranta de 5 stele. Sau optiunea nr 2 pentru Megane, dupa cum erai indrumat de manualul masinii.....foarte sec si scurt....pentru o asemenea problema....adica un BEC!!!!.....trebuia proprietarul sa recurga la service-ul autorizat....si asta cred ca poate confirma orice proprietar de Megane II, ca despre acest model e vorba, ca doar manuale la masina de a luat-o de noua trebuie sa aiba.
    Si asta e doar un exemplu de cum sa tragem pielea de pe proprietar....dupa ce l-am prostit cu masina mai ieftina decat concurenta cu ceva bani....ei bine....diferenta aia de bani ajungi sa o dai inzecit prin service-urile de marca.
    -
  • Napster
    la 04.08.2010, 11:32
    Hunter iti spun din proprie experienta ca becul la M2 il schimb in maxim 5 minute.

    Intradevar e o pozitie incomoda dar daca vrei sa iti repari singur ceva la masina nu te astepta sa fie confortabil.


    Nu iti ia deloc 40 de minute si nu dai nici o roata jos, aia fac asa din exces de zel ca sa iti mai taxeze putin la timp (pentru ca manopera se plateste la minut).

    Cat despre meseriasii renault in romania e vai si-amar. Habar nu au ce fac, nu respecta proceduri stabilite de producatori, nu tin cont de termene iar la capitolul preturi sunt dezastru.


    De exemplu, preturile din reprezentantele CT sunt cu 30% mai mari decat cele din Bucuresti de exemplu.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru