Voteaza:
0 voturi | 3 comentarii

Primul spot publicitar pentru Skoda Citigo pune accent pe siguranţă

Cât de mult contează siguranţa pentru şoferii tineri? Skoda pune în balanţă în prima reclamă pentru Citigo viziunea tinerilor şi nevoia de siguranţă auto.

Comentarii (3)

  • ian
    la 18.06.2012, 15:05
    ..nu vreau sa par filosofic...dar posibilitatile de a muri intr-o masina sunt de la multiplu la infinit...deci,oare nu se mizeaza intr-un mod exagerat pe aceste mijloace de siguranta(care nu vor acoperii decat un foarte mic numar de posibilitati,situatii,cazuri)..nu ca am ce impotriva ...dar se trece cu vedere unele aspecte care ,candva erau cele mai importante...ghiciti-le voi...
    +4
  • ian
    la 18.06.2012, 15:11
    ..inca ceva(asta ..asa sa dati mai multe minusuri)..am un golf 3..are peste 350 000km..si cred ca au cazut airbagurile..nu cred ca se mai deschid..insa motorul la cum se prezinta in curand nu prea cred ca va avea probleme ...la modelele noi e exact invers te-ar tine mijloacele de siguranta teoretic pana pe la...500mii km numai ca-i cade motoru la 100 de mii..deci?mai in gluma mai in serios...toti murim...diferenta e....o chestiune de timp.
    +8
  • Marius
    la 18.06.2012, 20:17
    Naspa siguranta.....
    daca o compara cu siguranta de pe bicicleta s-au scuter da este de 100 mai sigura dar in comparatie cu un golf6 sa nu spun touareg ...mori de nai vazut in a´sa ceva ca masinuta este ff finuta/slabuta ....
    ian daca mai merge motor-ul cu peste 350000 km este bine dar sa stii ca airbag-urile mai functioneaza si dupa 20 de ani asa ca drum bun si nu incerca sa ´le folosesti !!
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru