- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Prima reclama europeana a noului Suzuki Kizashi
Japonezii de la Suzuki au inceput deja campania de promovare a noului Kizashi, model care a debutat pe piata din Europa la Salonul Auto de la Geneva.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Prima reclama europeana a noului Suzuki Kizashi
-calitate materiale la interior (materiale slabe)
-sistemul de suspensii (dupa 50...60.000 km incep sa
"trancane" la interior
-sunt masini lenese, cuplul transmis la roata e slabut
-consuma cam mult fata de cat se lauda in cartea tehnica (asta
e o hiba generala auto)
-directia e cam moale
-confortul la condus indelungat lasa de dorit
-la aprox. 150.000 km cad cam definitiv
-aerul conditionat nu prea este eficient
Intr-un cuvant sunt masini familiale, fara pretentii de performanta sau de viata lunga.
Personal consider ca un Logan are raportul pret/calitate superior
Conduc un Suzuki Swift, si nu sunt la prima masina. Nu cred ca esti informat bine. De ce zic asta?
1. Calitatea materialelor, cu toate ca nu are legatura cu fiabilitatea, in interior, nu este deloc slaba, este peste Chevrolet, Dacia, Renault, chiar si Peugeot. Se poate compara si cu Mazda sau Toyota.
2. Irelevant ca sistemul de suspensii incepe sa trancane dupa 50-60000 km cu infrastructura noastra. Sunt o gramada de masini care au problema asta, altele chiar scumpe.
3. Sunt masini lenese? Fals! Fa un test-drive cu un Swift 1.3 si schimba doar in 5000 (cel putin), si in plus mai este 1.5 si 1.6. Din nou asta nu are legatura cu fiabilitatea.
4. Consuma mult? La a mea asa e, datorita stilului de condus. Dar sunt convins ca se poate si sub cifrele oficiale. Din nou asta nu are legatura cu fiabilitatea.
5. Directia e cam moale? Aici cred ca tine de gust. Din nou nu are legatura cu fiabilitatea.
6. Confortul la condus indelungat lasa de dorit? Nu stiu, eu n-am simtit. Dar din nou asta nu are legatura cu fiabilitatea.
7. Fals
8. Fals
Suzuki nu are model din clasa Logan. Poate SX4, care mai degraba se compara cu Sandero.
La subiect:
Kizashi arata foarte bine. Si cred ca Suzuki ne va bucura cu o oferta pret/dotari buna. In SUA am inteles ca merge pana in 28000$, deci ar fi cam 20-21000, linia de top, ceea ce suna foarte bine! :)
De acord si cu @McLaren: Kizashi este o masina mult mai frumoasa decat cutiile de chibrituri patratoase scoase de alti producatori, dar totusi conceptul avea mult mai multa personalitate