Voteaza:
0 voturi | 8 comentarii

Prima reclamă pentru noul Saab 9-5

Prima reclamă din era post-GM realizată de Saab are în centrul recent-lansatul model 9-5. Întregul spot pune accentul pe emoţie.

Comentarii (8)

  • Crisitian
    la 03.06.2010, 10:34
    bun
    Super smechera !
    -
  • valentin
    la 03.06.2010, 13:01
    saab
    "The new Opel INSIGNIA " aaaaaa ... pardon........ Saab 9-5
    un opel cu 50% mai scump: http://www.saab-romania.ro
    /dyc/step1.asp

    rog posesorii de saab sa nu se supere cate despre ceai care se regasesc in afirmatia : "Am mers eu frate cu un saab , am stat in dreapta spate si mamaaa ce dinamica aveaaaaaa wowww" ciocu mic
    -
  • la 03.06.2010, 13:30
    looooooollllll
    daca pt tine saab seamana cu insignia............ inseamna ca iti meriti numele cu prisosinta...;)
    -
  • nu vrei sa stii cine
    la 03.06.2010, 13:48
    @valentin
    Mai valentine, inseamna ca acelasi lucru il poti spune si despre volvo,jaguar(bazate pe ford), audi(in mare parte vw) si multe altele?
    Aproape toate marcile folosesc platforme in comun cu alte firme.
    Asta nu inseamna k sunt aceleasi masini...
    Poate ai condus tu toate masinile din lumea asta si le stii pe toate..
    Fiecare cumpara ce vrea asa ca parerile tale "inteligente"
    -
  • B
    la 03.06.2010, 15:58
    SAAB / Opel
    Salutare. De data asta si in ciuda numelui, Valentin are dreptate. Platforma lui 9-5 este exact aceeasi cu a lui Insignia.
    Dar asta nu e nici pe departe un lucru rau. Insignia are o platforma muuuult mai buna decat Vectra. Adaptata la tractiune 4x4 si mult modernizata.
    D.p.d.v. tehnic noul SAAB 9-5 este exceptional. Cu design-ul cred ca sta mai slab (parere personala :)).
    -
  • Crisitian
    la 03.06.2010, 16:20
    mama ce petarde
    Mare descoperire, parca Audi si VW nu impart platforme comune.

    Ce copii :)
    -
  • Ienăchiţă Văcărescu
    la 03.06.2010, 23:12
    Valentin, dragule, este aceeaşi platformă, GM, şi nu Opel, dar pentru SAAB este puternic modificată. Acum ceva vreme, Fritz Henderson, încă CEO al GM, după ce a făcut un drive-test cu maşina, nu mai vroia să vândă marca SAAB. De frică.
    -
  • al
    la 04.06.2010, 11:57
    reclama insa e bunisoara desi nu impresioneaza ca alea de la alfa. Nici masinile nu-s rele. Decat poate pentru cine isi permite S Classe
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru