- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Prima reclamă pentru noul BMW X5: "Respectul nu se impune, se câştigă"
Lansarea românească a celei mai noi generaţii X5 este subliniată de un spot TV care marşează pe calităţile impozante ale SUV-ului german.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Prima reclamă pentru noul BMW X5: "Respectul nu se impune, se câştigă"
BMW isi cunoaste clientela.
Prea multa gadilare a orgoliului strica la moral, vorba lui @inexorabil :)
pacat totusi ca o marca ca BMW, la noi, se regaseste (in principal) la o anumita categorie sociala/umana/u name it.
@mntsn, ceea ce sugerezi tu frizeaza sfera axiomei...Adica nimic mai adevarat! Stii ce mi se pare si nostim totodata? Ca, dintre toate marcile de prim rang ale istoriei auto, una dintre ele s-a inversunat pana deunazi sa nu se dedea la mania SUV-urilor, pe care le-a considerat ori inutile, ori un semn edificator al trufiei in trafic. Aceasta este, desigur, Saab. Si in sanul lui GM, situatia statea oarecum imbucurator, pana cand niste baieti "destepti" au socotit ei din buric ca n-ar fi un aspect suficient ca tandemul Chevrolet-GMC se ocupa cu brio de problema in cauza si, astfel, au "violat" castitatea grupului select Oldsmobile-Buick-Cadillac, iar prima "manjita" dintre ele, Olds, a aparut ca ridicola din postura de copie "luxoasa" a lui Chevy. Cert este ca acest narav idiot zis "platformele comune" VAG l-a invatat de la GM...Insa, paradoxal, tocmai aceasta fixatie le-a umplut de "succesuri" pe amandoua (evident, fiecare pe taramul ei de afirmare).
Deci cam asa as defini eu un SUV: Success Up Vanity
Cat despre "epopeicul" X5, ma declar in asentimentul tuturor antevorbitorilor mei: ceva inexplicabil se intampla in scoarta cerebrala a majoritatii posesorilor de la noi...Si nu-i vorba numai de acordarea de prioritate atunci cand devine inechivoc si obiectiv obligatorie. Pur si simplu incalca voluntar si "la gramada" toate regulile de circulatie, in frunte cu depasirile riscante, viteza anormal de ridicata (indiferent ca "in oras" sau "in afara") si repulsia innascuta fata de...semnalizare. In atare conditii, bunul simt (daca le-a mai ramas macar o bruma...) il folosesc ca luciu pentru rotile "bolizilor" dumnealor, dupa ce ii scot din spalatorie...
Nu pot sa uit cum in 2010 un dobitoc si lindos cu ceafa lata s-a trezit el mare smecher si pe ditai viscolul mergea cu x5-ul cu 130 km/h pe e583... dar la letcani s-a pupat cu personalul iasi-dorohoi... o fi sarit nitel garnitura de pe sine, dar in acea seara romania si-a mai pierdut un meltean. Pacat ca a trebuit sa vina atata amar de smurd, politie si presa pentru un dobitoc..
Saab 9-7x, o imensa bataie de joc la adresa marcii Saab. La partea de finisaje interioare cred ca a fost cea mai proasta masina care a purtat vreodata emblema Saab; rudimentara e putin spus, penala pur si simplu.
" inexplicabil se intampla in scoarta cerebrala a majoritatii posesorilor de la noi "
apoi sa stiti ca nu e valabil doar in RO ... e valabil si peste ocean ...
nu e neaparat nevoie de X5 sa faci pe porcul (si sa mai si ramii la atare nivel "academic" !!! )
am vazut pe foarte multi in F-150, GMC-Sierra, Dodge Ram, Cadillac sau Buick ... etc ...
sentimentul ala de siguranta e dat de faptul ca ei privesc lumea de (mai) "sus" si se simt (mai) protejati de dimensiunile masinii, cit si de faptul ca-s mai sus - fizic vorbind - si alti participanti in trafic in caz de accident, o sa intre sub ei, in conditiile astea ei fiind mai la "adapost" ...
eh ... nu va vaicariti doar de cei de acolo ... stiti, cu ceva in timp in urma un amic imi zicea (ce traieste de ani multi prin D) ca nu-i intelege pe americani, "cum de se plimba cu masini de transportat vaci prin oras " ?!? el ii vedea prin oras ... in zona fiind o unitate militara americana ...
sa pare ca proprietarii de masini de acest tip, in timp, dau in mintea ... vacilor ... pe care ar trebui sa le transporte prin alte parti decit "pe centru" ...
in fine ... faca fiecare ce vrea, dar sa nu faca necaz semenilor lor ce au alte gusturi/posibilitati decit ei !!!
vorba Parintelui Arsenie Papacioc " singura smerenia ! " ... si zic eu in continuare adaptind: poate tine pe oricare individ departe de infumurare si asa respectivul va arata respectul cuvenit in trafic tuturor participantilor nefacindu-le neplaceri/necazuri/evenimente neplacute ...
drumuri bune tuturor !
s-o'ntilnit cu "bicherii aia suparati" ... l-au lasat primul ...
s-o'ntilnit cu "ghiezashu" ... culmea ! s-a oprit si ala !!!
acuma era chiar culmea sa mai stea si apa-n loc cind aparea "icsu" !!!
deh ... drumuri bune tuturor ! da' faceti ca soferul "icsului" : opriti la intersectii, treceri la nivel cu calea ferata, etc ... e mai cuminte ...
PS p..a a se citi pana (pana de gasca, de vulpe sau a lui Hector)