- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Prima reclamă pentru Lexus LS mizează pe opulenţă
Lexus a decis să promoveze noua sa limuzină LS cu ajutorul unei reclame care urmăreşte pas cu pas stilul opulent al celor pe care Lexus şi-i doreşte să îi aibe drept clienţi.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Prima reclamă pentru Lexus LS mizează pe opulenţă
asta e! daca are sigla de vw poate sa fie si o caruta ca tot o cumpara
Domnule @Baditza,hai sa le iau la rand:
In primul rand,traditia nu spune nimic la nici o marca de masina.Un anumit brand nu se ia dupa traditie,traditia este nula din acest principui.Mercedes are traditie de peste 100 de ani,si iti spune ceva? Mie nu imi spune nimic......de ce? Pentru ca degeaba o are .Hai sa iti spun mai in detaliu Toyota este un brand mai tanar cu cativa ani ''20 25 parca'' decat Mercedes ,si produce motoare de 10 ori mai fiabile si mai economice decat Mercedes.Si se pare ca tot Toyota este singurul brand din lume care si-a batut capul de a construi hybrizi si de ai oferi in productia de serie.Dc nu a facut mercedes acelasi lucru inaintea Toyotei ca doar are traditie,nu ai zis tu asa?
In al doilea rand ,Lexus nu face abuz de marketing cum fac producatorii nemti (fac marketing care atrage si degeaba sunt praf la motoare la tot) Toyota castiga oricum fara minciunile marketing cum fac nemtii.Dc? Pentru ca oamenii au incredere in Toyota,dc? Pt ca Toyota produce unul dintre cele mai bune motoare din lume.
In al treilea rand Lexus este o marca de Lux axata numai pe comfort deplin,calitate,seriozitate (daca vrei neaparat brand bazat pe campionate vei gasi multe la parintele Toyota ,care are o istorie in asa ceva).Lexus nu face ceea ce face Mercedes (tractoare, utilitare pana si pe Ratb-uri vezi Mercedes) ,Lexus este un brand de lux serios care nu se da in laturi de la lux,si nu se injoseste ca Mercedes producand tractoare sau alte utilaje.
In al patrulea rand,tu stii ce inseamna ''copie'' ?Hai sa iti spun eu:
copie = reproducere exactă a ceea ce este făcut într-un singur exemplar,deci? Ai vrut sa iti iasa ceva ,dar fara logica? Pai Audi are grila in forma de clepsidra? Deci ce este copiat,zi-mi si mie? Aceea este noua grila specifica Lexus.Dar atunci Audi dc a copiat grila de la Mitsu? Ca doar este identica.Marog.....la fel si cu alt pasaj spus de tine.'Tu stii ce inseamna copie fidela'''? Se incadreaza cam exact in ce am spus eu mai sus.Dar care LS seamana cu S? LS400 ? LS400 facelift? LS430? LS460? .Spune-mi si mie.Pai bun daca tu dai idei dastea ieftine ,atunci Mbz dc a furat si ei ideea de la vechiul IS ,coipiind stopurile pe C class lansat in 2000?Ia zi maestre?
Da,deci in final de incheiere,de aceea romanasul este confundat (in marea majoritate dintre romani) cu melteanul polivalent ,datorita faptului ca cumpara din gunoaiele aruncate de altii date pe nimic,gen Mercedes ''dizel'' cu peste 300 de mii de km la bord la mana a 10 a inmatriculat in Italia sau mai nou in Russe.
Multa vorbarie fara sa spui mare lucru, doar exagerari de 2 lei" motoare de 10 ori mai fiabile" , as adauga ca e mai bun Lexus pana la cer si inapoi de un catralion de ori, definitia copiei este aia pe care ai spus-o, astept si o definitie a inspiratiei, ca doar nu sunt idioti sa copieze cu totul. Traditia poate ca nu-ti spune mare lucru,dar e ra vorba de traditie in clasa de lux in primul rand, tu binenteles ca vorbesti pe langa de hibrizi si camioane Mercedes, dar daca vorbesti de marketing, analizeaza bine acest video si vezi cine o da nasol cu marketing-ul, deci cu ce vrea sa vina LS nou? Cu o varianta hibrida si-n rest mizeaza pe opulenata? Care nici macar nu e originala, e un amalgam de lux si atat, ca dovada ca nici macar in Japonia vechiul LS nu s-a vandut mai bine decat actualul S, nu stiu cum se spune la melteni pe japoneze, o sa caut.