Voteaza:
0 voturi | 9 comentarii

Cum promoveaza nemtii siguranta lui Mercedes S-Klasse

Mercedes S-Klasse a reprezentat intotdeauna un etalon in domeniul sigurantei. Opel Corsa si Smart Fortwo sunt doua dintre obstacolele limuzinei in video-ul urmator.

Comentarii (9)

  • ioio
    la 07.01.2009, 21:23
    ala mare', de respira greu
    ma indoiesc ca e un clip oficial al companiei, coliziunile cu masini cu juma' din masa lui S e ridicola...e o vorba: de ce nu te iei la bataie cu unu pe masura ta?
    +1
  • Crysty
    la 07.01.2009, 23:55
    Siguranta
    Apreciez marca Mercedes care este binecunoscuta ca fiind printre cele mai sigure marci din lume, daca nu cea mai sigura ! Asta nu inseamna ca ceilalti producatori nu fac masini sigure...
    Totusi... am ramas bineimpresionat... la primul model de S intre 1980-1990 avea airbag.
    -
  • Lau
    la 08.01.2009, 08:52
    foarte sigur
    Mercedes este una dintre cele mai sigure marci din lume, desi uneori a mai clacat (vezi primul A Klass care s-a rasturnat la testul elanului sau probleme grave cu franele pe care E Klass si SL le-au avut acum vreo 5-6 ani). Mercedes a fost prima marca din lume care oferea standard airbag pentru sofer (1980). Mai nou sistemul Pre-Safe implementantat pe fosta generatie este laudat de toti inginerii din lume care se ocupa cu protectia automobilelor.
    -
  • ....
    la 08.01.2009, 10:58
    lor nemtilorr
    sigur face impactul cu o buburuza trebuia sa faca cu un tanc atunci sa vad care mai zbura tancul sau mercedesull fff smecherii nemtii astia...
    +1
  • alex
    la 08.01.2009, 13:02
    testu cu masini mai mici
    Ideea cu masiniele mici e sa arate ca le poate proteja la un impact si acestea sa nu se dezintegreze total cand se lovesc de limizina.Partea din fata este astfel facuta incat sa absoarba impactul protejand masina mai mica si disipand din efortul ca care sunt supusi ocupantii limuzinelor de aceea sunt si atatea daune.Astfel de test a mai fost facut si cu un Phaeton si un Polo.Oricum Mercedes cei mai tari primii cu toate chestiile de siguranta: centuri in 3 puncte, Airgag(1981!!!!), ABS, BAS, ESP ,Pre-SAfe etc etc
    -
  • ioio
    la 08.01.2009, 19:44
    baboo, i-a lasa vrajeala
    "Ideea cu masiniele mici e sa arate ca le poate proteja la un impact si acestea sa nu se dezintegreze total cand se lovesc de limizina"...asta e o idee preluata de undeva? caz in care e vrajeala de marketing. SINCER cred ca ULTIMUL lucru care l-ar face un constructor e sa se gandeasca la cum ar putea prelua modelul sau deformarile celuilalt...Deformarile masive ale limuzinei demonstreaza in primul rand grija pentru proprii ocupanti, evident daca nu i-ar sarii toate penele, pe langa o masina mica facuta pulbere si ocupantii ar avea de suferit.
    -
  • io
    la 09.01.2009, 16:27
    crash test
    crash testele cu corsa si smart nu au fost facute de mercedes ci de revista auto motor und sport, care vroia sa vada nivelul de vatamare al ocupantilor celor 2 masini
    -
  • Autogreen
    la 12.01.2009, 13:32
    mercedes
    Cei de la Mercedes au pus prima data ABS pe o masina, era in 1977.
    -
  • Esan
    la 12.01.2009, 22:51
    aiurea
    Am vazut si eu testul Phaeton vs Polo, sincer sa fiu Polo ala a cam sifonat Phaetonul, chiar daca toti ocupantii din Polo mureau instant!
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru