Voteaza:
3 voturi | 67 comentarii

BMW ataca subtil Audi intr-o noua reclama

BMW lanseaza un nou atac subtil la adresa marcii Audi si a tehnologiei folosita de aceasta prin intermediul unei reclame noi din cadrul campaniei Joy is futureproof.

Comentarii (67)

  • Bayer
    la 27.02.2010, 15:11
    BMW
    Interesanta reclama .
    Ce sa zic baiatul e destept, dupa marca si oameni.
    Are elice bavareze in cap si nu inele goale ca cei de la audi.
    -2
  • HORCH
    la 27.02.2010, 15:23
    vs Quandt
    L aniaba audi , bmw e marca adevarata , nu putoaroasele celea de audi.
    cu rs4 care are 4.2 si abia ajunge la 420 hp.
    bmw cu 4.0 litri scoate puterea ceea.
    si bmw cu 4.4 are 555 hp da audi abia scoate dintr-un 5.0 TFSI 580 hp asa ca audi loser.
    0
  • alex
    la 27.02.2010, 15:27
    detschland
    vad ca nu numai bmw ataca audi dar si oamenii se ataca reciproc.
    au trecut si oamenii la atacuri :)).

    "are elice bavareze in cap si nu inele goale ca cei de la audi"

    misto fraza
    :))
    0
  • horatiu malaiele
    la 27.02.2010, 15:29
    exemplu perfect intre reclamele(marketingul) bmw vs audi (facusera si ei o reclama anti bmw acum vreo 2 sapt. aparuse tot aici pe site) si au cam dat cu bata in balta . Asa se face o reclama ironica la adresa concurentei . Cautati reclama Audi si veti intelege.
    +1
  • 745D
    la 27.02.2010, 15:42
    Marketing AUDI: "BAAAAAAAAAAAAAAA noi suntem mai buni ca totiiiiii mai buni decat BMW, mai buni decat Lexus, Ferrari, Mercedes etc."

    Marketing BMW: Noi facem masini punct.

    Cautati toate reclamele AUDI vs. BMW si o sa vedeti ca s-au luat de Lexus, Ferrari, Bmw, Mercedes.

    Daca faceau si ei masini mai ziceam dar cand faci aceiasi masina in marimi diferite e de tot rasul....cum sa iti permiti sa te iei de marcile mai sus enumerate cand pe o Skoda gasesc motorizari de Audi?? Cu asta am spus tot.
    +2
  • Esan
    la 27.02.2010, 15:59
    gresit
    Pe modelele Seat se gasesc motorizari Audi, de aici si Seat- Audi Brand Group!
    VW isi pune amprenta pe Skoda, nu vreau sa par critic! :)
    +1
  • BMW
    la 27.02.2010, 16:00
    http://traficul.org/?p=5408
    +1
  • @ 745D
    la 27.02.2010, 16:13
    BMW=Papusile matrioska
    BMW este cel mai mare fan al papusilor matrioska ! Trebuie doar sa privesti BMW seria7, seria 5 si seria 3 . Ridici seria7, hop a aparut seria 5 si asa mai departe .
    +2
  • la 27.02.2010, 16:15
    "Audi is an okay car, but i must agree with Mr Clarkson - Only cocks drive an Audi "
    +1
  • Semtex
    la 27.02.2010, 16:16
    BMW - placerea de a conduce
    intr-adevar, BMW le-a cam dat-o la cap celor de la audi la faza asta :D ce privire de retard are ala cu sapca de audi in cap :)) advertising de calitate .. nota 10 BMW !
    0
  • GV
    la 27.02.2010, 16:26
    Ideea - interesanta... insa reclama e facuta de muntuiala!
    +1
  • warrior
    la 27.02.2010, 16:34
    penali
    @horch, gtrazvan si restu cocalarilor

    cat de penali puteti fi, pe fiecare zi ce trece ma crucesc cand vad ce specimene sunt in tara asta...

    bai horch tu te auzi ce scoti pe gura, asta e pb ta ca audi scoate cu 20 cai ai putini dintr-un motor ca si bmw sau ca bmw ii mai rapid cu 0.2 sec pe circuit??

    nu te vezi ce semidoct esti, ai vinde-o si pe ma-ta sa ai vreodata ocazia sa fii posesorul unui audi rs4...prefacutii naibii, numa cocks ar conduce audi, da v-ar sta botu la toti, hai jet la loganurile voastre cu semnul nike pe luneta
    +2
  • Horch
    la 27.02.2010, 16:39
    @warrior
    rs4 e net inferior M3.
    fiti seriosi oameni buni.
    Motorsport de la M3 e M cu M-mare.
    Sunt un miliard de tehnologii sub litera asta.
    -1
  • la 27.02.2010, 16:49
    @ WARRIOR
    dar tu ce conduci ? un tdi din care curge ulei si ne ineaca in fum? Nicodata nu o sa fie audi mai dinamic decat bmw , chiar daca pun motoare puternice nu au sasiu pe masura
    +1
  • Adi
    la 27.02.2010, 16:54
    Da!
    Si eu sunt de acord ca Bmw este ceva mai bun decat AUDI! Dar nu la toate modelele! Tata are un Q7 ...stiu ca este mai slab fata de X5! Dar mai are si un RS6 modelul nou! Nu a facut decat 4000 de km pana acum cu ea! Sicer nu as da RS6 pe nimic! E masina mea de suflet! Restul sunt de acord ca Bmw este mai bun!
    0
  • la 27.02.2010, 17:04
    @warrior
    http://www.youtube.com/watch?v=rWipHgws5mY&feature=related

    Te regasesti sigur.
    +1
  • asd
    la 27.02.2010, 17:05
    Si totusi ...nimeni nu vine cu niste ideii concrete fara argumente. Tot ce vad pe aceste site-uri sunt niste pustani cocalari care au auzit si ei asa cate ceva despre bmw ,audi ,vw,etc si isi dau cu presupusul sa para si ei inteligenti.
    +1
  • RazdaQ
    la 27.02.2010, 17:19
    audi vs bmw
    Cei care zic ca rs4 este inferior m3 sa se mai gandeasca o data. rs4 are ceva ani dar a aparut noul rs5 care face treaba mare pe m3 din orice pozitie. rs6 face acelasi lucru pe m5 si m6. audi a4 arata mult mai bine decat bmw seria 3. audi a6 arata mai bine decat vechiul seria5(sa comparam masini din aceeasi generatie), q5 mult mai tare decat x3. intr adevar x5 arata mai bien decat q7 dar in rest nu prea am gasit bmw sa arate mai bine decat audi la nicio clasa. :) cat despre motorizari bmw mai are putin si pune 4 turbine pe motorul ala de 3 litrii diesel de care zic ei ca are un consum mic, cand de fapt suge motorina ca o sugativa. si pentru cel care a zis ca m3 scoate din 4.0 420 de cai sa vada cat scoate noul rs5 din 4.2(450 de cai).
    +1
  • RazdaQ
    la 27.02.2010, 17:23
    inca ceva
    Grupul Vw din care face aprte si audi face lamborghini si bugatti veyron si aceste lucruri spun multe despre audi:)
    +1
  • Carlos
    la 27.02.2010, 17:32
    Ptiu ! Piei, Satana ! =))))
    Foarte, foarte subtila reclama! Toate BMW-urile albe simbolizeaza binele, puritatea, perfectiunea, claritatea !!! pe cand audi e negru ca dracu in persoana :)) bravo BMW !
    +1
  • florea
    la 27.02.2010, 17:33
    @Horch
    stai linistit ca seat a batut bmw-ul in WTCC. hai pa
    +1
  • WRC
    la 27.02.2010, 17:42
    @RazdaQ
    Way baiete RS5 e 2010 si M3 e 2007 asa ca laso mai moale.
    BMW poate tine piept concurentei 1-2 ani liber .
    Dar concurenta ce face azi e mai rau decat ce a facut BMW anul trecut .
    Si de cand A6 arata mai bine ca Seria 5 E60 care are ANGEL EYES ?
    SERIA 5 sau BMW M5 E60 arata cel mai bine din clasa ei vs RS6
    Defapt si s-a vandut si se vinde cel mai bine , SERIA 5 reuseste sa atraga mai multi consumatori decat A6.
    M3E92 e din 2007 si are motor fara FSI si far nimic motor care a luat categoria de cel mai bun motor de 4.0 litri din lume.
    Audi din pacate cam slab sta cu nominalizarile cred ca inca invata fabricarea iau lectii de la BMW mai mult ca sigur.
    +1
  • la 27.02.2010, 17:46
    :))
    Frate, cand vad cat se zbat unii sa spuna ca BMW e "cea mai cea" ca au citit ei prin reviste si au vazut la Top Gear ma apuca rasul. In plus se face atata caz pentru o jumatate de secunda in plus sau in minus, pentru cativa cai putere diferenta, de parca ei ar fi piloti de F1. Te apuca rasul cand vezi o asemenea mentalitate. Cati dintre voi ati condus, bah, un M3, un M5, un RS4 sau un RS5 ca sa va permiteti sa va dati mari cunoscatori? Cati stiu cum se comporta masinile astea pe circuit? Niciunul!
    In plus este foarte greu sa desemezi un castigator dintre acestea, pentru ca diferente dintre ele le poate sesiza unul gen Stig de la Top Gear sau Schumi, adica oameni care au de-a face zi de zi cu astfel de masini. Nicidecum unii care nu au nici 100-150 CP sub capota, dar comenteaza de masini foarte puternice pe care nici macar nu le-au atins, de condus nici nu poate fi vorba.
    Nu am putut sa nu rad de ce zice tipul dinaintea mea. Cica Seat a batut pe BMW in WTCC. Pai si Renault i-a batut in F1 si VW in Dakar. Asa, si? Omule, pai tu compari motor sportul cu masinile de serie? :)) Nici nu iti poti imaginea cate diferente sunt. Sunt departamente fff diferite. Dar na, toti se pricep la masini. Cine nu se pricepe, sa spuna (pun pariu ca toti o vor spune ca ei "se" pricepe:)))
    +1
  • la 27.02.2010, 17:48
    inca ceva
    Salutari caldurase din partea mea celor care, dupa ce comenteaza, isi dau si verde la comentarii :))
    +1
  • Blue
    la 27.02.2010, 18:47
    @LauCalin
    Am citit mai multe comentarii date de tine si cu multe nu prea am fost de acord, dar ultimul e excelent. Ai pus punctul pe "i".
    Eu as mai aduaga intrbarea: cati dintre cei care comenteaza au condus macar o data pe un circuit? Fie si Dacie 1310.
    Unele comentarii sunt de-a dreptul hilare gen:
    "Carlos

    la 27.02.2010 (17:32)
    Ptiu ! Piei, Satana ! =))))

    Foarte, foarte subtila reclama! Toate BMW-urile albe simbolizeaza binele, puritatea, perfectiunea, claritatea !!! pe cand audi e negru ca dracu in persoana :)) bravo BMW !
    "
    Sunt multe aberatii la care nici nu stiu daca sa rad sau sa plang. Prefer insa sa cred ca sunt date de copii care acum si-au luat permisul si entuziasmul isi spune cuvantul. Ca daca ar fi altfel, realitatea ar fi subra.
    +1
  • la 27.02.2010, 19:18
    @Blue
    Nici nu ma gandesc sa fii de acord cu mine, fiecare isi spune aici o parere. Insa prea putini stiu sa isi argumenteze concret parerile. Ok, hai sa zicem ca in unele cazuri unii se mai si inseala in ce zic (e omeneste sa se mai intample... si eu am mai gresit si cred ca am fost singurul de aici care am recunoscut asta cand a fost cazul), insa daca le explici ca nu este asa pur si simplu refuza adevarul. De fapt ce te poti astepta din partea unora care considera ca Audi este un VW mai scump, o marca proasta si in acelasi timp, o mare teapa si nimeni nu face masini la nivelul lui BMW (ca peste BMW e "imposibil")?! Nici macar inginerii de la BMW nu gandesc asa.
    +1
  • la 27.02.2010, 19:29
    buna reclama :)))) dar nu e chiar atat de subtil atacul catre audi :))))
    +1
  • BREMEN
    la 27.02.2010, 20:07
    OIL
    eu nu tin cu bmw dar , bmw face legea pe drumurile publice.
    ce sa-i faci asta e viata , cu bune cu rele trebuie sa acceptam masinele nervoase de la bmw.
    exista acolo la bmw o tehnologie numita motore werke care stie cu ce se mananca performanta.
    +1
  • BREMEN
    la 27.02.2010, 21:18
    @adnr3i
    Daca te-ai referit la mine , pot zice un lucru ca BMW reuseste masini mai bune ca ferari pur si simplu BMW nu produce masini super sport, dar Ferrari produce SUPER-SPORT
    BMW PRODUCE masini de familie , LUXOASE cu CARACTER SPORTIV.
    Apropo Ferrari cu motorul lor de 20 000 cm3 cu 600 Hp sunt vai de steaua lor .
    Numai numele cat face ca demult sau dus in p .
    Sunt masini mult mai puternice : Bugatti , Mclaren. etc
    +1
  • la 27.02.2010, 21:27
    hehe, ce fata pune ala micu' cand vede audi aia.... era de asteptat :)
    +1
  • tds
    la 27.02.2010, 21:50
    cum naiba sa spui ca bmw e peste ferrari la motoare?!?!!??!?!
    poate peste audi.... dar peste ferrari, care scoate peste 100 cp/litru din motoare aspirate din 80 toamna... sa fim seriosi
    bremen - prietene, esti dezorientat rau, bugatti foloseste motoare turbo, mclaren pe noul lor supercar la fel, tu, fan innebunit bmw, ar trebui sa stii deja ca o masina sport ii sta bine cu un motor aspirat
    +1
  • Adi
    la 27.02.2010, 21:51
    @BREMEN
    Da asa e! Dar un M3 sau mai stiu eu ce masini sport de la Bmw nici nu intra in clasa cu Ferrari! Dar sa se mai compare....Ferrari este definitia sportivitatii pure! Nu numai 0-100 ...pur si simplu trairea in timpul mersului este inconfundabila!
    +1
  • jew jitsu
    la 27.02.2010, 22:44
    Gigel vs Pandele
    Gigel: audi e mai bun

    Pandele: ba bmw e mai bun

    Gigel: ba audi ca are 3 butoane in plus si am ocupatie la volan

    Pandele: ba bmw ca are rotile mai rotunde ca audi si e mai dinamic si mai eficient

    Gigel: ba audi ca are leduri si lumineaza fain. Nu le vezi de la volan, dar le vad ceilalti si asta e foarte tare. De asta merg cu ele aprinse permanent. Si cand las masina parcata le las aprinse CA COnsuma foarte putin si oricum la blocu' unde stau nu e lumina pe strada si sa nu calc prin balti si noroaie.

    Pandele: ba bmw ca are tractiune spate ca o adevarata masina sport si fac drifturi de iese fum si nici lumina ledurilor de la audi nu "taie" fumu' scos de rotile rotunde si extrem de eficiente ale bmw-ului.

    Gigel: ba audi. Are tractiune integrala nu numai pe spate si daca vroiam imi luam optional si tractiune pe roata de rezerva.
    Dar nu am vrut eu.

    Pandele: ba bmw ca are tza sute de cai si motoru e aspirat. Adica toti caii aia aspira prafu de afara pe narile alea doua, deci reduce poluarea. Si are si masaj la scaune si e beton dupa o noapte in care m-a tras curentu la spate ca am dormit dezvelit.

    Gigel: ba audi ca are torpedou cu congelator sa tin carnea tocata pt mici si berea. si e antifonata super ca nu se aud afara ragaielile cand ma intorc de la gratar.

    Pandele: ba bmw ca are in dotare protap si il pun la teava de esapament si iese friptura brici cand accelerez si scoate flacari pe teava. La mine nu e nevoie de antifonare asa super ca daca imi vine sa ragai turez motoru si are un sound sportiv si rafinat...sau dau drumu la sistemu audio "hai fa..i" si ce .....miracol...ce...minune....
    +2
  • LauCalin
    la 27.02.2010, 22:58
    @Bremen
    Este de-a dreptul penibil daca ajungi sa compari Ferrari cu BMW, din simplul motiv ca sunt masini cu filozofii diferite. Asa cum a zis si Adi, Ferrari inseamna sportivitate adevarata si lux, pe cand BMW inseamna altceva: sportivitate, confort, siguranta pentru 4 persoane (de ce crezi ca mai toate masinile nemtesti au limitata viteza maxima la 250km/h?-in plus limitarea asta a fost un acord comun intre BMW, Audi si Mercedes inca de acum 20 de ani) si nu in ultimul rand fiabilitate (contraziceti-ma daca gresesc, dar eu nu am vazut/auzit de un Ferrari care sa ajunga la 300 000 de km fara probleme-de un BMW sau Porsche, da). Singura marca nemteasca concurenta 100% cu Ferrari este Porsche (si SLR McLaren al lui Mercedes). M-urile lui BMW au fost construite in primul rand sa concureze sa concureze cu AMG-ul lui Mercedes.
    Daca vrei un BMW care se poate bate cu un Ferrari, va trebui sa te referi la Alpina (tuner BMW) si Brabus (tuner Mercedes), care au fost gandite inca de la inceput sa concureze cu marci supersport.
    Inca ceva, ca vad ca te legi si de putere. Din nou gresesti, pentru ca NU puterea unei masini este primordiala, ci modul in care puterea ajunge la roti. Iti dau un exemplu simplu: Lotus Exige are cam 190CP si se poate "pune" oricand cu un M3. Interesaza-te de ce. O masina super sport construita cu gandul numai la sportivitate "pura", poate face minuni si cu 200-300 CP (ai auzit de masini gen Acura NSX, Lotus Elise, Impreza WRX STI, Lancer Evo, Toyota Supra etc. ?)
    +1
  • BREMEN
    la 28.02.2010, 02:05
    p/u tot prostii
    VEDETI cate NOMINALIZARI are BMW si cate are FERRARI.
    intrati va rog in link-ul dat de mine .


    http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
    0
  • Lucica
    la 28.02.2010, 02:18
    Masinile te tampesc
    E adevarat.Eram la munca,si asa ca un roman autentic ma fofilam,taiam frunza la caini,ma faceam ca muncesc.Exact ca in romania secolului 21.Si cum va spuneam ,navigam pe net.citeam despre m-uri,si alte bazaconii germane,japoneze,etc.Visam in loc sa muncesc.Ce credeti?M-a prins seful ca visez pe banii lui.Bmw,audi?Si munca?M-a sfatuit sa las prostiile la o parte si sa-mi vad de treaba.Mi-a zis sa pun mana pe munca serios,si n-o sa mai am timp de bmw-uri si alte tampenii.Ma credeti sau nu,este adevarat!
    +1
  • la 28.02.2010, 03:44
    bmw vs audi
    @lucica - ca e adevarat sau nu, seful tau e intelept.

    acuma ca seria 5 arata mai bine decat audi e pur si simplu o chestie de gust si nimic altceva.Daca eu vin si spun ca audi arata mai bine, da arata, pt mine si atat.Asa ca nu mai faceti comparatii de genul ca astea tin de gust.Cat despre bmw peste ferrari... sa fim seriosi.Asta e o aberatie si nici nu se pot compara.Argumentul "cate premii a luat ferrari" chiar nu sta in picioare.Ce-i drept Ferrari au mai decazut si s-au prostit si ei la cap ca si restul constructorilor.Iar despre reclama eu zic ca e foarte reusita.Era si cazul sa raspunda si bmw la acuzatiile astea, sper sa urmeze asemenea reclame si de la mercedes, lexus, ferrari si volvo cei de care audi a mai facut misto.Nu va mai dati in cap, fiecare alege ce-i place.Eu numi iau bmw pt ca asa zice clarkson, premiile sau un utilizator automarket.Eu stiu cel mai bine ce vreau de la o masina.

    @blue: da, am condus pe circuit (ma rog, in Romania se poate numi circuit :D).De ce? are vreo relevanta?
    +1
  • Lucica
    la 28.02.2010, 05:51
    @Mowgli
    Eu am vrut sa subliniez faptul ca daca muncesti cu adevarat,asa cum scrie la carte,sau in alte parti ale lumii,nu ai timp de sris tot felul de tampenii.Ca ala e mai rapid cu 0,2 secunde pe circuit,ca ala are 20 de cai mai multi decat rahatul celalt.Efectiv nu ai timp si nici chef sa sustii ca un brand este mai bun decat altul.Pana la urma urmei cati au asemenea super cars?Multi de pe aici sunt doar niste pustani,care sunt mai pasionati de masini decat de femei.Mai degraba stau si pierd timpul pe net,cautand contra argumente la ce au scris altii,decat sa stea cu mana pe fundul unei fete faine.Un om normal se simte mai bine cu o fatuca langa el decat intr-o masina bengoasa.Am 20 de ani si conduc un M.Numai conduc,ca nu-i a mea.Am furat cheile lui batranu ca sa fac niste liniute,doar ,doar o sa se ude vreo fetita .
    Halal!!!!
    Toata stima,Mowgli!
    +1
  • la 28.02.2010, 10:35
    ...
    faina reclama. am citit cateva comentarii de mai sus. pe mine unul nu ma intereseaza ca bmw sta mai bine la capitolul propulsoare. daca chiar vreti sa aveti o herghelie mare ca CP puteti sa va luati un ferrari, aston martin etc. sincer mie imi place mai mult audi decat bmw. oricum tot nemtii le fac amandoua. asa ca sunt superbe amandoua marcile
    +1
  • la 28.02.2010, 13:37
    @ Freude and Fahrer
    De ce facem atata vorbaraie eu nu inteleg .

    intrati aici si nu va mai dati cu concluziile si parerile aiurea.
    aici este tot si Audi si Ferrari si BMW vedeti cine e mai tare din parcare .

    http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
    +1
  • la 28.02.2010, 14:36
    BMW-M
    Si ce daca au cele mai multe premii, ca doar nu stai calare pe motor!!! Motorul nu face 2 bani daca este montat pe o carutza! Degeaba te chinui sa faci motoare performante daca nu ai cum sa strunesti caii pe care acesta ii scoate! Nu zic ca cei de la BMW au carute in loc de caroserie, vreau doar sa subliniez ca nu doar puterea unui motor conteaza pentru ca o masina sa fie rapida si sigura. Pentru mine (la o masina) mai important decat demarajul este controlul asupra masinii, stabilitatea si franele. Ca exemplu: ce distractiv era in urma cu cateva zile, saptamani cand cocalarii cu BMW-uri (datorita drumurilor acoperite cu zapada) era cei mai cuminti soferi iar eu avand o amarata de Skoda cu 100cp ii umileam, in curbe, lasandu-i in urma cu cei >200cp ai lor.
    +1
  • Alex
    la 28.02.2010, 15:14
    Breaking News ! La Geneva va fi lansat conceptul ce prefateaza urmasul lui Porsche Carrera GT !
    Presa germana a anuntat azi ca la Geneva, Porsche va lansa un concept ce prefateaza urmasul modelului Carrera GT . Acest concept se pare ca a primit unda verde din partea lui Ferdinand Piech ( presedintele VW Group ) pentru a intra in productia de serie ( limitata ce-i drept ) .
    +1
  • la 28.02.2010, 15:15
    @BMW-M
    Sti de ce a castigat BMW premiile astea, cu ce tehnologii au castigat BAVAREZII din MUNCHEN (asta ca sa fim amandoi pe aceasi "lungime de unda")? Pun pariu ca nu (asta in cazul in care imediat ce citesti asta nu te uiti pe net). Deci tu spui ca sunt masini FOARTE PERFORMANTE ca ai vazut pe net si in reviste, dar concret nu sti de ce. In cazul asta, esti un fan BMW banal, ca foarte multi altii dealtfel. Singurul om care poate purta o discutie despre asta este Mowgli (cel putin mie asa mi-a lasat impresia pana acum).
    Nu am costestat niciodata performanta masinilor BMW si calitatea ridicata a fiecarui model. Este o placere sa conduci un BMW (mai putin pe zapada, dar asta este o alta poveste). Dar de aici pana la a spune ca decat BMW stie sa faca masini si motoare e cale lunga. Cu asemenea mentalitate ar trebui sa avem decat 2,3 marci de masini. O masina nu este compusa numai din motor. Degeaba ai un motor performant si tractiune spate daca, de exemplu pe zapada, nu o poti controla cum trebuie. Si mi se pare frustrant sa patesc asta cu o masina pe care am dat cateva zeci de mii de euro, mandrindu-ma in acelasi timp ca sun capota am Engine of the Year. In cazul asta, ma pot spala cu el pe cap.
    +1
  • la 28.02.2010, 15:23
    @lau
    nu cred ca tot ce zici u e 100% adevarat, am fost in poiana brasov cu un 330 xi si nu a avut probleme ,fara lanturi doar cauciucuri de iarna adevarate nu all seson
    +1
  • la 28.02.2010, 15:38
    RTI
    Stai linistit ca niciun sofer de BMW nu zice ca are probleme. Probleme au "saracii" aia care stau in coloana din spatele lui!!! Ar merge si ei mai repede dar n-au cum ca-i retine BMW-ul!
    Acelasi lucru se intampla si pe soselele umede desi aderenta e net superioara fata de zapada.
    +1
  • la 28.02.2010, 15:39
    @DRAKo
    Acum cand vad oameni care generealizeaza cocalarismul ii consider mai prosti decat cocalarii.
    Cocalari sunt si cu BMW si cu Audi si cu Mercedes sI cu Logan si cu SKODA, dar prostul generealizeaza asa cum si noi am putea generaliza la Audi cu "A seis cu clima bizonica" si cu dedicatiile propietarilor
    http://www.youtube.com/watch?v=rWipHgws5mY&feature=related

    LA modul tau de discutie te pot considera si pe tine cel putin cocaloar si este pacat ca varsta ta gadesti asa superficial.

    Legat de comparatie de mai sus ea chiar exista, din punt de vedere al motoarelor BMW chiar poate fi comparat cu Ferrari dar si mai clar este ca AUDI are un R8 care chiar se bate cu cateva modele Ferrari iar la fiabilitate Ferrari este sub cei 2 producatori.

    Concurenta intre Audi si BMW nu poate fi decat benefica, prosti sunt fanii care se iau la harta pe poiezie si nu pe argumente.

    SI faptu ca de Skoda ta de 100 CP eu fac misto Iarna cu cu un Subaru de 90 CP din 1994 cum ar trebui sa te categorisesc ???
    +1
  • la 28.02.2010, 15:58
    @laucalin
    "Dar de aici pana la a spune ca decat BMW stie sa faca masini si motoare e cale lunga"

    poate te-ai exprimat gresit, eu zic ca e foarte clar ca bmw stiu sa faca si masini si motoare.Nu cred ca are cineva dubii.Care e mai bun din cele 4-5 marci de top depinde de gustul fiecaruia.Dar partea asta cu bmw+iarna=pauza pe mine ma dispera.Da, sigur, cand ai avut o dacie 1310 si ti-ai facut credit pt o pisica de 200 de cai si mergi iarna cu ea ca cu dacie bineinteles ca esti un pericol public.Dar cei care stiu sa struneasca o masina cu tractiune spate nu au probleme.Asta tine de abilitatile soferului.Nu degeaba in anii '80 masinile de top de rally-uri avea tractiune spate si castigau pe zapada.Cine stie sa se foloseasca de tractiunea spate o poate face chiar mai rapida (masina) decat una cu tractiune fata.Uite eu (care nu ma consider un cunoscator al tainelor tractiunii spate) cu cauciuri de vara, si alea uzate la limita nu am avut probleme iarna cu bmw-ul, da recunosc, au fost situatii nasoale, dar am iesit din ele.Daca ai simtul masinii si stii sa controlezi un comportament supravirator sau subvirator la o masina cu tractiune spate nu prea ai probleme.Sigur ca pe putini ii intereseaza sa-si dezvolte abilitatile, ei doar sa sara la volan, sa dea drumu la Salam si blana pe bulevarde.

    Lau, inca ceva, vad ca iti plac bmw-urile sau macar admiri brand-ul, dar ai ceva cu ele si cred ca e din cauza ideilor preconcepute si anume soferii care le conduc.Daca e asa, nu te mai lua dupa asta, nu are legatura cu marca.

    Si apropo, de bmw se face misto ca nu iese din parcare, dar mertz-urile? ultima data cand am verificat erau cu tractiune spate.Si cati dintre voi ati condus mai multisor o masina cu tractiune spate?
    +1
  • la 28.02.2010, 16:22
    gtrazvan
    De acord cu tine ca nu trebuie sa generalizam mai sunt cativa care nu sunt cocalari! Nu ai inteles treaba cu: "cocalarii cu BMW-uri (datorita drumurilor acoperite cu zapada) era cei mai cuminti soferi iar eu avand o amarata de Skoda cu 100cp ii umileam, in curbe, lasandu-i in urma cu cei >200cp ai lor." Vroiam sa subliniez faptul ca nu e important sa deti multi cai sub capota si nici sa fi rapid pe linie dreapta. Ce te face sa crezi ca ai putea face misto de mine, pe ce te bazezi? Am pus in comparatie Skoda pt ca aia o conduc mai des, insa acelasi lucru il patesc si cand merg cu Aygo de doar 68CP.
    Revenind la subiect, am avut un BMW 320i coupe cu 6 cilindri timp de aproape un an. Imi placea cum suna motorul si pozitia la volan in rest aveam o senzatie cam aiurea, ca parca lumea se uita cumva la mine..... Nu am avut niciodata un Audi, doar am fost cu un A4 si mi s-a parut foarte misto, era o alta senzatie in ea.
    +1
  • la 28.02.2010, 16:35
    @mowgli
    Nu este o greseala, poate nu m-am facut bine inteles. Ideea nu era ca BMW nu stie sa faca masini, ci faptul ca nu sunt singurii care se pricep sa faca masini (cu alte cuvinte nu sunt adeptul ideii ca daca nu alegi un BMW este prost si habar nu ai ce inseamna o masina, asa cum zic multi de pe automarket.ro). Asta nu vor sa inteleaga asa zisii fanii BMW care se considera regii soselelor, iar daca le spui despre modul cum se conduce o masina cu tractiune spate considera ca ii jignesti si esti invidios pe ei (asta cu invidia mi se pare tare rau :)))
    Imi place tehnica BMW-urilor, insa nu as putea sa conduc unul pentru ca mi se par ca arata urat. Unii vor spune acum ca am fite, chiar nu pun problema asa. Cand a fost cazul am sustinut si pe Audi si sa spun sincer nici Audi nu as conduce din acelasi motiv (nici pana acum nu-mi iese din cap ideea unora ca Audi este un VW mai scump). Asa ca as prefera mai mult un Mercedes. Chiar daca masina (BMW) ar fi o adevarata bijuterie tehnica, acel design m-ar face sa imi displaca... sper sa intelegi la ce ma refer (macar tu). Multi spun ca fostele Seria 5 si 7 sunt foarte misto (strict la design ma refer)... nu stiu cum pot spune asta. Niciodata nu mi-a placut stilul Bangle si ma bucur ca incet, dar sigur, acel design... hai sa-i zicem original in felul lui, incepe sa fie usor modificat (in bine). Asta e motivul pentru care ma declar fan al ultimului Seria 5 si imi place si ultimul Seria 7.
    Nu am asociat niciodata marca BMW cu posesorii lor si nici nu o voi face vreodata, pentru ca masina nu are nicio vina ca este condusa de niste soferi... mai speciali sa zicem. :)
    +1
  • mircea
    la 28.02.2010, 16:35
    audi smokes bmw
    habar n-aveti cei care spuneti ca audi este ca marca mai slaba decat bmw. degeaba comparati cifrele , faptele sunt cele evidente. ca sa va dau un exemplu , VW a implementat sistemul start stop de care zice baiatul din reclama de pe vremea golfului 3 din 1991 , pe motorul tdi de 90 cai.
    +1
  • la 28.02.2010, 16:50
    @laucalin
    Intelg perfect ce vrei sa zici cu designul.Nici eu nu am sustinut niciodata ca bmw sunti SINGURII care fac masini bune.Doamne fereste, niciodata, doar ca sunt cele mai pe placul meu, cel putin din ce marci am condus pana acuma; si sunt cateva ;).Nu inteleg cum poti arata urat intr-un audi sau bmw.Sunt unii la care nu le sta bine, dar sunt cazuri rare.Ambele sunt masini frumoase.Anyway, designul Bangle nu-mi place, nu e urat, dar nu stiu.... parca nu mai arata a bmw.Noul design e mai ok, dar tot sunt mici chichite care le-as schimba.Uite, seria 6 de exemplu e superb, si cred ca aminteste foarte bine de vechiul si legendarul seria 6 e24.
    Dar, dupa parerea mea, nimic nu se compara cu vechile bmw-uri, seria 5 e34 seria 3 e30 seria 7 e32 si cele de la sfarsitul anilor 90 seria 5 e39 seria 3 e46 si 7 e38.Ce a aparut dupa 2000 nu prea ma impresionat si nu ma atrag.Oricum, mie in general imi plac masinile vechi.As alege un m5 e34 din 94 oricand in fata unui f10 daca sa presupunem ar fi la acelasi pret.
    Iar ideea asta ca bmw a castigat 7529 de premii prea putin ma intereseaza.Da, sunt mandru si ma bucur pentru ralizarile lor, dar nu pot sa spun ca "gata, bmw rulz" ca fac motoare bune.Nu as cumpara un bmw doar pt ca a castigat premii.
    +1
  • la 28.02.2010, 17:50
    Romania frate
    Nu inteleg dece toti "'cunoscatorii'" isi dau cu presupusu despre BMW si Audi cand in acest articol este vorba de strategia de marcheting a celor doua companii.MAi bine ati remarca stilul sarcastic al celor de la BMW si frustrarea celor de la Audi in aceste reclame.
    +1
  • la 28.02.2010, 22:35
    @laucalin
    Auzi ma copilule , nu te mai lua tu de mine si nu-mi explica tu mie ce inseamna BMW ca am avut 3 BMW-uri si am si poze cu ele pot confirma foarte bine , cunosc multe despre BMW , asta tu vad ca din reviste vorbesti nu ai idee de BMW .
    Si laso mai moale tu cu desteptaciunea daca vrei poti intra la mine pe mess sa-ti demonstrez intr-o conversatie de 5 minute ce inseamna BMW si ce inseamna Audi sau chiar Mercedes-Benz..
    mowgli : ce mess ai vreau sa discut cu tine .
    al meu e bmw_bvr@yahoo.com
    -
  • Leni
    la 28.02.2010, 23:19
    desi cand vine vorba de gusturile mele, prefer Audi, din simplul motiv al designului.....dar, trebuie sa recunosc ca reclama asta chiar e tare simpatica...si deloc subtila :)) imi place
    -
  • la 28.02.2010, 23:23
    doamneee... =))
    se putea sa nu intre in discutii cocalarii de BMW...fratilor va platesc cumva de tot ii laudati in halu asta....inteleg e firma buna dar nici in halu asta sa faci afirmatii josnice despre alte marci... asta 8-|
    +1
  • cressty
    la 01.03.2010, 01:08
    ha ha
    ba baieti copilul ala nici nu stie ce zice acolo. a memorat si el ceva si atat. sa deseneze masina aceea acolo nu o face nici intr-o luna:)) . asa ca asta e reclama de 2 bani. e cea mai idioata reclama vazuta de mn.
    -
  • florea
    la 01.03.2010, 01:14
    @gtrazvan
    nu poti compara skoda cu subaru. tractiunea difera;)
    -
  • LauCalin
    la 01.03.2010, 07:26
    @BMW-M
    Prietene, la concluzia asta am ajuns dupa ce ti-am citit cometurile, aproapte toate intr-un fel din care iti poti da seama ca in afara de faptul ca BMW e sportiv, Mercedes este confortabil si ca BAVAREZII au castigat cele mai multe titluri Engine of the Year nu ai spus mare lucru.
    Si nu te agita asa ca Pepsi, ca nu am avut de gand sa te jignesc. Daca ti s-a parut asa, uite, imi cer scuze (desi sincer sa spun nu prea vad de ce).
    Oricum recunosc ca m-am amuzat la faza cu pozele. Nu zic ca nu ai avut 3 BMW-uri, dar cometariile tale spun altceva.
    In fine, o zi buna sa ai! ;)
    -
  • la 01.03.2010, 08:23
    BMW
    Eu zic ca este o reclama draguta si nu una in care sa atace direct AUDI asa cum a facut-o AUDI acum ceva timp . Cei de la AUDI au atacat chiar Ferari , lasand sa se inteleaga in acea reclama ca este mai bun R8 , un R8 care arata foarte bine dar la performante este egal cu un M3 GTS, deci nu se compara cu un Ferari . Parerile sunt impartite , eu cred ca si BMW si AUDI sunt masini tari , DAR cum multi ani BMW s-a straduit sa treaca de Mercedes si pana la urma a reusit , asa si AUDI eu zic ca mai are de invatat .
    -
  • la 01.03.2010, 09:45
    mamaaaaa ... da inversunati sunteti ma tata ma... :)

    deci, sa o luam pe rand ( cu problemele, nu va ganditi la prostii ) :

    1. pe zapada ai pus-o cu tractiune spate --- wrong !! ... daca ai creier, cauciucuri de iarna si un BMW, Audi, Mercedes cu siguranta vei merge fara probleme pe oriunde ( exemplul cel mai dragutz ar fi cumnata mea care toata iarna asta a facut Giurgiu-Bucuresti intr-un E din '99 .. si fata are permis de 2 ani doar... si nu se poate lauda cu experienta pe circuit si altele :P )

    2. BMW face motoare premiate dar masinile nu sunt "xxxx" ( completati voi intre ghilimele... inspirati-va de mai sus daca nu avei idei ) .... bi sirias m8 , wtf ar u sinchin' ? thiz ar premium carz , not dacia logan , ofcors zei meic gud carz

    3. Sa compari BMW cu un brand de masini sport... oricare ar fi el ... hai ma, ca exagerati un pic.. ce draq..

    4. Sincer imi place disputa BMW - Audi , inseamna ca ambele echipe de marketing isi fac treaba bine :) . Partea proasta a disputei este momentul in care incep atacurile la persoana bazate pe opinii despre masini... bi sirias men, uat za fac ar iu sinchin ?

    Bafta la achizitionat BMW sau Audi ( i osincer tind spre BMW, sar este preferinta personala ... nu ca m-ar deranja un audi in garaj :P )
    -
  • la 01.03.2010, 12:10
    @laucalin
    Mda... intersant . Eu am avut in vedere daca vrei iti arat ce BMW-uri am avut nu am avut niste harburi.
    Am avut modele bune .
    din 1997 E30, din 2005 E36 si 2006 E46.
    in 2003 am avut W124 MB o masina foarte buna.
    Recunosc ca Mercedes-Benz fac masini foarte bune am avut si stiu ce inseamna Mercedes-Benz.
    Problema e alta , ca la BMW motoarele sunt mai avansate , au diverse tehnologii premiile nu sunt luate numai pe raportul hp/litri dar si pe tehnologia de pe motoare.
    De exemplu E46 la -5 afara se incalzeste motorul in 2-3 maxim minute linia iese din albastru si in masina e destul de cald.
    Pe cand la un Mecedes sau Audi e nevoie pentru a incalzi motorul vreo 10min - 15 minute(motoare pe benzina).
    Iarna motorul la E46 lucreaza la 87-90grade si in masina Klima lucreaza bine se incalzeste perfect.
    La Mercedes-Benz mai mult de 77-80 de grade nu are motorul iarna la -10 si in masina e mai putin caldut 10 grade iarna inseamna mult.
    Ar mai fi multe de vorbit dar daca scriu mult nu o sa citeasca toti.
    -
  • ignis
    la 01.03.2010, 12:35
    cine face legea?
    Parc-am fi prin Mauritania stând pe margina unui drum plin de nispi comentând aprig care maşină din raliul Paris Dakar lasă mai mult praf în urmă.

    Poţi să ai M5 RS6 toţi, ce vreţi voi, la gropile care au apărut acum în România nici o scofală cu ele, dau cu burta de asfalt.

    Ca să nu mai zic că de exemplu în Bucureşti la oră de vârf tot cu a I-a mergi, ca pickup-ul Dacia care cară temopane, care-ţi stă în faţă şi te umple cu fum.

    Voi construiţi avioane de hârtie (dacă ştiţi să le construiţi şi p-alea) şi vă certaţi care e mai bun, Boeing sau Airbus?
    -
  • la 01.03.2010, 12:52
    @bmw-m
    Cred ca un pic te-ai incurcat, bmw E30 a fost produs pana in '90 in varianta sedan/coupe, bmw E36 a fost produs pana in 1999 si E46 pana in 2005.

    Toata stima
    -
  • la 01.03.2010, 12:54
    @bmw-m
    Scuze.Acuma am priceput ;).erau anii cand le-ai avut nu anii de fabricatie.Trebuia sa incerci si un seria 5 ;)
    -
  • SorinXP
    la 01.03.2010, 13:39
    AUDI vs BMW
    Daca deja se ia unu de altu, e tiganie la nivel inalt din punctul meu de vedere. Plus de asta din ce stiu eu , cei de la audi au inceput. Vad ca nemtii in ultima vreme fac tot felu de comparatii pentru a le scoate pe ale lor in evidenta ( a se vedea si testele de la revistele lor comparativ cu alte reviste...). Momentan nu-mi permit o masina Audi sau BMW ( vb de minim un a4 sau seria 3 cu dotari catusi de cat). Dar sincer ma cam enerveaza mitul asta nemtesc cu fiabiliatatea, ca pe sosele patriei au probleme destul de multe si costa de te rup (acum or sa sara astia cu tigaile reparate pe la coltul strazii cu patentul si sarma, dar de are Audi sau BMW si cei mai tari detin VW)...
    Asa ca Audi vs BMW depinde de fanii fiecarei marci si pe care eu nu prea ii inteleg, eu cumpar un produsul si nu firma (comparatie se face pe produs care are costul in jur de X Euro la ambele marci si aici treaba este tot subiectiva - se poate discuta mult si bine )...
    -
  • mc
    la 04.09.2010, 04:44
    problema
    Eu am un AudiA6.Ma simt mai confortabil in el decat in bmw(treaba de gusturi).De unde stiu?Am avut si bmw (320 de serie).Oricum este 4am si am citit toate posturile :)).Tari.Romanii au sange incins.Sunt bune ambele masini(marci) cu conditia sa fie intretinute.Pacat ca unele sunt cumparate de persoane care baga benzina ieftina(2-3 litrii :)) si ulei la fel( la 20 000km).Reclama se pare ca si-a atins scopul(mai ales la romani).Oricum multi nu au condus marcile enumerate unde mai cred ca unii nu au nici permis( dar au youtube).PE mine ma deranjeaza doar gropile din Bucuresti, ma deranjeaza si nesimtitii care isi creeaza limitatoare de viteza din (beton) inalte cat casa pe strazile publice si nici macar nu le semnalizeaza(noaptea te faci praf).P.S. marketingul este un fel de 'drog' pentru creier #pe unele creiere le face praf si le incinge#caleaza#, pe altele doar le amuza SI trec mai departe#.Salut
    -
  • mc
    la 04.09.2010, 04:48
    Apropo.Exista reclame de acest gen la o multitudine de produse.Ce-mi vine acum in minte Coka-Cola VS. PEPSI.De aceea dispare de pe rafturi cu baxurile ca nu se consuma.De aceea nu se mai cumpara audi sau bmw :)).Salut
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru