- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Audi promovează versiunea TDI a lui A8 cu un spot inteligent
Audi îşi promovează versiunile diesel ale modelelor sale pe piaţa din Statele Unite ale Americii printr-o serie de reclame amuzante care atacă prejudecăţile privind motoarele cu aprindere prin compresie.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Audi promovează versiunea TDI a lui A8 cu un spot inteligent
Pur si simplu nu se impaca si in sustinerea chestiei acesteia as putea insira sute de randuri cu explicatii, exemple si principii.
Dar cand in adancul inimii ramai totusi un tractorist nu ai cum sa nu cedezi tentatiei sa pui si pe nava amiral o astfel de solutie de propulsie.
Pacat!
Eu iti dau cateva motive obiective:
1. Motoarele diesel mult mai eficiente decat cele pe benzina
2. Motoarele diesel au cuplu foarte mare
3. Un cuplu mare ajuta o masina grea
4. De ceva ani diesel-urile sunt din ce in ce mai rafinate. Vezi A8 V8 TDI
Povestile puerile cu tractoristi nu-si au rostul. Si eu prefer o masina pe benzina, dar trebuie sa fii ignorant sa nu recunosti ca exista o alternativa demna de luat in seama.
Ma rezum in a-ti spune "doar" ca alternativa se cheama HYBRID...
Dar cand nu ai know how-ul asta este, esti costrans ori sa inchei aliante (vezi Toyota-BMW) ori sa vi cu un marketing aberant in care sa-ti lauzi tehnologia de mult apusa preluata din ... agricultura si sa o prezinti ca pe ceva revolutionar, rafinat, curat, etc...
Ignoranti ca tine au fost multi, dar si-au muscat limba cand Audi si Peugeot dominau Le Mans cu dieseluri, cand Tuareg defila in Dakar, cand Seat castiga in WTCC.
Poti sa citesti review-uri despre noile motoare diesel de 3L de la BMW, sa vezi parerile specialistilor despre "aceste tractoare".
1) Tehnologia aia preluata din agricultura e cea mai eficienta. Daca ai fi trecut pe la orele de fizica ai fi invatat ca motorul diesel, este si va fi cel mai eficient motor cu ardere interna.
2) Tehnologia hibrid nu are legatura prea mult cu motorul, ci mai degraba cu recuperarea energiei cinetice la franare/incetinire, inmagazinarea ei in baterii si transpunerea ei, din nou, in energie cinetica, folosind motoare electrice.
3) Tehnologia hibrid se impaca la fel de bine si cu motoarele diesel, vezi VW 1L, sau Audi R18TDI E-Tron Quattro.
Ca sfat pentru viitorul tau: numai fii asa fan-boy, chiar daca tatal tau detine o Toyota, presupun. Fii deschis la minte.
PS: intentionez sa schimb masina actuala si sa imi iau SH un Lexus IS 220d.
Premium+ Diesel= Cioara vopsita
Motorsportul si toate exemple date de tin strict de regulamente facute de FIA pt a putea permite diferitilor producatori (de regula europeni) de a-si promova tehnologiile care mai mult de 5% nu au nimic in comun cu modelele de serie si aici vezi ca si exemplu (paradoxul eficientei diesel fata de benzina), modelele Toyota de la LeMans benzina+electric au facut mai putine intrari la boxe decat solutia "hibrida" Audi diesel+electric (WOW!!!)
Si te mai rog un lucru, nu-mi spune mie de L1 si de Etron ca niciuna din acestea nu stiu cum arata asfaltul si din vitrine nu au tupeul sa le scoata cei de la VAG, nu mai spun de vreun test de fiabilitate si/sau anduranta.
Cat priveste IS-ul, au dat chix si niponii din dorinta de a-si face ceva clienti si in Europa, lucru care si l-au asumat si care l-au si rezolvat pe noul IS unde nu mai e cazul sa mirosi a tractorist cand cobori din el...
Partea cu punctele de suspensie dc nu mai sti cum e cu ea, zic eu sa iei legatura cu dl invatator din 1-4 si iti va mai explica el odata, ok?
Ar fi bine sa te documentezi legat de regulamentul clasei LMP1. Din cauza dominatiei Audi - Peugeot din ultimii ani, s-au facut restrictii drastice pentru motoarele diesel pentru ca celelalte echipe sa poata tine pasul cu ei. Astfel, regulamentul prevede ca modelele utilizand motoare diesel sa fie echipate cu rezervoare de 60 de litri, in timp ce modelele cu motoare otto sa fie echipate cu rezervoare de 75 de litri. Tinand cont ca anul acesta cei de la Toyota cu 15 litri in plus de benzina reuseau sa parcurga doar 1-2 tururi in plus fata de Audi, nu putem spune ca sistemul hibrid a fost mai eficient.
Domnule "Tractor", condu mai intai un diesel (inafara de ARO cu motor de Brasov), si dupa vino sa ne explici si noua cum sta treaba. Voi astia, marii "benzinisti", alte arogante nu mai gasiti? Deja s-a invechit asta cu tractorul, la fel si toate celelalte ironii ale marilor fani ai benzinei, gen ca dieselul e pentru vapoare, camioane, utilitare si alte frustrari de genul asta.Asa cum dieselul are avantaje si dezavantaje, la fel e si un motor pe benzina. A trecut perioada, oricat de greu ar fi de crezut pentru tine, in care un diesel era cumparat numai pentru consum.Da, probabil benzinarul, la 2 motoare echivalente, e mai rapida.Dar ghici ce, ma doare in cot. Nu particip la curse, asa ca faptul ca un benzinar se departeaza de mine 1-2 masini, de asemenea ma doare in cot.
PS: faptul ca un conducator de masina cu motor diesel e "tractorist", asta inseamna ca un conducator de masina cu motor pe benzina e "drujbar"?