- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Audi A8 - un nou spot concentrat pe experienţa şoferului la volan
Câte lucruri poţi să experimentezi pe scaunul unui Audi A8? Ultimul spot pentru limuzina germană ne introduce în atmosfera modelului din Ingolstadt.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Audi A8 - un nou spot concentrat pe experienţa şoferului la volan
Lexus=calitate si fiabilitate
Audi=poleiala si probl. mecanice major
Pai daca stam bine sa ne gandim nu se compara nici macar ceilalti doi cu Lexus la fiabilitate ,dar Audi.Mai tineti minte probleme care le-a avut Mercedes sapt. trecutra?Deci de acici rezulta tot.Eu la Lexus nu am vazut si nu cred ca va exista vreo data asemenea probleme ca la MBZ.Asta este parerea mea.
Draga domnule, daca treceai pe la scoala, la orele de fizica si anatomie aflai ca fortele la care e supus corpul la o deceleratie instantanee de la 0 la 160km/h sunt imense. Se rup organele in tine si se produce hemoragie interna si pa-pa esti mort.
In sprijnul celor spunse de mine te-as ruga sa eperimentezi o coliziune frontala cu un zid la 100km/h intr-un tanc, ca ala nu se deformeaza deloc, si toata energia se transfera catre tine, sa-mi spui cum te simti dupa.
Daca nu mai apuci nu-i problema, voi avea grija sa mentionez pe piatra ca ai facut-o in numele stiintei.
si la un monopost care se opreste brusc cu 200 km/ h intr-un zid de ce nu se rup organele interne ale pilotului???
@ZZZ a fost pertinent si a dovedit ca a fost pe la scoala explicandu-ti de ce au murit acei oameni in A8, in tip ce altii au fost cu gastele la pascut.
EX: La 150 km/h, parcurgi 41.66 m/s adica distanta dintre 3 stalpi de iluminat public. Forta cumulata (principiul actiunii si reactiunii-fizica de clasa a 5-a) a doua autovehicule care circula fiecare cu 100 km/h si se ciocnesc frontal este de 200 km/h adica 100+100. La deccelerare brusca, ajungi de la 200 km/h la 0 km/h on 0.68 milisecunde. Organele interne devin aproape lichefiate. Forta gravitationala exercitata este de 400 G, mai mult de 40 de ori de cat poate suporta un pilot de avion de vanatoare inainte de-asi pierde temporar cunoastiinta.
Deci: inainte de-a judeca Audi sau orice marca de masina, treci pe la scoala. Daca nu-ti place macar taci din gura.
Pun pariu ca ai un "ursulet" copt sau "pisicuta" din 1900 toamna cu embleme de m3 lipite cu guma de mestecat tinut in fata blocului si te sprijini de el in timp ce spargi seminte ca de benzina nu ai bani, asa ca taci pana ai o masina adevarata si mai stii ceva fizica elementara.
Da-mi exemplu de asa accident din care pilotul sa fi scapat. Pilotul intra in viraj cu o anumita viteza, dar pana la impact mai trece prin pietrisu ala care e pus tocmai sa absoarba din energie, viteza la impact e mult mai mica, mai exista niste cauciucuri acolo care absorb enorm din soc. In plus majoritatea monococilor au o forma usor ascutita spre varf pentru a face masina in cazul unui impact direct cu un zid/parapet se se dezintegreza in partea frontala iar apoi sa se roteasca, intr-o parte disipindu-se astfel energia cinetica.
La 200km/h nu ca ti se rupe ficatul, splina si alte organe, dar deja ai un traumatism intracranian de toata frumusetea.