- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
PSA Peugeot-Citroen ne prezintă viitorul lor sistem hibrid, care funcţionează cu aer comprimat
Credeaţi că nu vom avea niciodată maşini care vor merge "pe aer"? Ei bine, nu şi cei de la PSA Peugeot-Citroen, care au dezvoltat un sistem hibrid care foloseşte aer comprimat.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: PSA Peugeot-Citroen ne prezintă viitorul lor sistem hibrid, care funcţionează cu aer comprimat
Din pacate aerul comprimat vine dintr-un compresor, care evident ca in final foloseste tot combustibili fosili [inafara de comprimarea la franare]
Bravo lor oricum, cred ca este o solutie mult mai ieftina [teoretic] decat varianta electrica.
Oare ce autonomie si putere are doar motorasul cu aer?!
Problema reala a motorului cu aer este ca formeaza ghiata cand functioneaza numai cu aer si se blocheaza.
Alaturi de motorul termic ar putea functiona cu ajutorul calduri acestuia.
Curent electric avem cam toti in garaj dar nu si aer comprimat.
PS: am opel, doar ti-am impartasit niste informatii.