- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Primul teaser al viitorului Honda Civic
Inginerii Honda sunt vedetele unui teaser care prezintă principalele caracteristici ale celei de-a noua generaţii de Civic.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Primul teaser al viitorului Honda Civic
jenanta solutia aleasa pentru puntea spate, se vrea premium si cu mari pretentii la handling cu o punte similara cu cea de le logan ,
sictir
Developement Leader - Chassis
Si mie imi plac hondele... alea vechi doar ca astea noi... ce sa zic de ele...:
1: cu motorul diesel au dat-o in bara cu cilindreea ... intotdeauna japonezii-s pe dos si nu-nteleg downsizing-u' (culmea... masinile lor vechi il intelegeau)
2: cu motorul pe benzina au gresit utilizand o unitate aspirata in "era motoarelor tsi" (si nu, nu-s VAG-inist, dar ce-i a lor e a lor)
3: Civic (mai ales type r) era mai bun ala vechi din 2 motive... greutate mai mica si suspensie independenta spate (au reusit sa strice si asta). Acelasi lucru se poate spune si despre directia lui Accord din cate am inteles... desi la un mers normal mie mi s- parut ca se aseaza bine... doar ca pasager.
4: au bagat si ei in gama un hibrid care nu-si justifica pretul ca sa scoata ochii cu tehnologia (inexistenta de altfel)
Concluzie: uite ca poti avea pretentii premium si atunci cand singurul as in maneca e calitatea asamblarii, iar ala e cam discutabil ca la noi hatch-urile vin facute in Anglia de spritari imbuiati de whisky:) Honda daca nu-si revine cat de curand cu ceva NOU o sa-i piarda si pe canadienii aia socialisti si pe "amerindieni" ca incep si ei sa iasa din pestera de cand ii inunda pretul barilului!
Prietene,lasi impresia ca ale tale cunostinte legate de masini se rezuma doar la suspensie idependenta pe puntea spate si la TSI-uri...
Nu te intrebi oare ce rost ar avea sa treaca pe motoare de unica folosinta cand ei au cunostintele si tehnologia de a scoate 200 CP din 2.000 cmc aspirat sau de ce au PROGRESAT imbunatatind o punte semirigida asta dupa ce au gasit-o mai potrivita decat cea idependenta pe care au folosit-o la greu inca de pe vremea Beatle-ului si a lui T1?...
Sau poate esti un pui de inginer de viitor si nu stiu eu.
Si ar mai fi ceva:atunci cand grosul vanzarilor tale nu se realizeaza in Romania/Europa, nu prea mai ai tu treaba cu impozitele si taxele sub 2.000 cmc, vezi Toyota, Mercedes etc
cum adica au imbunatatit-o ? da jos o punte de logan si ai sa vezi ca sunt 100% identice ca arhitectura , singurul care a incercat ceva sa schimbe la rigide e opel cu astra, dar si aia tot rigida e,
rigida e mai buna dintr-un singur motiv, e mult mai ieftina de produs si mai profitabil de vandut unor fraieri care platesc preturi premium pe tehnologie low-cost.
A fost o vreme cand fiecare constructor se chinuia sa faca un produs foarte bun,acum se chinuie sa-l faca doar cat mai profitabil!
"Prietene" nu conteaza ce impresie las, ba chiar as putea fi un afon in ale masinilor si chiar nu vreau sa starnesc vre-un flame aiurea ca nu am timp de ele. Mi-am exprimat si eu o parere despre evolutia Honda asa cum o vad eu, pana la urma fiecare crede ce vrea... ba chiar sunt unii instare sa considere o involutie revolutie, asa ca de ce m-as complica sa te fac sa intelegi ca in viata de zi cu zi nu traiesti pe circuit si ai nevoie de cuplu de la turatii joase in caz de nu vrei sa aibe copii tai sau sotia ta dureri de cap dupa un drum lung plin de depasiri si curbe abordate cu 6k rpm. Si mie mi-ar face placere sa conduc un S2000 (2.0 > 240cp nu 200) si sa o alerg pe-un drum liber din cand in cand, dar cam atat:)
@Serd: ai perfecta dreptate si toata lumea stie asta... problema nu-i cu politica costurilor, ci cu evolutia in timp a sistemului monetar in general, de pe marginea unei prapastii in expansiune, la 1 pas in fata.
E fix aceeasi treaba care se intampla cu iubitii nostri politicieni, doar ca la alt nivel (ala de reglementare, care e sublim, dar lipseste cu desavarsire):)
Pe sosele va taraiti cu 80km/h sa consumati putin iar pe internet sunteti zmei si nu puteti fara suspensie independenta.
De cate ori mergeti la limita si simtiti lipsa unei suspensii mai bune?