- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Primul clip de prezentare al noului Opel Astra OPC
Opel a publicat primul clip de prezentare al noului Astra OPC, cel mai nou membru al diviziei sale de performanţă. Hot-hatch-ul este prezentat în detaliu, într-un ritm antrenant.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Primul clip de prezentare al noului Opel Astra OPC
Sa vedeti ce ''verde constipat '' o sa va dea noua generatie Focus RS!!!!
Va fii din nou lider in segment,fara nicio indoiala.
Poti sa te treci tu sub cate nick-uri vrei, realitatea asta nu poate fi contestata.
2.Opel Calibra a reușit să dobândească un titlu extrem de important pentru o mașină sport: campioană în concursul german de superturisme, numit Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (DTM). Pilotul Manuel Reuter s-a clasat pe primul loc în DTM cu nouă victorii, aducând totodată și titlul la constructorii Opel. Mașina utilizată a fost o Calibra V6 modificată, cu un motor de 2,5 litri normal aspirat care dezvolta aproximativ 500 CP (368 kW) la 11 650 rotații pe minut, cu tracțiune 4x4 permanentă, cutie în șase trepte semi-automată, jante de 19 țoli, și care cântărea 1040 kg.
3.cand o sa faca si reno o masina precum opel speedster atunci sa te aud.
4.probabil esti unul din gusterii care au impresia ca daca renault are un monopost de formula 1 asta inseamna ca megane rs are piese dupa masina aia =))) am auzit multi fani reno cu chestii dastea supte din deget.
5.subiectul este despre opel astra opc - nu inteleg de ce simtiti nevoia sa poluati articolul cu marca voastra care e si peste ferarri ,dupa modelul vw passat tdi ? cel mai probabil din frustrare si prostie
2.Calibra e vax pe langa istoria competitionala si tehnologiile folosite de Renault atunci. Cu 10 ani inainte sa vina Calibra, francezii foloseau motoare de curse 1.4T 180 CP pentru Renault 5.
3. cu siguranta n-ai auzit de Renault Spider
4.da, ti-ai dat seama, esti zero barat pana acum.
2.Inca o data REPET ,subiectul este despre opel astra opc - nu inteleg de ce simtiti nevoia sa poluati articolul cu marca voastra care e si peste ferarri ,dupa modelul vw passat tdi ? cel mai probabil din frustrare si prostie
3. cand nu mai ai argumente viabile incepi cu jigniri. tipic greierasilor cauciucati ...
In concluzie reno e atat ca nici in propria tara nu reuseste sa ofere presedintelui o masina . Cum sa compari vel satis cu c 6 vreodata ? Asta e conditia reno ,o marca submediocra care pretinde ca e miezul din dodasca . De fapt mai mult pretindeti voi astia obsedati si frustrati decat compania in sine ca doar si ei au recunoscut cat de jalnic e design-ul mai acum cateva zile.
Sa vedem si inginerii in ce masura s-au implicat!
"Gama de motoare Renault Energy înseamnă:
- O performantă mecanică bazată pe excelenta tehnologică a Renault in F1 : cu motoarele Energy, Renault aduce la dispozitia clientilor experienta dobândită în competitie. Cei 34 de ani de experientă în F1 si cele 9 titluri de Campion Mondial al constructorilor permit ca o serie de tehnologii inedite pentru acest nivel de gamă să devină accesibile.
...............................................
F1 si motorizarile de serie, un singur scop: ameliorarea randamentului mecanic global
Fie că lucrează la vehicule de serie sau la monoposturile de Formula 1, specialistii Renault în motoare urmează un triplu obiectiv comun : conceperea unor motoare performante, fiabile si economice. Prin urmare există numeroase punti între disciplina regină a sportului auto si vehiculele de serie :
- Sunt organizate schimburi de resurse: datorită transferurilor de colaboratori de la Renault Sport F1 spre ingineria mecanică Renault, gama Energy beneficiază de experienta dobândită de Renault în F1.
- Renault beneficiază de experienta Renault Sport F1 în următoarele domenii:
•cunoasterea arhitecturii motoarelor compacte,
•experienta în domeniul termicii motoarelor si a răcirii,
•reducerea frecărilor,
•utilizarea în comun a instrumentelor de calcul si măsură (90 % din programe sunt comune),
•utilizarea în comun a metodologiei programelor cu planning-uri de dezvoltare mai scurte."