- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Noul Cadillac CTS, probă de forţă pe un circuit ud
Cadillac a început ofensiva în segmentul premium cu promovarea noului CTS, rivalul declarat al actualilor Audi A6 şi BMW Seria 5. Primul film publicat de americani ne arată cum se descurcă CTS pe un circuit.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Noul Cadillac CTS, probă de forţă pe un circuit ud
Go Caddy!!!!
In sfarsit a aparut ceva care are sanse reale, nu ipotetice, in lupta cu Triada.
Oricum, Regal este destul de elegant pentru a intra in acest comparativ la nivel de "executive car", desi "samanta" sa de Insignia este greu de renegat. Problema stii care este? In esenta, Mercedes, Buick si Lexus constituie "luxury brands" pe tot frontul, pe cand BMW si Audi......nu! Doar 7-arul si A8 inseamna "luxury sedans", ha-ha! Deci normal ar fi sa fie asezate pe acelasi taler E-Klasse, Regal si GS, atat, manca-v-as! CTS, cu tot luxul lui de circumstanta, sa se ia de guler, intr-adevar, cu A6 si 5-ar.
Nu am actiuni la VAG, nu-s obtuz sa nu apreciez ceva de calitate, fie si "Made in Papua Noua-Guinee"!
Pai sa vedem cum este cu "luxuri brands" pe toata linia...la Mercedes clasa A si B nu par sa faca parte din aceeasi linie, la Lexus compacta CT si SUV-ul RX cam la fel, adica nu sunt "luxury sedans", pe acest principiu pare doar Cadillac si Infiniti, dar si Infiniti va avea o compacta, deci mai ramane Cadillac:).
Dincolo, in Tara Soarelui Rasare, conglomeratul Toyota va incepe incet-incet sa absoarba cam tot ce-i de valoare prin jur si sigur se vor trezi si ei cu moto in curte, cu diferenta ca insasi divizia Toyota va arata mai atragator in timp si nu va marginaliza imperativul calitatii. Sa fim atenti si la Hyundai si traiectoria sa ascendenta. Nu m-ar surprinde sa bata intr-o zi cu tupeu in poarta RC: "Bai acestia, vrem sa cumparam GM Korea, uite cash-ul! A, si daca ne enervati, pretindem si China Motors......Uite cash-ul!". Iar prostii se vor repezi hamesiti la malai, uitand ca omul sfinteste locul si ca unele lucruri de pe lumea asta pur si simplu nu sunt vandabile (a se lua in considerare cazul GM Diesel Division).
De aceea cred ca niciodata GM nu s-a aflat intr-o postura mai delicata......Iar fara o eruptie ideatica revolutionara si fara un altruism investitional nedozat (da-i dracu', ca au bani; nu se pot plange cu peste 9 milioane de masini vandute in fiecare an), nu va trece mult timp pana cand vor vedea uluiti cum vor aluneca pe locul 4, adica in afara podiumului Champions League :) Daca pana acum am tot batut moneda pe competitia globala draconica, ei bine, sa ne asteptam la un paroxism luciferic pe mai departe, astfel incat nimeni nu va mai respecta pe nimeni si nimic......O noapte placuta!