Voteaza:
4 voturi | 7 comentarii

Noul Cadillac CTS, probă de forţă pe un circuit ud

Cadillac a început ofensiva în segmentul premium cu promovarea noului CTS, rivalul declarat al actualilor Audi A6 şi BMW Seria 5. Primul film publicat de americani ne arată cum se descurcă CTS pe un circuit.

Comentarii (7)

  • george
    la 01.04.2013, 12:13
    Masina arata bine si motorul suna frumos cand e turat.
    Go Caddy!!!!
    +8
  • la 01.04.2013, 14:56
    Nu ma dau in vant dupa americani si masinile lor, insa in acest caz CTS-ul constituie e exceptie!

    In sfarsit a aparut ceva care are sanse reale, nu ipotetice, in lupta cu Triada.
    +2
  • inexorabil
    la 01.04.2013, 17:00
    @slVW, eu trag nadejde ca GM isi va da seama intr-un tarziu ca luxul nu este chemarea sanguina a lui Cadillac, ci superluxul (automat, limuzinele), si, in consecinta logica, ca va reabilita menirea premium a lui Buick si-i va acorda dreptul de a concepe din nou motoare proprii. Tri-shield se bucura de eminente cenusii intr-ale ingineriei si tehnicii de calibrul lui Mike Doble, dar dilimacii din RC nu stiu sau nu vor sa-i potenteze valoarea profesionala.
    Oricum, Regal este destul de elegant pentru a intra in acest comparativ la nivel de "executive car", desi "samanta" sa de Insignia este greu de renegat. Problema stii care este? In esenta, Mercedes, Buick si Lexus constituie "luxury brands" pe tot frontul, pe cand BMW si Audi......nu! Doar 7-arul si A8 inseamna "luxury sedans", ha-ha! Deci normal ar fi sa fie asezate pe acelasi taler E-Klasse, Regal si GS, atat, manca-v-as! CTS, cu tot luxul lui de circumstanta, sa se ia de guler, intr-adevar, cu A6 si 5-ar.
    +2
  • la 01.04.2013, 17:10
    Eu chiar te apreciez pt. faptul ca ai ceva de spus.....mai ales cand vine vorba de cars made in USA. Imi plac si mie cateva: Viper, Corvette, Wrangler si mai nou acest CTS.

    Nu am actiuni la VAG, nu-s obtuz sa nu apreciez ceva de calitate, fie si "Made in Papua Noua-Guinee"!
    +4
  • inexorabil
    la 01.04.2013, 17:27
    Si, totusi, n-a sesizat nimeni cacofonia mea de mai sus? - "logica ca"......Jenant! Dar astazi imi permit, ca doar este 1 aprilie ;) Ma rog, si fraza care incepe cu "trag nadejde" este tot o gluma: chiar ma amagesc singur ca ma va asculta GM taman pe mine?!? :D Baietii aia din Raiul Capcaunilor (RC) sunt preocupati de alte chestiuni, mai arzatoare......arza-i-ar flamele cu care isi aprind trabucurile.
    +4
  • la 01.04.2013, 17:52
    @inexorabil

    Pai sa vedem cum este cu "luxuri brands" pe toata linia...la Mercedes clasa A si B nu par sa faca parte din aceeasi linie, la Lexus compacta CT si SUV-ul RX cam la fel, adica nu sunt "luxury sedans", pe acest principiu pare doar Cadillac si Infiniti, dar si Infiniti va avea o compacta, deci mai ramane Cadillac:).
    +4
  • inexorabil
    la 02.04.2013, 00:31
    @Mafia, nu trebuie sa repet intruna: ar fi fost cat se poate de firesc ca, in cadrul GM, "luxury sedan" sa ramana exclusiv sarcina lui Buick, asa cum a fost pana in anii '90! Stii care mi se pare greseala fatidica a conducerii GM (na, ca am ajuns sa vorbesc zilnic de ea, manca-o-ar toate moliile) ? Faptul ca nu realizeaza ca, pentru a tine pasul cu adversarii sai cei mai puternici, ar trebui sa acopere cam toate segmentele auto! De pilda, doar clasa moto ii lipsea lui VAG si uite ca a rezolvat-o! Acum suporta cam multe marci in spate, dar sonoritatea planetara zguduitoare a brandului Audi inseamna fix cheagul care le va tine laolalta si le va sili la profit oricum! (doar pe Seat as vedea-o lepadata, dar nu sunt sigur). Calitatea? Chiar nu mai conteaza......Doar ceea ce tinde sa cumpere toata lumea defineste, conditioneaza, potenteaza si teoretizeaza calitatea astazi. Dar liderilor GM li se pare ca ulciorul va merge la apa la nesfarsit; ei nu inteleg ca situatia mirifica a celor 80 de ani de hegemonie globala nu mai este valabila, ca regulile vor fi altele de acum incolo.
    Dincolo, in Tara Soarelui Rasare, conglomeratul Toyota va incepe incet-incet sa absoarba cam tot ce-i de valoare prin jur si sigur se vor trezi si ei cu moto in curte, cu diferenta ca insasi divizia Toyota va arata mai atragator in timp si nu va marginaliza imperativul calitatii. Sa fim atenti si la Hyundai si traiectoria sa ascendenta. Nu m-ar surprinde sa bata intr-o zi cu tupeu in poarta RC: "Bai acestia, vrem sa cumparam GM Korea, uite cash-ul! A, si daca ne enervati, pretindem si China Motors......Uite cash-ul!". Iar prostii se vor repezi hamesiti la malai, uitand ca omul sfinteste locul si ca unele lucruri de pe lumea asta pur si simplu nu sunt vandabile (a se lua in considerare cazul GM Diesel Division).
    De aceea cred ca niciodata GM nu s-a aflat intr-o postura mai delicata......Iar fara o eruptie ideatica revolutionara si fara un altruism investitional nedozat (da-i dracu', ca au bani; nu se pot plange cu peste 9 milioane de masini vandute in fiecare an), nu va trece mult timp pana cand vor vedea uluiti cum vor aluneca pe locul 4, adica in afara podiumului Champions League :) Daca pana acum am tot batut moneda pe competitia globala draconica, ei bine, sa ne asteptam la un paroxism luciferic pe mai departe, astfel incat nimeni nu va mai respecta pe nimeni si nimic......O noapte placuta!
    +4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru