- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Mercedes prezintă noul motor V8 de 5.5 litri dezvoltat de AMG
Mercedes-Benz a prezentat în detaliu sistemul de dezactivare temporară a cilindrilor de la noul motor V8 aspirat de 5.5 litri utilizat de modelele AMG.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Mercedes prezintă noul motor V8 de 5.5 litri dezvoltat de AMG
Oricum BMW in motoare e mai bun ca Mercedes in München se investeste mai mult in motoare.
Oricum Nu pot critica Mercedes pentru ca e cel mai mare nume din lume.,
ca bine le mai zici. :))
Vrej, in schimb, stie ceva dar nu stie bine. Singurii constructori auto care au mai folosit tehnologia dezactivarii selective a cilindrilor in mers cu ajutorul electronicii au fost GM (pe modele Cadillac - Displacement on Demand), Honda (Variable Cylinder Management) si Mercedes (Active Cylinder Control pe V12), la sfarsitul anilor '90, inceputul anilor 2000, nemtii fiind totusi primii care au introdus-o in serie. De la Mercedes au preluat cativa ani mai tarziu si Chrysler tehnologia respectiva.
A, si spre deosebire de tine, Vrej, eu chiar am argumente. Totusi, noul SLK 55 AMG nu face decat se readuca o tehnologie folosita de Mercedes acum mai bine de 10 ani pe S si CL 600.
Nu ca BMW nu ar face motoare bune, pentru ca le fac, dar avantajul lor sta in masina - restul masinii - care este orientata catre sportivitate chiar cand se adreseaza unui public fara nici o legatura cu asta. La capitolul "best of the best" MB nu sunt chiar in spatele BMW sau Audi, cei trei isi cam impart anual titlurile (si mai apare si pocnitoarea aia de un litru de la fiat.. dar viata este complicata )
BMW ani la rândul câștiga cele mai multe categorii
Am impresia tu de abia anul asta ti-ai pus internet ca sa mai afli si tu niste informatii. Numai ca nu prea stii sa le cauti.
Intrati pe Wikipedia si cautati best Engine .
Cifra de 55 a lui BMW de mai jos nu înseamnă 55 de cartofi ci 55 de premii au fost acordate la diverse motoare BMW .
Number of times the following makes have received the award in its thirteen year history:
Make Awards Notes
BMW 55 includes BMW/PSA engines
Honda 22
Toyota 22
Volkswagen 20
Mercedes-Benz 9 includes DaimlerChrysler
Fiat 6
Peugeot 6 includes BMW/PSA engine
Audi 4
Ferrari 4
Mazda 4
Porsche 3
Subaru 2
Alfa Romeo 1
GM 1
Saab 1
↑ Jump Back A Section
Show See also
Au tocmai un award va imaginati ce multe...:)))
Materialul utilizat de mine Wikipedia .
Motoarele de la BMW din formula 1 erau poate cele mai puternice, dezvoltau cei mai mulți cai putere cca 940hp (anii2002) pe linie dreapta Montoya scotea 360km/h si are recorduri de tur care nici pana in 2011 nu sunt doborite.
Dacă ai privit formula 1 in anii ceia si dacă mai ai si creier sa tii minte de CATe ori explodau motoarele BMW ??? Dacă nu tii minte eu îți aduc aminte explodau 1-2 ori maxim întrun sezon.
Bmw Au avut probleme cu aerodinamica , cutie de viteza si piloti care nu puteau ține piept cu puternicul Schumacher de atunci .
Imi pare rău ca pierd timpul cu niște copiii care atunci se jucau in nisip si acum se fac mari engineri si specialiști .
Succes băieți si toate cele bune , va doresc o maturizare cât mai rapida sa deveniti bărbați ca încă sunteti copiii.
Eu sunt deacord cu tine ca Mercedes-Benz sunt cei mai renumiti din lume ei au fost primii in tot toată istoria începe de la Götleb Daimler , Karl Benz etc...
Ce vreau sa zic e ca ultimii 20 de ani BMW produce motoare mai bune.
La BMW e 34 anii 1989 motorul de 2.0 litri in linie cu 6 Cilindri si 24v producea 150hp pe când la Audi 2.0 avea 116 la Audi 80 b4 si la E-Class erau 122 hp același 2.0 litri.
Si premiile BMW au fost obținute in Stuttgart in Ostfildern la Mercedes Acasa.
Nu sunt cumparate sau obținute la München.
P.S.: Motorul asta de la Mercedes este chiar foarte reusit si nu vad ce ar putea fi de criticat.
Ai dreptate cu motorsportul, Bmw nu se compara cu Mercedes, da la motoare de serie in ultimii cel putin 10 ani, Bmw a obtinut mult mai multe premii. Iar comparatia motorsport-masini de strada e fortata, pai Toyota a investit mult mai multi bani in F1 decat BMW, au avut 0 victorii in 139 de curse, in F1 e alta mancare de peste
@BMW-M in caz ca nu ai observat, regulamentul F1 a fost modificat constant in ultimii ani tocmai pentru a se evita "exagerarea" cu performantele ... pe vremea aia Montoya avea un motor ceva mai mare, cu ceva mai multi cilindri, avea pneuri mai late, avea un monopost mai lat, avea voie la mai multe elemente aerodinamice, etc.
Eu am vrut sa zic ca BMW atunci se batea la titlu si obtinea recorduri de tur ca nici ferrari si mclaren nu scoteau si avea motoare mai bune ca Mercedes si Ferrari dar nu câștiga titluri pentru ca nu erau nimeni la nivelul super pilotului schumacher si BMW o ducea rău cu aerodinamica , deseori cutia de viteza si Ralph Schumacher nu s-a ridicat niciodată la nivelul lui Michael Schumacher .
Aduceti-va aminte de CATe ori ii exploda motorul lui mikka hakinen???
Ajungea Hackinen la finish si pe ultima suta de metri ii exploda motorul era un fum de 30 metri.
BMW cât a fost in Formula 1 a produs cele mai bunE motoare ca si la masinele de strada.
In formula 1 motorul unui monopost nu înseamnă totul, trebuie sa ai si un monopost competitiv(cutie,aerodinamica etc) si niște piloti de valoarea lui Alonso , Schumacher,Vettel, Massa,)
Referitor la Mercedes eu nu am zis ca ei sunt varza si BMW e aur.
Dar m-am referit ca la o diferența mica BMW are motoare mai bune pentru ca in München se pune accent mai mult pe motoare.
Asta e tot ce am vrut sa zic,
Sorry de greșeli e t9 iPhone 4 si mă grabesc nu prea verific Modificarile făcute de dictionar.
Off topic: ingamfatul de portughez "special" de la Real si-a luat-o, macar aici suntem de acord, la fotbal
Știți numai sa Frecati capul.
M-am referit la greșeli gramaticale.
Știi prea bine dar o ASA îți place sa ei peste picior.
@dan_grc, cu translatorul ce sa zic, a marcat si el in ochiul lui Vilanova :)). Deabia astept urmatoarele confrutari, mai ales ca din cate am remarcat Sanchez si Fabregas sunt transferuri reusite.
Tot ce am scris Mai sus e adevarat faptul ca la Hackinen explodau motoarele pe ultima suta de metri ASA a fost, faptul ca BMW avea cele mai puternice motoare in F1 ASA a fost , faptul ca BMW e cel mai premiat motorist din lume ASA si este dova e lista de premii de mai sus preluată se pe Wikipedia , tot ce am scris de BMW a vorbit de motoarele celebre care au scris istorie cu diverse premii si inovatii invenyate in München .
Of, o luam de la capat? Eu nu.
Nu stiam de ce am sughitat ieri. Na, ca am aflat.:))
Pe bune, nu te mai obosi sa ma aduci in discutie ca ma aduci degeaba.
Saab si volvo alea mașini , ce discutam noi de BMW si Mercedes astea sunt rahaturi ;)
Cumparati Volvo oameni buni produc cele mai bune carute din lume, si Saab-uri cele mai bune trabanturi de pe terra