- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Honda ne arată cum este dezvoltat viitorul Civic Tourer
Prin ce trece o mașină înainte de a fi prezentată pe piață? Honda ne face cunoștință cu testele nordice pe zăpadă și gheață pe are a fost nevoită să le suporte versiunea break a compactei Honda Civic.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Honda ne arată cum este dezvoltat viitorul Civic Tourer
in europa ... nu, multumesc ! pe alte piete ... depinde ...
drumuri bune s-aveti !
E dezvoltata special pentru piata europeana, si cine altcineva sa o testeze daca nu ingineri europeni, fie ei nemti, finlandezi, norvegieni, etc. Conduc un Mitsubishi si toata lumea imi zice ca e diferita de acel ceva cu care s-au obisnuit multi: masinile europene. Drept pentru care, cei de la Honda au ales sa includa in partea de testare echipe de ingineri de alta nationalitate, ingineri care stiu mai bine nevoile europenilor.
ei - japonezii - pur si simplu nu stiu cum sa scoata din masinile lor ceea ce scot europenii ... masinile lor au alte avantaje, dar la tinuta de drum ...
si crede-ma ca am avut si americana si nemteasca inainte ... de multe ori eram in "balenutza" americana si era vreme rea (zapada, ciorofleaca, mizga, ploaie torentiala, vint puternic) si "galbejitele" totdeauna erau pe dreapta (rulau cu viteze mici), iar cind venea din spate cite-un golf ma miram de sofer ca are "oo" de umbla asa repede cu o masina asa mica ...
ei bine ... dupa citiva ani mi-am cumparat si eu un golf ... abia atunci am inteles de ce erau soferii de golf curajosi !!! pai masina aia avea o lungime de aproximativ 65% din lungimea chrysler-ului si statea pe drum la fel de bine ca si americana dinainte, incit nu aveam emotii ca ar putea aluneca pe undeva pe unde eu nu as fi vrut !!!
ce sa-ti povestesc de honde si toyote ... in fine ... nissan-ul sta mai sigur pe "labutele" lui ... dar oricum asa ca idee generala, nici un constructor japonez nu va fi vreodata capabil sa-i egaleze pe nemti la capitolul asta. americanii isi fac masinile orientate pe confort nu pe echilibrul propus de germani ...
eu traiesc in america de nord ... toata presa de specialitate ii are pe germani de referinta la capitolul asta !
sa nu crezi ca pt piata nord-americana au specialisti nord-americani !
cit despre natiile care lucreaza pt ei ... am auzit si de romani ce proiecteaza in japonia honde ... cum poti gasi si in germania sau franta dealtfel ...
drumuri bune sa ai !