Voteaza:
2 voturi | 3 comentarii

Cum se prezintă o Tesla Model X cu 322.000 de kilometri la bord

De-a lungul timpului, mulți au contestat calitatea mașinilor Tesla. Acest clip video ne arată un Model X care a parcurs aproape 322.000 de kilometri în 5 ani și trebuie menționat că a rezistat foarte bine.

Comentarii (3)

  • ACE - Craiova
    la 22.07.2022, 07:37
    Ce releva acest videoclip:

    În ultimul timp în vizorul public au apărut periodic exemplare Tesla care încercau să demonstreze că au putut ajunge la un parcurs mare, de sute de mii de kilometri. Dar întotdeauna exista o problemă, pentru că de cele mai dese ori se menţiona că minim 1-2 ori s-a schimbat deja bateria, iar uneori şi electromotoarele. Iar dacă se schimbă componente atât de esenţiale într-o maşină electrică, parcă nici parcursul mare nu e la fel de impresionant. Astăzi, însă, vorbim despre o Tesla din Slovacia, care are peste 320.000 km parcurşi, în mâinile aceluiaşi proprietar, şi are aceeaşi baterie originală.

    Maşina aparţine unui proprietar pe nume Cristian, el fiind şi cel care relatează experienţa pe care a avut-o cu ea. E o Tesla Model X P100D fabricată în 2017, şi cumpărată în 2018. Cristian munceşte în domeniul proiectărilor energetice şi are frecvent nevoie de călătorii pe distanţe lungi în Europa şi, fiind apropiat de energia regenerabilă, a considerat oportun să aleagă o maşină electrică. Şi tocmai pentru că a călătorit atât de mult, a adunat un număr impresionant de kilometri în numai 4 ani de exploatare.


    Partea şi mai impresionantă e că maşina a utilizat în mare parte supercharger-ele Tesla pentru reîncărcare, între 65-80% din toate încărcările din istoria maşinii, deci bateria a avut parte de multe încărcări fast charge, care ar fi trebuit să-i accelereze degradarea. Ceea ce s-a întâmplat de facto e exact la polul opus, bateria are acum o rată totală de degradare de doar 9,8% după acest parcurs!


    Şi toate astea chiar dacă maşina mai şi tractează uneori remorci grele, de până la 2 tone, iar când merge pe autostrăzi ajunge adeseori şi la 140 km/h sau chiar mai mult. Maşina are, totuşi, şi semne ale parcursului mare, în special volanul ros sau puncte de rugină în unele zone de caroserie, pe care Cristian le arată în video.

    Totuşi, starea bateriei acestei Tesla e cel mai impresionant aspect, cu siguranţă, care demonstrează că există şi excepţii de la percepţia generală.

    Vezi:
    https://piataauto.md/Stiri/2022/07/VIDEO-Aceasta-e-o-Tesla-Model-X-cu-320-000-km-parcursi-care-mai-are-bateria-originala/
    +13
  • Seriff
    la 22.07.2022, 09:40
    @Ace Craiova, propaganda ieftina, de ce nu spune si cat costa un motor electric sau un set de baterii in caz de probleme?
    Asta e doar o metoda de a spala din rusine, un clip cu un asa zis proprietar care zice ca a lui nu s-a stricat, dar si cand se va strica ii da foc, fiindca va costa enorm sa o repare.
    Se stiu bine problemele Tesla cu bateriile si cu motoarele electrice cazute.
    +2
  • PMC
    la 22.07.2022, 15:36
    Asta e genul de clip care demonstreaza ca "totusi, se poate". Nu stiu insa cat e de relevant prin prisma problemelor generale pe care le semnaleaza multi, si anume ca bateriile se degradeaza si trebuie schimbate. Probabil ca omul stie sa incarce bateria cat trebuie, sa o tina in acel interval de 20 - 80% incarcare, o exploateaza foarte corect si astfel ca rezultatele sunt bune. Dar cati fac asta? Prietenele si sotiile noastre nu pot fi convinse sa aiba grija de masina, sa incarce numai cand nu e prea cald, sa nu incarce peste 80%, sa aiba grija cu pedala de acceleratie samd samd. Si din nou, se pune intrebarea FIREASCA: DE CE sa te complici, de ce sa-ti faci viata mai grea decat este oricum, numai pentru ca sa conduci o masina care nu soate fum. Si care mai e si scumpa ca naiba. Sincer, oricat vrei sa fii de flexibil si intelegator, pur si simplu nu merita porcariile cu baterii. Merita in extremis o masina mica de oras, dar numai daca mai ai o termica in curte si daca stai la casa. Ceea ce din start o fac neatractiva pentru majoritatea populatiei.
    Ca o nota hazlie: observ mai nou multi indivizi cu electrocaznice (ca sa citez un clasic care vad ca nu mai prea da p'aici...) care stau in masina si incarca. Ii vad in parcarile cu plata ale primariilor, unde curentul e gratis, platesti doar parcarea. Desi nu-mi sta in fire sa fiu malitios si sa iau peste picior pe nimeni, nu pot sa nu rad si sa fac poante pe seama lor. Cum mama dracului sa stai in fund in masina, cu ochii in telefon si sa astepti sa se incarce bateria. Probabil stau amaratzii cu orele asteptand dupa baterii. Este ceva peste puterea mea de intelegere. Oamenii astia sunt bataia de joc a istericilor verzi si a ecologismului-religios care a pus stapanire pe Europa, pe neghiobii care ne conduc. Daca mi-ar fi zis cineva acum 10 ani ca o sa vad oameni asteptand ore in masina la incarcat baterii i-as fi raspuns sa-si faca un control. Dar uite ca se poate. Prostia umana e infinita.
    +4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru