- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Cum se montează manual acoperişul noului Lamborghini Aventador Roadster
Oficialii Lamborghini au ţinut să arate publicului prezent la lansarea noului Aventador Roadster cât de uşor se poate monta manual acoperişul din fibră de carbon.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum se montează manual acoperişul noului Lamborghini Aventador Roadster
PS e prima data cand audi fac un lucru vizibil aiurea la lamborghini! practic au pastrat sistemul de la murcielago. daca nu au fost in stare sa proiecteze un sistem asemanator celui de la gallardo puteau macar ca pe langa acest acoperis sa plieze o simpla prelata subtire cu protectie doar la apa (pentru urgente) in spatele scaunelor care sa fie actionata automat sau chiar sa se traga manual spre parbriz...
Anume, acel lucru aiurea este ca nu angajeaza oameni atat ce priceputi ca si tine sa la dezvolte proiectele. Habar nu au inginerii aia si oamenii lor de marketing ce vor clientii lor si ce le trebuie.
Rusine sa le fie, trebuia sa faca ei un studiu pe pietonii din Romania si dupa aia sa faca masina...ce prosti Doamne.. Noroc ca's eu destept...
Montatul acoperisului e intre ultimele lucruri de care isi face grija un cumparator de Lamborghini. Faptul ca e din fibra de carbon e un atu in plus. Nu se uzeaza in timp ca unul de panza, e o protectie antifurt, antiscuipat, anti-vandalism in masina si ofera o insonorizare net superioara unuia de panza. Plus, cu spunea si BaditzaEx, designul si greutatea masinii nu sunt afectate de un motor plus mecanismul de pliere al acoperisului. Acestea nu doar adauga greutate in plus, dar si ridica centrul de greutate al masinii.